Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kuinka nopeasti asuntokaupat tapahtuu tarjouksen hyväksymisestä?
Olen ajatellut tarjota eräästä asunnosta, jossa on tällä hetkellä vuokralainen ja tämän takia asunto vapautuisi vasta marraskuussa.
Jos teen tarjouksen ja se hyväksytään, niin onko yleisesti mahdollistan sopia, että kaupat tapahtuisi esim vasta syyskuussa?
Tämä sen takia, että muuten joudun maksamaan pankille turhaan korkoa 3 kuukauden ajalta.

Nuo on aina sopimuskysymyksiä myyjän ja ostajan välillä. Yleensä myyjä haluaa fyrkat mahdollisimman äkkiä. Et sinä periaatteessa hirveästi menetäkoroissa, koska saat myös vuokraa tuolta kolmelta kuukaudelta.

Hankiin juuri vasta verkkopankin,ekasta maksusta unohdin viitenumeron.........palautuuko raha tilille jonkun ajan päästä vai? 2päivää sitten maksoin.

Hankiin juuri vasta verkkopankin,ekasta maksusta unohdin viitenumeron.........palautuuko raha tilille jonkun ajan päästä vai? 2päivää sitten maksoin.

oma verkkpankkini ainakin vaatii joko viitenumeron tai viestin maksutietoihin, ennen kuin maksua pystyy edes hyväksymään.

oma verkkpankkini ainakin vaatii joko viitenumeron tai viestin maksutietoihin, ennen kuin maksua pystyy edes hyväksymään.

Joo laitoin viestin tyhmänä enkä huomannu viitettä/meni ohi ku lontooks oli, mutta se viesti ei ollut niin "tarkka" että ei osaa/siirrä nimen perusteella,eli omaan paypal siis siirsin.

Sitten oma tyhmä kysymys: milloinhan joku haluaa roudata lomalle mukaan myös salilta painot sekä jalkaprässin?

Sitten kun mä olen riittävän rikas, että mulla on rahaa palkata ihmisiä kantamaan mun matkatavaroita, niin mä ainakin vien jalkaprässin mukanani ihan joka lomalle. Siinä on kaverit hienoja lomakuvia tulossa, kun eiffel-tornin edessä tehdään jalkatreenit oikeaoppisesti.

itellä tulee käytyä 2 kertaa viikossa kuntosalilla (1-2h/kerta), 2 kertaa aerobista pallopelejeä yleensä n. 1h/kerta, sekä 2 venyttelyharjoitusta per viikko. Lisäksi yks täysin lepopäivä. Onko tiedän mielestänne liikaa vai sopivasti? Mites muilla? Lautasmallin mukaan tulee syötyä, kerran viikossa ryypättyä ja ikää 20 (mies)

^Omasta mielestäni tosi ihanteellinen elämänrytmi. Tosin jos kaksi tuntia kuluttaa salilla niin voi olla vähän liikaa liikkeitä treeniohjelmassa? Ryyppäämisen vähentämistä voi aina suositella ja jokainen suosittelee mutta pääasia että nauttii elämästään. :D

Mikähän olis viikonlopuille hyvää sellaista naposteltavaa herkkua television äärellä oleskeluun.. Yleensä mä oon ostanu chili pähkinöitä, mutta onko nääkään nyt niin ''ei niin epäterveellisiä'', vaikka karkkeihin verrattuna vai luokitellaanko noi samaan lokeroon.. Usein tulee se mässypussi ostettua tai sipsejä. Mitään ongelmaahan tässä viikonloppujen mässäilyssä ei ole, koska ne rajoittuvat viikonlopulle, mutta kun mun ei yleensä edes tee kummoisesti mieli mitään erikoista, mutta se on aina se, kun on viikonloppu niin sitä nyt on vain jotain ostettava..

Olisko jotain tälläistä ei niin epäterveellistä, mutta kuitenkin vähän normi viikoista poikkeavaa ''herkkua'' mulle naposteltavaksi, koska aina perjantaina on jotain ostettava :hyvä:

Joskus oon ostanu myös sellasia jogurtti päällysteisia pähkinöitä, mutta onhan niissäkin aivan hemmetisti kaloreita ja hintakin hipoo pilviä, joten olisko siinäkin se ja sama, että vedänkö jonku irkkaripussin puolet halvemmalla..

^Mä oon tykästyny hulluna kun ostaa paprikaa, kukkakaalta, parsakaalta, porkkanaa, tuorekurkkua yms. ja tekee noista jonkinmallisia tikkuja tms. Sitten ostat perus sipsidipit (esim. taco maku on helvetin hyvä noiden kanssa) ja vedät noita, kaloreita ei tule nimeksikään ja vitamiineja sekä kuituja senkin edestä.

Toisaalta kun miettii niin onkohan musta tulossa homo.

^Mä oon tykästyny hulluna kun ostaa paprikaa, kukkakaalta, parsakaalta, porkkanaa, tuorekurkkua yms. ja tekee noista jonkinmallisia tikkuja tms. Sitten ostat perus sipsidipit (esim. taco maku on helvetin hyvä noiden kanssa) ja vedät noita, kaloreita ei tule nimeksikään ja vitamiineja sekä kuituja senkin edestä.

Toisaalta kun miettii niin onkohan musta tulossa homo.

Tuo on hiukan työläämpää, mutta hakkaa noi valmiit ratkaisut 10-0. Myös miniporkkanat menee ihan sellaisenaan loistavana naposteltavana.

Joo toi on kyllä helvetin hyvä ja on tullut itsekin joskus harrastettua. On vain ''unohtunut'' johonkin tämä ja voi olla syynä se, että menee liian työlääksi tälläiselle laiskalle! :face:

Mutta toi kuulosti taas niin houkuttelevalta, että sillä mennään tämä ilta!

Mikähän olis viikonlopuille hyvää sellaista naposteltavaa herkkua television äärellä oleskeluun.. Yleensä mä oon ostanu chili pähkinöitä, mutta onko nääkään nyt niin ''ei niin epäterveellisiä'', vaikka karkkeihin verrattuna vai luokitellaanko noi samaan lokeroon.. Usein tulee se mässypussi ostettua tai sipsejä. Mitään ongelmaahan tässä viikonloppujen mässäilyssä ei ole, koska ne rajoittuvat viikonlopulle, mutta kun mun ei yleensä edes tee kummoisesti mieli mitään erikoista, mutta se on aina se, kun on viikonloppu niin sitä nyt on vain jotain ostettava..

Olisko jotain tälläistä ei niin epäterveellistä, mutta kuitenkin vähän normi viikoista poikkeavaa ''herkkua'' mulle naposteltavaksi, koska aina perjantaina on jotain ostettava :hyvä:

Joskus oon ostanu myös sellasia jogurtti päällysteisia pähkinöitä, mutta onhan niissäkin aivan hemmetisti kaloreita ja hintakin hipoo pilviä, joten olisko siinäkin se ja sama, että vedänkö jonku irkkaripussin puolet halvemmalla..

Kuivalihaan on meillä luotettu jo pitkään, teen kyllä ite, maksaa kaupassa niin tuhottomasti

Pistäs reseptiä. Vois itekkin koittaa.

Näistä soveltelin:
http://pastanjauhantaa.blogspot.fi/2008/08/beef-jerky-kuivalihaa-kotiuunissa.html
http://kerkesix.fi/lihan-kuivaus-ohje

Tykkään maustetuista joten lisäsin Chiliä tms paljon. Alussa tein uunissa ja niistä tuli ihan hyviä mut nykyään on kasviskuivurikin, en tiedä onko se sen parempi mut ainakin uuni pysyy vapaana ja voi tehä ruokaa rauhassa vaikka lihat on kuivumassa

EDIT: Pakkiksellakin on joku beef-jerky thread missä jengi juttelee resepteistään.

Minkälaisia kuntosaliharjoitteita suosittelette golffarille? Oisko jotain ohjelmia pistää?

Golf ei kuitenkaan ole voimalaji, niin voit treenata ihan samalla tavalla kuin normi jamppakin. Muistat vaan kiinnittää lihashuoltoon erityistä huomioita, että liikkuvuus säilyy :)

Näistä soveltelin:
http://pastanjauhantaa.blogspot.fi/2008/08/beef-jerky-kuivalihaa-kotiuunissa.html
http://kerkesix.fi/lihan-kuivaus-ohje

Tykkään maustetuista joten lisäsin Chiliä tms paljon. Alussa tein uunissa ja niistä tuli ihan hyviä mut nykyään on kasviskuivurikin, en tiedä onko se sen parempi mut ainakin uuni pysyy vapaana ja voi tehä ruokaa rauhassa vaikka lihat on kuivumassa

EDIT: Pakkiksellakin on joku beef-jerky thread missä jengi juttelee resepteistään.

raa'at lihat siis suoraan uuniin?

raa'at lihat siis suoraan uuniin?

2 päivää oon pitänyt marinaadissa, mut joo, siitä nimitys kuivaliha, ei sitä kypsennetä..

Pitäis ajaa prätkäkortti, mutta mulla ei ole ajokorttia (siis sitä fyysistä läpyskää). Miten tässä nyt pitäisi toimia, kun ei viitteis sen takia hankkia uutta korttia, että sen voi heti korvata uudella. Saako poliisiasemalta jonkun väliaikaisen läpyskän, jolla mä pääsen prätkäkouluun ajelemaan?

:offtopic:
Ihanan kallista 850€ mopokortista :hyper:

Back
Ylös Bottom