Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltapalaksi tänään:

Pekoniin käärittyä Marsia, Snickersiä ja Raideria (Twixiä) kermavaahdon kera.

P8260019 (600x418).webp

Iltapalaksi tänään:

Pekoniin käärittyä Marsia, Snickersiä ja Raideria (Twixiä) kermavaahdon kera.

Mitä ihmettä?:D
Miksi sinä tuollasta paskaa(suklaapatukoita) oikein syöt? Paljon noissa on kaloreita, ihan älyttömästi. Käytännössä maratonin voisi noilla kaloreilla vetästä ja silti jäisi varastoon :D

Tuo marjat kermavaahdolla on hyvä. Itse söin tänään marjarahkaa ja marenkia, marjoina mansikkaa ja lakkaa :kuola:

Judiksen reenimäärillä vois vetää tollasta aamupalaksi, lounaaksi ja illalliseksi eikä siltikään ahdistais. Pitääkö täällä muka kaikkien vetää bodisafkaa? Saa Ephekin vetää roiskiksia, toihan on kuitenkin Judiksen spesiaali. Marjat oli kyl vähä pettymys, mut kai ne oli vaan koristeita?

Judiksen reenimäärillä vois vetää tollasta aamupalaksi, lounaaksi ja illalliseksi eikä siltikään ahdistais. Pitääkö täällä muka kaikkien vetää bodisafkaa? Saa Ephekin vetää roiskiksia, toihan on kuitenkin Judiksen spesiaali. Marjat oli kyl vähä pettymys, mut kai ne oli vaan koristeita?

Mä vedän mitä huvittaa :kuola: Hauskintahan siinä on kattoa kun kaikenmaailman bodymunkit ja wannabe fitnessvosut tulee nälissään kauhistelemaan. Toi Judiksen tyyli on kyllä kans aika jees. Vetelee tommosia ja silti on kovemmassa kunnossa kun monet täällä!

Kyllä. Ajattelin, että hintahtavissa gourmet-annoksissa pitää olla aina jotain piiperrystä.

Luojan kiitos. Ehdin jo järkyttyä. Mietin tuossa, että kun mä olen alkanut kuihtua ton painoni kanssa niin voisin tulla sulle oppiin. Tietäis miten syödä oikein.

Mä vedän mitä huvittaa :kuola: Hauskintahan siinä on kattoa kun kaikenmaailman bodymunkit ja wannabe fitnessvosut tulee nälissään kauhistelemaan. Toi Judiksen tyyli on kyllä kans aika jees. Vetelee tommosia ja silti on kovemmassa kunnossa kun monet täällä!

No herrajumala, täähän on pakkis! Täällähän kaikki vetää vaan maitorahkaa ja rasvatonta raejuustoo koko ajan! Ei oo muita vaihtoehtoja. Kaikilla on sonnin lihat ja herneen rasvaprosentti. Eiku ai niin, mehän ollaanki ihan tavallisia ihmisiä kaikki... Hitsi vieköön.

Luojan kiitos. Ehdin jo järkyttyä. Mietin tuossa, että kun mä olen alkanut kuihtua ton painoni kanssa niin voisin tulla sulle oppiin. Tietäis miten syödä oikein.

Tervetuloa. Minulla nimittäin riittää aika hulvattomia ideoita ruuan suhteen. Ja olisihan se aika romanttistakin, jos tulisit luokseni syömään.

Oon tylsyyksissäni floodannut koko päivän. :rock:

Tuli mieleen ihan DC++ ajat.. Feisbuuk ei toimi, miksi?

En osaa sanoa.

Täytyykin lähteä jäähylle ja unille. Öitä kaikille. :) ->

Kymppiuutisista päivän naurut. Helsingissä oli tänään mäkiautoja, kun Rotterdamissa tänään oli F1-autoja Caterhamilta ja Mercedesiltä.

Back
Ylös Bottom