Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs hipit? Prätkäillessä kastui perse ja majavalle koitti eksodus. Siinäpä ne tärkeimmät.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En minä siis vielä mitään lupaa, mutta ehdottomasti ehkä. Jos minä tuun, tulee myös hervoton kasa suklaata ja patukoita.

Ei kantsi syödä suklaata, tulee paljon finnei ja muita epämiellyttäviä näppylöitä, joita äiti sitten puristelee. Eikä tunnu mukavalta.

Ei se varmaan vitun läskiä ole, ihan mahaihraa mun mielestä.

Jos oot nainen (ja luultavasti olet kerta syöt paljon suklaata), niin vittuläski voi hyvinkin yltää sinne mahan seuduille.

EDIT: En muistanut pistää 25 postin kohtaan, joten pistän nyt tähän. 26 posti :rock:

Jos oot nainen (ja luultavasti olet kerta syöt paljon suklaata), niin vittuläski voi hyvinkin yltää sinne mahan seuduille.

Sulla on kyllä sukupuolet pahasti hukassa. :D Miten pärjäätkään elämässä? :lol2:

Ei voi mitenkää olla hyvää. Käyn hakees karkkia. 100g.. ei sillä paljo juhli mutta joki pieni..

Ajattelin vaan korjata että kylläpä oli, itsehän olen tunnettu kodinhengetär.
Oli muuten Batman melkein liikaa mulle..:D

No ei se sitte oo kumma, että menee ladyt ja boyt sekasin :D Stupid Flanders.

Aivokapasiteettini ei suodata tälläistä asiattomuutta tähän aikaan illasta.

EDIT: Vielä yks posti nii 30 postii :rock:

EDIT 2: Toqu etkö rakastakkaan mua?

EDIT 3: For the love of god, olen Ned Stark from Winterfell, Westeros. En suinkaan Simpsoneissa seikkaileva viiksekäs herrasmies.

EDIT 4: Toqu vastaa, tiedän että oot siellä.

EDIT 5: Ahaa ymmärrän, et keksi mitään fiksua. No ei se mitään, et ookkaan ollut koskaan suustas niin terävä, kuin minä.

EDIT 6: Toqu en enää rakasta sua. Rakastan nyt Ozia. Sori vain, meidän juttu on ohi.

EDIT 7: Ahaa et uskalla vieläkään puhua mulle. Np, mulla on Ozi nyt.

EDIT 8: Kohta 10. editti :rock: Ja toivottavasti myös pian 30. posti, mikäli suklaasta pitävä Vee-ille jaksaa vastata.

EDIT 9: Tänne vielä..

EDIT 10: ..pikaiset editit, ja näin 10 edittiä täyteen :rock:

Huhhuh. Jopa on viikko takana. Mukava sellainen, mutta uskomattoman raskas. Viime sunnuntain jälkeen nukuin torstaihin mennessä vissiin yhteensä jotain alta kymmenen tuntia. Torstaina vetäsin IHAN tolkuttomat kännit ja viime yönä nukuin taas pari tuntia. Meinaa väsyttää, mutta pikkukaljat tässä piti taas laittaa, kun yksin kotona. Huomenna kuittaan univelkoja ja maanantaina painun taas kolmeksi päiväksi melkein unettomalle reissulle. Kyllä kun tästä tokenee, niin pääsee taas kotiin lapsenhoitoon ja töihin lepäämään.

Back
Ylös Bottom