Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkele meni selkätreeni eilen liiankin hyvin perille kun on epäkkäät niin kipeät että päätä jo särkee :D

Siinä on yks syy miks aika harvoin vedän epäkkäitä tukkoon vaikka mieli tekisikin sellaisia monsteriepäkkäitä. Ne reenin jälkeen tulevat tukkopäänsäryt on ihan hirveitä :D

Ihan sama kiinnostaako ketään, mutta aattelin tulla kertomaan, että paljon on asioita hoidettu tänään ja reenitkin saatiin alkuun. FIILIS ON MAHTAVA! :) Hirveä ressi ollu kaikesta mahdollisesta, mut nyt saapi rauhassa keskittyä muuttoon ja tulevaan elämään. Nyt on hyvä olla :haart:

Hienoa! Tuo on ihan mahtava tunne kun saa asiat järjestymään! ;) Vähän samaa on ilmassa täälläkin, kävin tänään hyvin rehellisen keskustelun pomon kanssa tulevaisuudesta... Paljon on järjesteltävää vielä, mutta koko ajan selviää enemmän. :)

Siinä on yks syy miks aika harvoin vedän epäkkäitä tukkoon vaikka mieli tekisikin sellaisia monsteriepäkkäitä. Ne reenin jälkeen tulevat tukkopäänsäryt on ihan hirveitä :D

Mä vedän epäkkäitä nykyää kovaa. Kaula on niin pilli kun olla ja voi, haluun paksun!

Itsehän pyrin selkätreenissä rasittamaan epäkkäitä mahd vähän ja jumppailen niitä sit erikseen sen verran mitä tarvetta koen. Ne kun tahtoo helposti tehdä monessa liikkeessä työtä joka on pois itse kohdelihaksilta ja noi päänsäryt on sit toinen juttu miksei epäkkäillä kannata tehdä staattista tai jarruttavaa työtä kovin paljoa - Mutta sen verran off-topicista.. hienoa olla lomalla :)

Itsehän pyrin selkätreenissä rasittamaan epäkkäitä mahd vähän ja jumppailen niitä sit erikseen sen verran mitä tarvetta koen. Mutta sen verran off-topicista.. hienoa olla lomalla :)

Samma här.. Alataljaa, jos tekee leveällä niin ottaa epäkkäisiin. Muut ei ota.

Mulla ei epäkkäiden rääkkäämisestä tule mitään särkyjä, onneks ne sentään on rennot eikä jumita koskaan. Vielä kun sais enemmän tuonne keskiosalla sitä rääkkiä menemään.

Mä en muuten ole ikinä enkä kertaakaan treenannut varta vasten epäkkäitä. Pitäisiköhän joskus?

Jos haluat niitä treenata niin sit ehkä..

Mä saatan kerran puolessa vuodessa pyöritellä epäkkäät läpi jonkun muun reenin yhteydessä, mutta se on sit sellanen tilanne et reeni on muuten tehty ja odottelen reenikaveria. Siinä kun ei viiti sit paikallaan toljotella niin tulee tehtyä esim. vähä epäkkäitä, vähä venyjä, vähän sitä ja tuota.

Mä saatan kerran puolessa vuodessa pyöritellä epäkkäät ?

Et kai sä vaan kuulu niihin, jotka pitävät käsipainoja käsissään ja samalla pyörittävät olkapäitä ?

Et kai sä vaan kuulu niihin, jotka pitävät käsipainoja käsissään ja samalla pyörittävät olkapäitä ?

Ylös-alas -liikettä kai mä enimmäkseen teen, kässäreillä tai tangolla. Joku joskus neuvoi, että liikkeen ois hyvä mennä ylös-taakse-takas eteen-alas. Eli ei pyörähdystä vaan sellainen mekaanisempi liike. Mä "pyörittelen" treenejä. "Lähdenpä pyörittään selkäreenin." Epäkäsreenin yhteydessä usein myös venyttelen niskoja samalla, mukavasti venyy kun on hanttelit käsissä. Teen mä sitä kyllä muidenkin reenien yhteydessä. Mikäs tossa olkapäiden pyörittelyssä ois niin pahaa?

Olipas leppoisa päivä. Mulla on jotenki koko ajan sellainen flow-olo ja leijun. Nälkäkin on kaikonnut jonnekkin muille maille. Tänään voisi kokeilla aerobisena treeninä vaikka uintia. :)

Ja ei, en ole vetänyt mitään nappeja! :D

On joo helvetinmoinen flow-fiilis. Täytyy varmaan olla pikkasen tarkkana ettei vie mennessään. Voi persereikä.

Ah, piikkimatto. :haart:

Back
Ylös Bottom