Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltapalaksi tänään:
Pekoniin käärittyä Marsia, Snickersiä ja Raideria (Twixiä) kermavaahdon kera.
^no hyi, etkö huomannnut että sillä oli siinä pekonia!
Haha, huomasin. Musta on aivan ihanaa sekoittaa makeaa ja suolaista keskenään :D

Antakaahan ku pienimmäinenki herää niin luukutan sitä varmasti kiintiön täyteen....:dance2::dance::dance2:Teestä tuli mieleen, että pitäis muistaa ostaa Hepuliteetä. Hirveän hyvää.
Ärh, oon kipeenä. :( Pää täys räkää ja yöllä nousi kuumekin. Juon tän teen loppuun ja meen takas huiliin vaakatasoon. Tää istuminen ei oikein natsaa.
Saaks sillä hepulin?
urbaani sanakirja kertoo hepuli= kiihtymys, raivokohtaus
Koiruus saa välillä hepuleita. Tai silloin kun se oli pieni niin sanoin niitä pentukiepeiksi, mutta kun tuo höntti ei ole enää kovin pieni.Ei mulle mitään kauheen suurta hepulia tullu. Mutta hyvälle se maistui. Niille jouluna syötäville minttusuklaille. Noms. Ja mun mielestä hepuli on enemmän sitä, kun naurattaa ja pöhlötyttää vietävästi.
Meillä noita kutsutaan sopivasti "vauvahepuleiksi".Koiruus saa välillä hepuleita. Tai silloin kun se oli pieni niin sanoin niitä pentukiepeiksi, mutta kun tuo höntti ei ole enää kovin pieni.
Alkaa juoksemaan yhtäkkiä pitkin kämppää korvat luimussa, häntä koipien välissä ja silmät kiiluen hullulla ilmeellä. Yritä siinä sitten pitää pokkaa kun toinen on niin ääliön näköinen :D