Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenia

Kananmunat, kahvit ja kourakaupalla aamunappeja tuhottu. Eilinen 68km fillarointi tuntuu kintuissa aika lujaa noh kipu on kaveri ja kaikki mikä sattuu eniten kehittää parhaiten :rock:

Tänää ois meneekin päivä maratoonihommissa ku toi joka asuu samassa kämpäs kipittää sellasen ohimennen tos iltapäivästä :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomendah nenä toisda päivää tugos...

Koko viikon on ollut myös hieman kipeä fillis, kaikki alkoi kurkkukivusta ja tänä aamuna olo oli kuumeinen. Toivottavasti maanantaina ois terve niin pääsis salille, tällä viikolla en kehannut mennä muutakuin maanantaina vaikka olikin pelkkää kurkkukipua.

E: muutenkin mennyt tää viikko ihan retuperälle, syömiset päin mäntyä jne... noh virheistä oppii ens viikosta lähtien eväät mukaan kouluun eipä tuu monen tunnin taukoja.

Huomenta. Kahvi on aamiaisen tärkein osa.

"Hyi yäk, en juo" :D Nojoo, jos vatsa vielä kestäis niin tulis kait juotua. 3 ja puol vuotta sitten lopettanut kahvittelut kokonaan.. Kesäisin menee kyllä energiajuomia.

Aijjettä tota mejän Greenen Kaitsua. On se vaan niin ihana! Aamulla ei näkyny toi kolmas osa ja ajauduin lähestulkoon mielenhäiriön rajamaille, mutta nyt näky ja oli kyllä taas sen arvoista!

Olen ollut jo kaksi päivää juomatta kahvia, ja luultavastihan tässä alkaa vähitellen vierottumaan. Aika jännä. Ei tee edes mieli kahvia enää.

Olen ollut jo kaksi päivää juomatta kahvia, ja luultavastihan tässä alkaa vähitellen vierottumaan. Aika jännä. Ei tee edes mieli kahvia enää.
Et kyllä kunnon addikti ole ollutkaan, jos noin äkkiä 'vieroitut'. :D

Vois ruveta tekeen lounasta ja keittää aamukahvit. Macapirtelön kanssa ei oikein aamulla voi juoda kahvia, kun maca yksinäänkin meinaa korventaa mahassa.

Itekki tekis mieli lopettaa kahvinjuominen. On aika naurettavaa, kun olen itsekin niin koukussa, että päätä särkee iltapäivällä jos ei ole juonut aamukahvia.

Et kyllä kunnon addikti ole ollutkaan, jos noin äkkiä 'vieroitut'. :D

Joo, olen noin vuoden verran juonut, ja olen pysynyt lujana siitä, että normaalipäivänä vain kuppi päivässä, eli aamukahvi. Satunnaisesti mennyt 2-3 kuppia päivässä, mutta harvoin.

Itekki tekis mieli lopettaa kahvinjuominen. On aika naurettavaa, kun olen itsekin niin koukussa, että päätä särkee iltapäivällä jos ei ole juonut aamukahvia.

Tämä vierottuminen on tapahtunut vähän niin kuin pakosta, kun en ole jaksanu kämpille ostaa mitään keittimiä ja pikakahviin en koske.

Perkele ku on kuuma. Kokoajan 24/7. Vettä menee 6-7,5l päiväs vaikka ei treenaiskaa. Noh ei ainakaa kramppeja oo ollu öisin :D

Toi on yksi asia mtä mie jään kaipaamaan töistä, kahviautomaatti :D Tosin kahviin en kyll koskenut.
Päivät käy vähiin... enää kolme päivää jäljellä ja sitten Suomi elääkin seuraavat melkein neljä kuukautta muistoissa.

^ Ai perkele, muistu mieleen kuinka hyvää kahvia oli kesätöis :D Sitäki meni 8-10 kuppia päivässä.

Toi on yksi asia mtä mie jään kaipaamaan töistä, kahviautomaatti :D Tosin kahviin en kyll koskenut.
Päivät käy vähiin... enää kolme päivää jäljellä ja sitten Suomi elääkin seuraavat melkein neljä kuukautta muistoissa.

Tervetuloa vaan tähän maahan :dance: En tiedä ehdinkö tullakkaan Damiin pyörimään tulopäivänäsi, mutta ilmoottelen sitten.

Aika jännä, kun itse en ole koukussa kahviin, vaikka olen jo useamman vuoden juonut vähintään 6 kuppia päivässä..

Kai mä sitten keitän niin laihaa kahvia :D

Aika jännä, kun itse en ole koukussa kahviin, vaikka olen jo useamman vuoden juonut vähintään 6 kuppia päivässä..

Kai mä sitten keitän niin laihaa kahvia :D

Sama. Töissä menee se 5kuppia joka päivä mutta sitten lomilla voin olla 4vkoa ilman eikä tunnu missään.

On ollu pojat niin hieno vkolopun alku että oksat pois. Huomenna ois taas kisat ja sit pari vapaapäivää, kävis vaik kummipoikia kutittelemassa :)

Sama. Töissä menee se 5kuppia joka päivä mutta sitten lomilla voin olla 4vkoa ilman eikä tunnu missään.

Mä join muutama vuos sitte kahvia niin että alkoi tulla probleemia oikeen.. Siis mieli oli virkeä mutta kroppa ei jaksanu. Jotenki vaan kävi kierroksilla koko ajan. Kahvia meni kaikenaikaa, en ees laskenu paljoko mutta kuppi oli kädes koko ajan! Töiden jälkeen kauppaan lähteminenki oli semmosta vääntöä että huh..

Vähensin kahteen mukiin päivässä pitkäksi aikaa ja olo koheni älyttömästi. Nyt oon pitäytynyt max 3 kupissa! Ei kahviakaa passaa liikaa juoda. Joillaki ei tuu oireita ja joillaki taas helpommin.

Se automaattikahvi on kyllä aika kuraa, mutta sitä vaan tulee juotua kun töissä on tylsää.

Back
Ylös Bottom