Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Körryyttelimmä ku vanahat papat. :D
Iltapalaksi tänään:
Pekoniin käärittyä Marsia, Snickersiä ja Raideria (Twixiä) kermavaahdon kera.

Marjat oli kyl vähä pettymys, mut kai ne oli vaan koristeita?
Judiksen reenimäärillä vois vetää tollasta aamupalaksi, lounaaksi ja illalliseksi eikä siltikään ahdistais. Pitääkö täällä muka kaikkien vetää bodisafkaa? Saa Ephekin vetää roiskiksia, toihan on kuitenkin Judiksen spesiaali. Marjat oli kyl vähä pettymys, mut kai ne oli vaan koristeita?
Hauskintahan siinä on kattoa kun kaikenmaailman bodymunkit ja wannabe fitnessvosut tulee nälissään kauhistelemaan. Toi Judiksen tyyli on kyllä kans aika jees. Vetelee tommosia ja silti on kovemmassa kunnossa kun monet täällä!Kyllä. Ajattelin, että hintahtavissa gourmet-annoksissa pitää olla aina jotain piiperrystä.
Mä vedän mitä huvittaaHauskintahan siinä on kattoa kun kaikenmaailman bodymunkit ja wannabe fitnessvosut tulee nälissään kauhistelemaan. Toi Judiksen tyyli on kyllä kans aika jees. Vetelee tommosia ja silti on kovemmassa kunnossa kun monet täällä!
Luojan kiitos. Ehdin jo järkyttyä. Mietin tuossa, että kun mä olen alkanut kuihtua ton painoni kanssa niin voisin tulla sulle oppiin. Tietäis miten syödä oikein.
Tervetuloa. Minulla nimittäin riittää aika hulvattomia ideoita ruuan suhteen. Ja olisihan se aika romanttistakin, jos tulisit luokseni syömään.
Ei sitten yhtään kynttilää minnekään tai pistän sut syömään kilon parsakaalia.
Unohdit, että olen edelleen virallisesti työtön humanisti. Ei minulla ole varaa kynttilöihin.

Tuli mieleen ihan DC++ ajat.. Feisbuuk ei toimi, miksi?
->Tuli mieleen ihan DC++ ajat.. Feisbuuk ei toimi, miksi?floodannut koko päivän
Plääh saas nähä miten se uni tulee vai tuleeko liskot taas sekoilemaan mun sänkyyn. :(
Menisinköhän mä lihavasta liskosta.
e. Lasketaanko rupikonna liskoksi muuten? :D

:D kai ne lasketaan, mutta sä tuskin kuulut mihinkään liskoryhmään.![]()
Nii i. Sitä mäkin vähän pelkään :(