En minä siis vielä mitään lupaa, mutta ehdottomasti ehkä. Jos minä tuun, tulee myös hervoton kasa suklaata ja patukoita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En minä siis vielä mitään lupaa, mutta ehdottomasti ehkä. Jos minä tuun, tulee myös hervoton kasa suklaata ja patukoita.
Joo. Tuli aika iso patti tohon mahan kohdalle, mutta ei saa enää käsiä ympäri että vois puristaakaan.Ei kantsi syödä suklaata, tulee paljon finnei ja muita epämiellyttäviä näppylöitä, joita äiti sitten puristelee. Eikä tunnu mukavalta.
Joo. Tuli aika iso patti tohon mahan kohdalle, mutta ei saa enää käsiä ympäri että vois puristaakaan.
Ei se varmaan vitun läskiä ole, ihan mahaihraa mun mielestä.Vitun läski
Ei se varmaan vitun läskiä ole, ihan mahaihraa mun mielestä.

Toi on pahaVituttaa niin vitusti.
Eikä ole yhtään kaljaa.
Vttu.
Nyt sun jutut huononi niin paljon, että en edes aio vastata.Jos oot nainen (ja luultavasti olet kerta syöt paljon suklaata), niin vittuläski voi hyvinkin yltää sinne mahan seuduille.
Jos oot nainen (ja luultavasti olet kerta syöt paljon suklaata), niin vittuläski voi hyvinkin yltää sinne mahan seuduille.
Nyt sun jutut huononi niin paljon, että en edes aio vastata.
Kannattaa muuttaa Thaimaaseen, siellä tuommoinen tietämättömyys vois olla siunaus.Sulla on kyllä sukupuolet pahasti hukassa. :D Miten pärjäätkään elämässä? :lol2:
Ei voi mitenkää olla hyvää. Käyn hakees karkkia. 100g.. ei sillä paljo juhli mutta joki pieni..
Kannattaa muuttaa Thaimaaseen, siellä tuommoinen tietämättömyys vois olla siunaus.
Ajattelin vaan korjata että kylläpä oli, itsehän olen tunnettu kodinhengetär.
Oli muuten Batman melkein liikaa mulle..:D
No ei se sitte oo kumma, että menee ladyt ja boyt sekasin :D Stupid Flanders.Hei mitä tää ny tarkotti. Mun serkku o Thaimaasta kotoisin.
No ei se sitte oo kumma, että menee ladyt ja boyt sekasin :D Stupid Flanders.

Ja toivottavasti myös pian 30. posti, mikäli suklaasta pitävä Vee-ille jaksaa vastata.