Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

huomenta!

Hirveen vaikee sammuttaa tuo herätys tuosta galaxy s3:sta! :D Voiko sen jostain muuttaa helpommaks, ku aamukohmelossa se ei vaan onnistu se pikkunäperrys...

^no hyi, etkö huomannnut että sillä oli siinä pekonia!

Mitä tarkoittaa kua yöllä herää siihen ooppa gangnam style biisiin? (Soi siis päässä) Nyt on koko aamun soinu päässä :) Antakaahan ku pienimmäinenki herää niin luukutan sitä varmasti kiintiön täyteen....:dance2::dance::dance2:

Perkele, oon unohtanu tulostaa yhden liitteen ja nyt se sotkee koko päivän. Perrrkele. Ehkä vaan skippaan salin ja hoidan näitä juoksevia asioita. Juoksevat vaan pirun lujaa karkuun koko ajan... :D

Ärh, oon kipeenä. :( Pää täys räkää ja yöllä nousi kuumekin. Juon tän teen loppuun ja meen takas huiliin vaakatasoon. Tää istuminen ei oikein natsaa.

Teestä tuli mieleen, että pitäis muistaa ostaa Hepuliteetä. Hirveän hyvää.

Saaks sillä hepulin?

urbaani sanakirja kertoo hepuli= kiihtymys, raivokohtaus

Saaks sillä hepulin?

urbaani sanakirja kertoo hepuli= kiihtymys, raivokohtaus

Ei mulle mitään kauheen suurta hepulia tullu. Mutta hyvälle se maistui. Niille jouluna syötäville minttusuklaille. Noms. Ja mun mielestä hepuli on enemmän sitä, kun naurattaa ja pöhlötyttää vietävästi.

Ei mulle mitään kauheen suurta hepulia tullu. Mutta hyvälle se maistui. Niille jouluna syötäville minttusuklaille. Noms. Ja mun mielestä hepuli on enemmän sitä, kun naurattaa ja pöhlötyttää vietävästi.
Koiruus saa välillä hepuleita. Tai silloin kun se oli pieni niin sanoin niitä pentukiepeiksi, mutta kun tuo höntti ei ole enää kovin pieni.
Alkaa juoksemaan yhtäkkiä pitkin kämppää korvat luimussa, häntä koipien välissä ja silmät kiiluen hullulla ilmeellä. Yritä siinä sitten pitää pokkaa kun toinen on niin ääliön näköinen :D

Koiruus saa välillä hepuleita. Tai silloin kun se oli pieni niin sanoin niitä pentukiepeiksi, mutta kun tuo höntti ei ole enää kovin pieni.
Alkaa juoksemaan yhtäkkiä pitkin kämppää korvat luimussa, häntä koipien välissä ja silmät kiiluen hullulla ilmeellä. Yritä siinä sitten pitää pokkaa kun toinen on niin ääliön näköinen :D
Meillä noita kutsutaan sopivasti "vauvahepuleiksi".

Hermopinnehän se sit oli kuten aavistelinkin. Lähete OMT:lle tulossa, käydääs sit ensimmäisetä kertaa sellaisessakin.. Mut jalat meen tänään treenaa silti kun yläkroppaa ei pysty.

Maanantai.webp

haha, vähänkö nauratti kun laskin viikonlopun vaurioita suihkussa, varsinainen lady in pink lähdössä töihin:D jäätävä mustelma polvessa maastavetotangosta, niska verillä kyykkytangosta, mustelma käsivarressa 'jostain', rinta verinaarmuilla, varmaankin oksista, iso polttomerkki sykevyöstä, polvi ei taivu, ranne särkee:lol2: Jos tänään ei tekis mitään kovin urheilullista:D söis vaikka jädeä vaan.

Back
Ylös Bottom