Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eeei perkele. Tossa iltapäivällä alkoi hiipimään semmonen orastava flunssa -fiilis. Nyt ei kyllä tarvis mitään sairastumista tähän väliin.

Jep ja jep. Kurkku ollu kipeä yöstä asti :jahas:

Jep ja jep. Kurkku ollu kipeä yöstä asti :jahas:

Sama vika rahikaisella. Eilen alko hiipimällä, tänä aamuna tuntu jo suhteellisen pahalta... Vedin tos hevoskuurin kaikenlaisia nappeja mitä kaapista ja muuttokuormasta löyty. Katotaa jos kerkeis viel talttumaan.

Sama vika rahikaisella. Eilen alko hiipimällä, tänä aamuna tuntu jo suhteellisen pahalta... Vedin tos hevoskuurin kaikenlaisia nappeja mitä kaapista ja muuttokuormasta löyty. Katotaa jos kerkeis viel talttumaan.

Mulla vaihtunu päivän aikana yskä&kurkkukipu nuhaan. Mitä helvettiä :D

Joku hyppykuppa selvästi liikkeellä. Sais kyllä mennä äkkiä ohi, että pääsis taas treenailemaan.

Piti olla tänään penkkitreeni mut on hartiat ihan jumis ja hauikset vitun kipeenä, taitaa jäädä tekemättä :( Tää kaikki johtuu siitä et sotkin mun treenijaon viimeks ku päätin hetken mielijohteesta vetää leukoja. Jalkojakaan ei jaksais tehdä kun ne tuli kans tehtyä toissapäivänä. Oli mm. etukyykky, veto, askelkyykky ja leuat. Toi vetävät/työntävät jako on mun mielestä ihan paska ku kestää kuitenkin monta päivää palautua tosta leuanvedostakin eikä sillä välin jaksa punnertaa. Kaiken lisäks eilen ois pitäny käydä kävelyllä mut skippasin sen ku ei huvittanu ja kaivoin vaan nenää koko illan..

Alaselän lihat on kipeinä. Ai pentele.

Huh, mä muuten skitsosin tota dolania kun sen puoliintumisaika on aika pitkä et ku vedin sitä joskus illalla niin se toimi vielä seuraavan päivän treeneissä. Aluks mietin et se vetää lihat niin löysäks ettei pysty nostaan mut lopulta sainkin vaan paremman tuntuman.. veikkaan et toi leuanvetoenkka oli niiden lihasrelaksanttien ansiota..

Huh, mä muuten skitsosin tota dolania kun sen puoliintumisaika on aika pitkä et ku vedin sitä joskus illalla niin se toimi vielä seuraavan päivän treeneissä. Aluks mietin et se vetää lihat niin löysäks ettei pysty nostaan mut lopulta sainkin vaan paremman tuntuman.. veikkaan et toi leuanvetoenkka oli niiden lihasrelaksanttien ansiota..

Niin nyt mä rupesin miettimään et mitä eroa on neural drivella ja muscle tonuksella? Molemmat kyllä syntyy hermolihasliitoksen kautta ja jack3d jotenkin modaa sen toimintaa mut sit noi relaksantit taas vähentää tonusta mut en tiedä oikein miten? Sit mietin myös et lisääkö tonus samalla motor unittien recruitment thresholdia et tonuksen laskeminen vaan lisäis neural drivea:confused:
wiki tietää jotain: http://en.wikipedia.org/wiki/Orphenadrine
Orphenadrine is known to have the following pharmacology:

mACh receptor antagonist (anticholinergic)[4]
H1 receptor antagonist (antihistamine)[5]
NMDA receptor antagonist[6]
NET blocker (norepinephrine reuptake inhibitor)[7]
Nav1.7, Nav1.8, and Nav1.9 sodium channel blocker[8]
HERG potassium channel blocker[9]

http://en.wikipedia.org/wiki/Neuromuscular_junction

Veikkaan et toi tonus liittyy asetyylikoliiniin ja lisäks toi dolani pitäis vielä buustata jack3d:ta entisestään kun se on näköjään myös nri.. pitäs laittaa ehkä verenpainemittariin uus patteri..

Hitto ku töissä kaikki vaan röhii ympäriinsä ja on ihan puolikuntosia... Dislike. Mikä niitä vaivaa, miks ei vois oikeesti parannella kunnolla? Superdislike.

Taisin pelastaa erään bussikuski-poloisen päivän vilauttamalla tissejäni sille vahingossa bussiin astuessani. Napitettava mekko + kiire = tuhoisa yhdistelmä. :face: :D Jouduin kyllä maksamaan silti matkasta.

Back
Ylös Bottom