Välillä tympii, ku lukee paljonko muut tienaa...
Toisaalta, omasta mielestäni itselläniki on ihan kohtalainen palkka duunariksi, viime vuonna oli karvan verran alle 40K suht isoilla ylitöillä ja lomarahoilla. Kyllä sillä hyvin pärjää ku yksin elelee, ja matkustelinpa Ausseissaki 3kk alkuvuodesta, helposti järjesty että sain otettua virkavapaata sille ajallemuutenki joustava ja ihan ok firma monella tapaa. Kuitenkin olen kyllä vakavasti suunitellut että vaihdan alaa tässä lähiaikoina, en niinkään palkan takia vaan enemmän sen takia että olisi kiva kokeilla jotain muutakin ku raudoitus ja betoni hommia, olisi myös kiva löytää joskus työ jossa oikeasti viihtyisi hyvin ja voisi aamulla mennä iloisena töihin
![]()
Joskus jaksoi tympiä nuot 10 k kuukaudessa liksat. Vaan mitäpä niistä murehtimaan. Se valinta on pitänyt tehdä siinä vaiheessa kun on opiskelemaan lähtenyt. Läheskään kaikki meistä ei voi noille palkoille ikinä päästä, sillä se nyt olisi vain täysi mahdottomuus, koska nuo on sitten joitain isompaa asiantuntemusta tai johtajan työn palkkoja. Kaikki ei voi olla johtajia tai asiantuntijoita jne. Sen varmaan ymmärtää kaikki kun vähän miettii.
Itsestä tuntuu nyt että olen oman lokeroni löytänyt. Palkka-asiat tosin siirtyy alkavaan talveen kun nyt on vielä jakso että kenenkään palkat ei nouse. Piste. Meillä duunissa siis. Jos nyt tuloskunto palautuu taas plussalle niin tämäkin peli aukeaa takaisin.
40 k vuosi ois itselläkin tavoite. Ei varmaan tänävuonna ihan mahdottoman kauaksi jäädä, riippuu paljonko syksyllä on ylkkää ja paljonko sitä pystyy tekeen.
muutenki joustava ja ihan ok firma monella tapaa. Kuitenkin olen kyllä vakavasti suunitellut että vaihdan alaa tässä lähiaikoina, en niinkään palkan takia vaan enemmän sen takia että olisi kiva kokeilla jotain muutakin ku raudoitus ja betoni hommia, olisi myös kiva löytää joskus työ jossa oikeasti viihtyisi hyvin ja voisi aamulla mennä iloisena töihin