Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Johan sitä ollaa taas hetki jo hereil oltukki. Kohta töihin. Koit jaksaa :)

Hullu! :wtf: Kiitos, kyllä tämä tästä. Sellanen kevyt zombimoodi päällä ruokatuntiin asti.

Hullu! :wtf: Joo kyllä tämä tästä. Sellanen kevyt zombimoodi päällä ruokatuntiin asti.

Heh :D mulla oli eilen kyl koko päivän joku moodi päällä... Ei vaa heränny :D joskos tänään olis parempi työpäivä :)

Töttöröö. Viideltä heräsin ekaa kertaa, mutta totesin sen olevan vähän turhan aikaista.

Puoli kuudelta. Aivan liian aikaisin, mutta niin tuntuu tämä puoli kasikin vielä. :zzzz: Olin nukkunut ikkuna auki, niin kieltämättä on hieman viileää. Hrrr. Ehkä kuuma tee auttaa...

Huomenta,

Kummisedän autolla töissä. Kävin hakees aamulla huollosta ja vien duunin jälkee sille. No kivahan köyhän on ajaa 388 heppasella mersulla. Hyvä ku mahtu parkkiruutuun saakeli, onneksi tulin ajoissa ettei kukaan nähny.
Niin siis S500

Tänään hierotaan koivet, mutta ennen sitä selkätreenit!

Aamuja!

Mulla oli herätyskello soimassa kuudelta, mutta en malttanu niin pitkään nukkua, puoli kuudelta oli jo ihan pakko hypätä ylös! :dance: Käy sääliksi ensi viikolla kaikkia ketkä joutuvat tekemisiin kanssani aamuisin... Kun taitaa olla suurin osa lähipiirin väestä enemmän iltaihmisiä. :D

Aamuja!

Mulla oli herätyskello soimassa kuudelta, mutta en malttanu niin pitkään nukkua, puoli kuudelta oli jo ihan pakko hypätä ylös! :dance: Käy sääliksi ensi viikolla kaikkia ketkä joutuvat tekemisiin kanssani aamuisin... Kun taitaa olla suurin osa lähipiirin väestä enemmän iltaihmisiä. :D

Eikös sulla ollu nyt kortisoni päällä? Mun yks tuttu kehuu että piristyi sillä älyttömästi, mites sulla? Mä en muista miksi ja mihin vaivaan mutta useamman kuukauden kuuri ja 60mg prednisolonia päivässä.

Huomenta vaan! Itse tykkään herätä tarpeeksi aikaisin, että jää aikaa muuhunkin kuin välttämättömiin aamutoimiin, eipähän tule kiire ja samalla ehtii vähän karistaa väsymystä pois.

Eikös sulla ollu nyt kortisoni päällä? Mun yks tuttu kehuu että piristyi sillä älyttömästi, mites sulla? Mä en muista miksi ja mihin vaivaan mutta useamman kuukauden kuuri ja 60mg prednisolonia päivässä.

Joo, sehän se tässä tekee pirteän olon, onneksi sentään pystyn nukkumaan ilman unilääkkeitä! :D Lääkärit vähän ihmetteli kun ei ole tullut pahemmin muita sivuoireita, vaikka ovat syöttäneet mulle yliannostusta... :rolleyes: Normaalisti kuulema puoletkin siitä määrästä, mitä olen saanut, saa ihmisen sekoamaan. Mulla varmaan auttaa se kun olen valmiiksi sopivasti sekopäinen, ei näy mitkään lääkkeiden vaikutukset. :D

Huomenta!

Väsyttää, kun tuli levottomasti nukuttua..

Kummisedän autolla töissä. Kävin hakees aamulla huollosta ja vien duunin jälkee sille. No kivahan köyhän on ajaa 388 heppasella mersulla. Hyvä ku mahtu parkkiruutuun saakeli, onneksi tulin ajoissa ettei kukaan nähny.
Niin siis S500

Ässät on kyllä komeita vehkeitä ja aivan perkelen mukavia ajaa. Sellainen olisi tyly omistaa.

Hoimen!

Saiskohan tänä aamuna lähettyä liikkeelle ja salille ennen iltapäivää...
Jos tekis runsaan aamiaisen ja kattos sitte, onnistuuko vetämään perseensä ylös nojatuolista. Luultavasti ei ihan heti. :jahas:

Ässät on kyllä komeita vehkeitä ja aivan perkelen mukavia ajaa. Sellainen olisi tyly omistaa.

Niin en tiedä mitä jotkin 2000-2004 vuosimallit vois maksaa. Ei kait ne enää ihan saavuttamattomissa ole? En tiedä mikä toi on, mutta veikkaan 2004-2007 mallia ajettu 156t kilsaa, telkkari on ainaki kojelaudassa ja kello analoginen.

Hoimen!

Saiskohan tänä aamuna lähettyä liikkeelle ja salille ennen iltapäivää...
Jos tekis runsaan aamiaisen ja kattos sitte, onnistuuko vetämään perseensä ylös nojatuolista. Luultavasti ei ihan heti. :jahas:

Ajattelin mennä 11.00...

Kyllä väsyttää... Koira jahtasi jotain jäniksiä unissaan ja herätti mut vähän väliä potkimalla. Tosin kyllästyin ja työnsin sen sitten alas sängyltä aamuyöstä. Tais suuttua kun jäi lattialle nukkumaan :D Vaikka löytyhän toi sitten taas aamulla jostain haarovälistä lämmittelemästä.

Niin en tiedä mitä jotkin 2000-2004 vuosimallit vois maksaa. Ei kait ne enää ihan saavuttamattomissa ole? En tiedä mikä toi on, mutta veikkaan 2004-2007 mallia ajettu 156t kilsaa, telkkari on ainaki kojelaudassa ja kello analoginen.

Eihän ne joo paljoa maksakaan ja kohta tulee uusi malli niin tippuu hinnat ennestään. Käyttökulut vain kustantaa.

a. Tosin kyllästyin ja työnsin sen sitten alas sängyltä aamuyöstä. Tais suuttua kun jäi lattialle nukkumaan :D Vaikka löytyhän toi sitten taas aamulla jostain haarovälistä lämmittelemästä.

Koiran paikka ei ole sängyssä. Se on johtajan paikka !

Back
Ylös Bottom