Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Sori joo oon menny sekasin, syöny varmaa liikaa risottoo
"Risottoa". :D Entä onko kokemusta hiilarihumalasta? :lol2:
miks mun oikeen jalan lenkkari on kuluneempi ku vasemman?
Osaako kukaan sanoa, onko työnantajalla oikeus ottaa lomarahat pois, jos ne on maksettu 2 kertaa. Minun tapauksessa viime syksynä on maksettu ilmeisesti lomarahat tuplana, kun kesätyösopimukseni päättyi elokuun lopulla (alkoi toukokuussa, eli siis 4kk kesätöitä). Viimeinen palkka (nämä lomarahat, lomakorvaus) taidettiin maksaa syyskuussa 2011. Aloitin tänä vuonna, 2012, toukokuussa taas kesätyöt samalla firmalla. Teen syyskuun vielä töitä. Viimeisimmässä palkassa oli vähennetty huomattava summa palkastani, ilmeisesti nämä ylimääräisenä maksetut lomarahat.
Soita palkanlaskijalle ja kysy. Voit myös aloittaa tarkastamalla viime vuoden palkkakuitin ja laskea, onko lomarahat tosiaan maksettu tuplana. Eikö uudessa palkkakuitissa ole mitään selvitystä, mikä summa palkasta on vähennetty?
miten päin tämä nainen nukkuu?
Juu. Itse katselin tota kenkää. Se on vasemman jalan kenkä, joten sen on pakko olla selällään, jos kengät on oikeissa jaloissa.Kyljellään/selällään?