Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ehtiny ekana. Mutta joka tapauksessa suuntana unimaailma.![]()
Niin sitten joskus.
Mitä helvettiä? Tää keskustelu näytti äskön ihan erilaiselta. Vannon sen. Poisteletteko ja muokkaatteko te näitä näin paljon? Kaverit käyttää koodeja, mä en ala.

Mites PahaEven treeniprojekti on kulkenut? Jossain vaiheessa piti aina käydä kannustamassa kun oli tekemisen meininki sun touhuissas :D
Just alotin viime viikon maanantaina dieetin ja treenin pienoisen rellestystauon jälkeen. Nyt ikävä kyllä pientä lämpöö pitäny tän viikon joten en ole ollut salilla. Viime viikolla kävin, oli raskasta ja rankkaa. Yllättävän voimattomaksi vetää kun hetken vaan rilluttelee eikä reenaa. Mutta joo, I'm back. Jatkan treenipäiviksen päivittelyä kunhan tää lämpöily loppuu.
No niin, kyllähän se tauti taas siitä ennen pitkää helpottaa. Mä voin toimia hyvänä esimerkkinä teille ahkerille treenaajille, että näin käy jos rilluttelee liiaksi. Hehe.. Ainakin niin kauan kunnes joku modereittör kyllästyy mun jatkuvaan spämmäilyyn :D

Haaalllelujah! Ei ihmistä ole tehty herään näin aikasin....![]()