Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Dindindii, Ja huomenta Pakkotoiston murmeleille ja mussukoille -PuSs :haart:

Älä unohda pikkuvesijärveä! :D Ps. oon aatellu muuttaa takas Lahti-cityyn, lähteekö Ephe sit kaveriks zumbaa humppaamaan?? :D
Mäkin tässä olen miettinyt erinäisiä maailmanvalloitusvaihtoehtoja ja Lahti on yhtenä listalla. Mietin vain että en kovin montaa tyyppiä sieltä tunne, mutta olishan siellä sit jotain "tuttuja" kuitenkin. Zumbassa en oo kertaakaan käynyt, mutta kyllähän me Epheliinin kanssa valloitettaisiin laminaatit varmasti :D

Suklaata ja aamukahvit omnomnomnom :D
Nonii, puukkoa haavassa kierretään... Sinä joka veit työpaikan jääkaapista korkkaamattoman maitoni, toivottavasti olet nopea juoksemaan :evil:

Meillä jos ei oo maitopurkissa nimee niin se menee lähes 100% varmuudella kaikkien kahvimaidoksi.
Äh, en tajua miten ihmiset voi toisten ruokia/juomia pölliä tolleen. Olen kyllä jo suunnitellut, että seuraavan purkin kiedon piikkilankaan nii tarvii olla vorolla paksut hanskat tai korkea kipukynnys. Tai sit käytän old school kikkaa eli laksatiivia.

Äh, en tajua miten ihmiset voi toisten ruokia/juomia pölliä tolleen. Olen kyllä jo suunnitellut, että seuraavan purkin kiedon piikkilankaan nii tarvii olla vorolla paksut hanskat tai korkea kipukynnys. Tai sit käytän old school kikkaa eli laksatiivia.

Meillä on kyllä myös kaksi jääkaappia, joista toisessa yleensä säilytetään ns. yhteistä maitopurkkia. En tunge omia maitojani koskaan siihen kaappiin, koska joku ei kuitenkaan näe epätoivoista merkkausjärjestelmääni ja vetää huoletta laktoosittomat mölöni paskakahvinsa sekaan.

Päiviä.
Ilmeisesti viime yö on ollu unien suhteen useammallekin pakkislaiselle kohtuu mielenkiintoinen.
Lapojen väli on aika kireenä, tarttis pitkästä aikaa vierailla hierojan käsittelyssä.

Nonii, puukkoa haavassa kierretään... Sinä joka veit työpaikan jääkaapista korkkaamattoman maitoni, toivottavasti olet nopea juoksemaan :evil:
Kokekoot maitorosmo pitkän ja kivuliaan kuoleman! Omalla työpaikalla ei muuten ainakaan rahkat häviä jääkaapista, voisi hyvin ostaa viikon rahkat tuonne aina :D

Mäkin tässä olen miettinyt erinäisiä maailmanvalloitusvaihtoehtoja ja Lahti on yhtenä listalla. Mietin vain että en kovin montaa tyyppiä sieltä tunne, mutta olishan siellä sit jotain "tuttuja" kuitenkin. Zumbassa en oo kertaakaan käynyt, mutta kyllähän me Epheliinin kanssa valloitettaisiin laminaatit varmasti :D

Ai no jos Ephe-pikkuinen lähtee Zumbaankin, niin ei olis enää paha rasti lähteä sinne Fitness-Expoon mun seuraksi, kai se nyt päivän voi tyttöjen juttuja puhua!

Mitähän kasari unia mä olen nähnyt kun samantien kun silmät aukesi päässä soi Nimeni on Dingo:dance:
Ei siinä, hyvä biisi.

Kokekoot maitorosmo pitkän ja kivuliaan kuoleman! Omalla työpaikalla ei muuten ainakaan rahkat häviä jääkaapista, voisi hyvin ostaa viikon rahkat tuonne aina :D

Onneksi täällä 'joku muu' aina ostaa yhteismaidot, ja kaikkien muiden mielestä rahka on kamalaa.

- - - Updated - - -

Ai sä oot menossa, kumpana päivänä ja mitä kattomaan?

Ajattelin ihan vaan niitä messuja mennä katselemaan ehkä, ja ihan sama oikeastaan kumpi päivä. Lähekkö kaveriksi? Mä voin ajaa:)

No mikä ettei! Aja vaan, mulla on kyllä kortti, mut ei autoo ja ratissa olin viimeks 12 vuotta sitten :D Sunnuntai kyl sopis paremmin...

No hei, mut nää menis:) Mä ajoin viimeksi aamulla:D

Back
Ylös Bottom