Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää lauantaiaamua.

Töihin. :jahas: Mutta hyvää huomenta muille.

En muista monelta menin nukkumaan mutta heräsin ihan liian aikasten. Ja viimeiset 20 minuuttia oon muutenki vaan makoillut sängyssä musiikkia kuunnellen. Ois mahtava lähteä treenaamaan mutta oli tarkoitus ihan vaa levätä.. :((

En muista monelta menin nukkumaan mutta heräsin ihan liian aikasten. Ja viimeiset 20 minuuttia oon vaan makoillut sängyssä musiikkia kuunnellen.

Suklaahaastetta kehiin, Slaardi!

Mua vähän jänskättää että miten siinä tulee käymään...

Mua vähän jänskättää että miten siinä tulee käymään...

Eilen oli suuret puheet! Pistä sentään mun mättöä paremmaksi. :D

Kyllä mä sut päihitän. :) :) Moneltahan nuo Prismat sun muut aukeaa. En ees viitti käydä ostamassa kaikkea suklaata yhestä paikasta tai ne luulee mua joksikin läsöpalloksi, jota en todellakaan ole...

Kyllä mä sut päihitän. :) :) Moneltahan nuo Prismat sun muut aukeaa. En ees viitti käydä ostamassa kaikkea suklaata yhestä paikasta tai ne luulee mua joksikin läsöpalloksi, jota en todellakaan ole...

Joo eikä joulukaan ole edes ovella vielä. Pitää hajauttaa ostot eri kauppoihin. :D Eikös ne aukea jo ihan normaalisti? Ehkä mätön jälkeen saattaa hieman läsöolo olla...

Joo ja huomenaamuna on kiva hiilaridarra. :D Tää tulee olemaan todellaki tän kaiken arvosta.

Erehdyin eilen katsomaan yle areenasta jakson tosi-tv:tä, koska konsepti vaikutti mielenkiintoiselta:
Teinipomo: Mitä tapahtuu kun teinille annetaan perheen talous hallittavaksi kuukauden ajaksi? Tämä on totisinta totta uudessa kuusiosaisessa sarjassamme.Tarkoitus on opettaa teini vastuulliseksi ja järkeväksi rahankäyttäjäksi. Miten käy?

Eka jakso (http://areena.yle.fi/tv/1621040/#/play) oli niin käsittämätön, että se taisi kääntää minut ns. jälkiabortin laillistamisen kannattajaksi. Ei tuollaisia vain ihmisiä voi olla, edes 15-vuotiaiden seassa.

Hyvää huomenta, arvon karvakullat. :)

Kevyt aloitus päivään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Erehdyin eilen katsomaan yle areenasta jakson tosi-tv:tä, koska konsepti vaikutti mielenkiintoiselta:
Teinipomo: Mitä tapahtuu kun teinille annetaan perheen talous hallittavaksi kuukauden ajaksi? Tämä on totisinta totta uudessa kuusiosaisessa sarjassamme.Tarkoitus on opettaa teini vastuulliseksi ja järkeväksi rahankäyttäjäksi. Miten käy?

Eka jakso (http://areena.yle.fi/tv/1621040/#/play) oli niin käsittämätön, että se taisi kääntää minut ns. jälkiabortin laillistamisen kannattajaksi. Ei tuollaisia vain ihmisiä voi olla, edes 15-vuotiaiden seassa.

Voi kuule, minä näin tässä parin päivä aikana opea leikkiessäni taas kaikenlaista. Esim. torstaina eräällä tokaluokkalaisen pojan piti laittaa irokeesiinsä julmettu määrä geeliä. Tukkaa piti tietysti käydä katsomassa useampaan otteeseen peilistä. On tullut myös huomattua se, että jo liikuntatunneilla 400 metrin hölkääminen alkulämmittelyksi on ylivoimainen tehtävä.

Vastuuta rahasta oppii siinä vaiheessa viimeistään, kun tienaa ite omansa.

Back
Ylös Bottom