Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja croissantteja aamupalaksi.
Mikä mua vaivaa? :D

Croisantit tulee jo korvista ulos, enkä osta niitä yhtäkään. Hollantilaiset tykkää noista aivan älyttömästi, ja joka kaupassa on samana päivänä leivottuja kroisantteja pilkkahintaan, jopa Lidlissä.

Josta tuli mieleen, että nyt kun Pakkis on selattu, niin Lidlin paikka.

Croisantit tulee jo korvista ulos, enkä osta niitä yhtäkään. Hollantilaiset tykkää noista aivan älyttömästi, ja joka kaupassa on samana päivänä leivottuja kroisantteja pilkkahintaan, jopa Lidlissä.

Josta tuli mieleen, että nyt kun Pakkis on selattu, niin Lidlin paikka.

Sieltä saa kanssa sellasia vohveli"keksejä" minkä välissä on siirappia tms. On pirun hyviä :D

Sieltä saa kanssa sellasia vohveli"keksejä" minkä välissä on siirappia tms. On pirun hyviä :D

Niitä saa huokeasti myös Nekalan Löytyliiteristä.

Pandakarhu: Sie tiiät, että google tietää, mutta koska mie olen kivamies.

Odotin koko iltapäivän, että pääsen kotiin ja pääsen lukemaan ja nauramaan sille yhdelle ketjulle, mutta sitä ei löydy enää mistään. Se on näköjään poistettu. :(

Tänään ollu jännä vapaapäivä, en tiiä edes soveltuuko tähän ketjuun.

Heräsin joskus 8 aikaa, koska oli parturiin aika klo 9. Se parturi tekee mulle aina omaan silmään gayn näkösen kampauksen, aina kun viimeistelee(kyllä, olen karski suomalainen mies)
Sitten äkkii kotii suihkuun, että voin olla oma itteni taas ilman kaiken maailman litkuja päässä. Sitten sen jälkeen alkaa muutaman tunnin putki Batman: Arkham Cityn pelaamista, ja muutaman kerran pidin taukoo, jotta voin soittaa oman alani firmoihin ja kysyä työharjoittelu-paikkaa. Enhän mä sitä saanu ja taas alkaa Batmanin pelaaminen.
Sitte myöhemmin tulee naapuri käymää pienessä humalassa. Se antaa mulle 10e, sitten kättelee kolme kertaa ja suuteli mun rystystä, sekä pyys mua huolehtii sen pojasta. Joo.. Seuraavaks kuulen, että isä ajaa innoissaa valkokilpisellä enduropyörällä josta en tiennykkää, kyliä pitki. Sitten se tulee käymään ja antaa mulle 100e kätee :D
Eli siis tämmöne random päivä ja saanu 110e tekemättä periaatteessa yhtää mitää :D

Tännää on ollu aika täyvellinen päivä. Sai herätä ilman herätyskelloa, loikoa sängyssä solmulla, syödä rauhassa aamupalaa. Vuokraleffaa katottu, tortilloja syöpötelty ja iltaa on vielä. Kalevan Kisat töllössä ja seura bueno. Aamuvuoro huomenna mutta ei edes harmita :)

Kalevan kisat. Voi vittu mä sanon. Kaiken maailman perkeleen hikikinkereitä ne järjestää jatkuvasti.

:puntti: Nyt on aloitettu bodaus sitten ihan TOSISSAAN ja tavoitteena kilpailla tulevaisuudessa. Vuonna 2017 kuulette tadesta podauslavoilla jos kaikki menee hyvin. Hell y e ah!!! :puntti:

:puntti: Nyt on aloitettu bodaus sitten ihan TOSISSAAN ja tavoitteena kilpailla tulevaisuudessa. Vuonna 2017 kuulette tadesta podauslavoilla jos kaikki menee hyvin. Hell y e ah!!! :puntti:

Mikä lähtökohta ja mitkä tavoitteet ?

Mikä lähtökohta ja mitkä tavoitteet ?
Treeniä takana 5 vuotta, josta 2 ns "fiksummin". Tavoitteena kehonrakennuksen sm-kisat. Mitään kilpailusuunnitelmia ei kuitenkaan ole vielä lyöty lukkoon. Katsotaan miten tästä kehitytään ja riittääkö rahkeet. Alustava suunnitelma kuitenkin luotu ja nyt aletaan tosissaan hommiin.
E: siis Sm-kisat vuonna 2017 tai 2018 . :puntti:

Pää tyhjä toisen kuolemasta. 32.v. muija kuoli ja kirjoitinkin siitä känni topicciin. Ei vaan ymmärrä koko tilannetta.

edit. ymmärtää, mutten pysty käsittelemään tilannetta. Miltä tuntuisi, jos Poliisi tulisi ovesi taaksi kertomaan, että rakkaasi on kuollut?

Treeniä takana 5 vuotta, josta 2 ns "fiksummin". Tavoitteena kehonrakennuksen sm-kisat. Mitään kilpailusuunnitelmia ei kuitenkaan ole vielä lyöty lukkoon. Katsotaan miten tästä kehitytään ja riittääkö rahkeet. Alustava suunnitelma kuitenkin luotu ja nyt aletaan tosissaan hommiin.
E: siis Sm-kisat vuonna 2017 tai 2018 . :puntti:

Pituus ja paino ?

Back
Ylös Bottom