Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ehtiny ekana. Mutta joka tapauksessa suuntana unimaailma. :zzzz:

Niin sitten joskus.

Mie niiin arvasin tämän. :jahas:

Mitä helvettiä? Tää keskustelu näytti äskön ihan erilaiselta. Vannon sen. Poisteletteko ja muokkaatteko te näitä näin paljon? Kaverit käyttää koodeja, mä en ala.

Oot kuvitellut. Aika hiljaista tämä "keskustelu" on vielä ollut. :D Sunkin aika mennä nukkumaan jo? :rolleyes:

Mitä helvettiä? Tää keskustelu näytti äskön ihan erilaiselta. Vannon sen. Poisteletteko ja muokkaatteko te näitä näin paljon? Kaverit käyttää koodeja, mä en ala.

Kuuelta herätys ja Pyr0 täällä vain palloilee!
[video=youtube_share;0E362TCGPik]http://youtu.be/0E362TCGPik[/video]

Iltaa. Olen saikulla ja on tylsää. Näyttää ikävästi siltä että Pakkiskin uinuu, vai uinuuko?

Kyllähän tässä varmaan uinua kohta pitäis että jaksaa taas aamulla pönkittää harmaata taloutta ja semitohtorikin jo vihjaili että vois olla uniaika. Ei kyl heti kerkeä kun täytyy fiilistelle viikinkimetallia Einherjerin muodossa :rock:

^ Ihme luusereita. Kuolema kuittaa univelat, ilta on vielä nuori.

Ovat liian nuoria vielä kuolemaan.

Mites PahaEven treeniprojekti on kulkenut? Jossain vaiheessa piti aina käydä kannustamassa kun oli tekemisen meininki sun touhuissas :D

Mites PahaEven treeniprojekti on kulkenut? Jossain vaiheessa piti aina käydä kannustamassa kun oli tekemisen meininki sun touhuissas :D

Just alotin viime viikon maanantaina dieetin ja treenin pienoisen rellestystauon jälkeen. Nyt ikävä kyllä pientä lämpöö pitäny tän viikon joten en ole ollut salilla. Viime viikolla kävin, oli raskasta ja rankkaa. Yllättävän voimattomaksi vetää kun hetken vaan rilluttelee eikä reenaa. Mutta joo, I'm back. Jatkan treenipäiviksen päivittelyä kunhan tää lämpöily loppuu.

Just alotin viime viikon maanantaina dieetin ja treenin pienoisen rellestystauon jälkeen. Nyt ikävä kyllä pientä lämpöö pitäny tän viikon joten en ole ollut salilla. Viime viikolla kävin, oli raskasta ja rankkaa. Yllättävän voimattomaksi vetää kun hetken vaan rilluttelee eikä reenaa. Mutta joo, I'm back. Jatkan treenipäiviksen päivittelyä kunhan tää lämpöily loppuu.

No niin, kyllähän se tauti taas siitä ennen pitkää helpottaa. Mä voin toimia hyvänä esimerkkinä teille ahkerille treenaajille, että näin käy jos rilluttelee liiaksi. Hehe.. Ainakin niin kauan kunnes joku modereittör kyllästyy mun jatkuvaan spämmäilyyn :D

No niin, kyllähän se tauti taas siitä ennen pitkää helpottaa. Mä voin toimia hyvänä esimerkkinä teille ahkerille treenaajille, että näin käy jos rilluttelee liiaksi. Hehe.. Ainakin niin kauan kunnes joku modereittör kyllästyy mun jatkuvaan spämmäilyyn :D

Ai niiku käy miten?

Mä en ainakaan oo ahkera, mut yritän kovasti.

Ai niiku käy miten?

ga040328.gif

Haaalllelujah! Ei ihmistä ole tehty herään näin aikasin.... :zzzz:
[video=youtube_share;y8AWFf7EAc4]http://youtu.be/y8AWFf7EAc4[/video]

Back
Ylös Bottom