CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Toivottavasti kaikki nyt ymmärsi mun viestini sarkasmiksi... Ainakin sen piti olla aika selvää.
Tossa kyykkysarjassa erityisesti se ensimmäinen kymppi on tosi kovaa kamaa, kun menee yhtenäisellä liikkeellä kaikki toistot putkeen. Kun miettii sitä paljonko energiaa siihen tarvitsee per aikayksikkö, niin normi salijampan keholta kun vaadittais samaa määrää niin laatta lentäis viiden sekunnin jälkeen. Ihailen tuota Hulkin raakaa suorituskykyä. Lisäksi ne toiset kymmenen toistoa vaatii helvetisti sitkeyttä ja henkistä kanttia.

Trollit ovat kuiteskin ihan eri asia niihin ihmisiin verrattuna jotka eivät aina jaksa nuolla näiden bodareiden persettä.
Olisihan sekin naurettavaa jos aina pitäisi vaan kehua.

Trollit ovat kuiteskin ihan eri asia niihin ihmisiin verrattuna jotka eivät aina jaksa nuolla näiden bodareiden persettä.
Olisihan sekin naurettavaa jos aina pitäisi vaan kehua.
Heippa vaan heti alkuunsa. Kukaan ei käske nuolemaan kenenkään persettä, mutta minä käsken pitämään turvan kiinni jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin trollaavaa kitinää. Joten ---> Suomi24 mars.

Mukaanlukien maailman vahvimmat miehet.
:offtopic: On vähän hölmöä verrata bodaria ja voimamiestä, bodarit on jokatapauksessa parhaimmillaan pitkissä sarjoissa.

Aiheeseen. Hulkki on todella kova motivaation lähde meille nuorille, ja on muutenkin vienyt osaltaan Classiccia eteenpäin Suomen mittakaavassa helvetin paljon.

Minä olenkin vähän hölmö mutta kyllähän voimamieskisailijoillakin pitää maksimivoiman lisäksi olla myös kestävyyttä. Jesse Marunde oli juuri niitä vähiten hapottavia kavereita eli kestävyys oli kohdallaan. No joo, menee jo pahasti ohi aiheen mutta rispektit Hulkille.

Heippa vaan heti alkuunsa. Kukaan ei käske nuolemaan kenenkään persettä, mutta minä käsken pitämään turvan kiinni jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin trollaavaa kitinää. Joten ---> Suomi24 mars.

Hieno homma että näille trolleille annetaan heti monoa.

Ja vielä Hulkista sen verran että on kyllä miehellä uskomaton määrä intohimoa lajia kohtaan. Toivottavasti saadaan nauttia hänen menestyksestään vielä vuosia.

Hulkin metodit dietin aikana on kovaa settiä. Itse vedin Hulkin treenejä hieman omalla tavalla modattuna dietin aikana ja sain -24.8kg pois läskiä ja lihasta muutaman kilon tilalle. Hattua nostan siitä bodareille jotka panostavat kaikkensa lajiin ja tuovat uutta esille ja vielä ilmaiseksi.

Hyvän konkreettisen esimerkin antoi kyllä oman painon vaikutuksesta voimiin tuo Hulkin bulkki. Toki haki enemmän suoritusta kuin tuntumaa, mutta aika kaukana on mies niistä painoista mitä silloin heilui. 70 kilosilla kässäreillä 8 toistoa penkkiä on bodarinatulle aika moinen suoritus. Tosin suora lainaus mieheltä: "Voimasta on IMO haittaa pidemmän päälle kehonrakennuksessa, jos ei ole sitten tuhoutumattomilla nivelillä varustettu geneettinen friikki"

Varmasti Hulkilla on mahdollisuudet, en epäile hetkeäkään. Kova jätkä. Todellinen bodymunkki :rock: Vai on Ana lopettanut kisaamisen? Selvähän se? Vai olisiko kyseessä välivuosi ;)

Hulkille nostan hattua siinäkin mielessä, että on maksanut lisenssin ja ollut doping-testauksena alaisena myös välivuonnaan. Toivottavasti kaikki "välivuotta" pitävät tekisivät samoin.

Onko kellään tallessa / tietääkö mistä vielä näkisi hulkin kehitys kuvia, fastin sivuilta ei mulla ainakaan toimi, eikä oo toiminu varmaan vuoteen..

Mitenkähän tuntuu, että tällä miehellä on aika järkyttävät kestävyysominaisuudet. Noista gymtv:n pätkistä yms. saa kuvan, että nyt on treenautunut lihasten lisäksi hiukan hapenottokykyä :D

Millainen mahtaa olla miehen aerobinen kunto?

Varmaankaan ei hukkaa aikaa erikoisemmin juoksuun, ainoastaan tekee cardioita yms. aamulenkkejä sekä nostaa peruskestävyyttä juoksemalla.
Mutta jotenkin tuntuu, että tuo mies paaluttaisi polkupyörä-tai soutuergometrissä rajut tulokset. Jossakin sisäsoudussa voisi olla kova tekijä. Luulisi, että mies on testannut myös tuollaista kuntoa. Kirjoittaakohan enää tänne, noista aerobisista ominaisuuksista olisi kiva saada tietoa.

Tuo toimi! Kiitos :)

Hulkki puhui viimeisimmällä FAST-tv:n videolla, että on kisadieetillä, onko kukaan tietoinen mitkä kisat kyseessä jonne herra tähtää?

Todella kova jätkä tämä Hietala! Ja vielä kovemmaksi tekee se, että on valmis antamaan dopingnäytteen koska tahansa. Jokainen voi mennä kokeileen kyykkään ensalkuun edes ykköstä 180 kilolla.

Mua ei niinkään kiinnosta kehonrakennusmeriitit vaan armottoman kova treenaaminen. Eikä pelkästään voimaa, vaan myös kestävyyskuntoa. Arvostan.

Kyllä Hietala on varsin kova tekijä Suomen bodi-piireissä.

1. Geneettisistä rajoituksista huolimatta armoton työmoraali, sitoutuminen. Haluaisin tietää kuinka monta treeniä Hulkki on muuten skipannut viimeisen 4 vuoden aikana??
2. On saannut kehonsa todistettavasti sellaisiin kuosiin, että hatun noston arvoinen teko naturaalilta
3. Jatkuva itsensä kehittäminen, opiskelu: ravintotietous, treeni metodit
4. Loistava roolimalli nuorille ja vanhemmillekin, että kovalla työllä voidaan saavuttaa tuloksia ilman lääkeaineita

Julkisuuden henkilönä bodipiireissä on alistanut itsensä kritiikille, jota pitää ja kuuluukin antaa. Vittuilu sen sijaan ei kuulu asiaan. Luulen, että nämäkin pelkkää polttoainetta Hulkille

Back
Ylös Bottom