Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tais katketa pikkurillistä verisuoni. Ekan nikaman kohdalta turpos ja vähän tummeni ilman mitään sen suurempaa syytä. Nyt ei meinaa taipua ja vähän kipeä. Muilla ollut samanlaista vammaa? Paraneeko ihan itestään huomiseen mennessä?

Tais katketa pikkurillistä verisuoni. Ekan nikaman kohdalta turpos ja vähän tummeni ilman mitään sen suurempaa syytä. Nyt ei meinaa taipua ja vähän kipeä. Muilla ollut samanlaista vammaa? Paraneeko ihan itestään huomiseen mennessä?

On ollu parikin kertaa tuo. Tuskin paranee noin nopiaan. Mulla kesti viikon paikkeilla parantua, eikä viel silloinkaa ollu täydessä terässä...

On ollu parikin kertaa tuo. Tuskin paranee noin nopiaan. Mulla kesti viikon paikkeilla parantua, eikä viel silloinkaa ollu täydessä terässä...

No perkele. Mulla on joskus tullu tohon peukalon taitteeseen ja se on menny ihan useammassa tunnissa ohi. Tosin sillon se on ollu vaan vähän arka eikä niin haitannut toimintaa. Nyt ei meinaa koko sormi taipua ja vähän reilummin turvonnut. Onko noihin jotain syytä? Ei tohonkaan mitään iskua tullu, vaan huomasin vasta kun alko sattua.

Onko nyt liikkeellä jotain sellaista syysflunssaa tms, johon liittyy oireina lähinnä kuumetta,alussa vähän kurkkukipua, päänsärkyä, mutta ei ollenkaan sitä jatkuvaa pärskimistä eikä vuotavan nenän niiskuttelua?

Onko nyt liikkeellä jotain sellaista syysflunssaa tms, johon liittyy oireina lähinnä kuumetta,alussa vähän kurkkukipua, päänsärkyä, mutta ei ollenkaan sitä jatkuvaa pärskimistä eikä vuotavan nenän niiskuttelua?
Mulla samanlainen flunssa päällä nyt.

Ilmeisestikkin koska täälläkin sama..

Näinhän minäkin vähän ajattelin, mutta tulipa vaan mieleeni tosta food corner 1 että Nyyssölä ei siinä ainakaan laske sen sipulichili soossin kuullotus öljyn kaloreita mukaan kokonais settiin, tai sitten heittää melkosesti sen laskelmat kaloreista ja rasva yms määristä...

Mistä mä saan brachial vaatteita. Tiedän sen yhden gee.. mutta muita?

Miten toi ryyppääminen ja kuntoilu samana päivänä? Ainakin olen kuullut ettei puntille kannata mennä jos illalla meinaa alkoo ottaa, mutta miten esim. aamulla tunnin uimisen kanta? Onko fiksumpaa mennä aamulla ottaa se tunnin kuntouinti jos lähtee illalla vetää naamat vai jättää välistä?

Nyt ollaan oikeassa otsikossa.

Jos aamulla pitää ysin aikaan ajaa, niin kuinka paljon ja kuinka pitkään saa edellisenä iltana ottaa alkoholia? Puolikas mökkiviikonloppu tiedossa, joten... olisi ihan kiva tietää.

Nyt ollaan oikeassa otsikossa.

Jos aamulla pitää ysin aikaan ajaa, niin kuinka paljon ja kuinka pitkään saa edellisenä iltana ottaa alkoholia? Puolikas mökkiviikonloppu tiedossa, joten... olisi ihan kiva tietää.
Jos ei Drägerin ~350€ alkometriä ole (on muuten oikeasti vakavan harkinnan alla), niin kannattaa vaan käyttää noita laskureita joissa on sukupuoli/paino/alkoholiannokset.... silti aika hazardia puuhaa. :D

Itse pidän ns. 12 tunnin sääntöä... mutta aika kova on heitto riippuen paljon sitä tinaa. Yksi laskuri heittää että 12 annosta, 85kg mies, ja aloitettu 12 tuntia sitten niin olisi vielä 0.66 promillea... tai jos sama 12-pack, aloitti klo 17:00 niin klo 09:00 olisi about 0.13 promillea. Jos painat 120kg poltat 0,33 III-oluen tunnissa, tai 80 kiloisena 2 pulloa kolmessa tunnissa.

Tutulla oli Dräger, ja oli hieman eri fiilis lähteä ajelemaan, kun sitä pidetään yleisesti ainoana tarkkana kuluttajaluokan alkometrinä. Olettaen että kalibroi niin usein kuin ohjeessa lukee...

Jos iltakuudelta alottaa ja sikspäkin juo, niin nollat on kello 9. Aika turvallinen raja, muutamalla lisäoluellakin pitäisi olla nolla vielä. Edelleen, jos noin aikasin tulee lähteä niin kyllä pariin on paras jättää, ettei nyt oikein yllytetä tässä kokeilemaan paloko kaikki tarpeeksi nopeasti. :)

Käy poliisiasemalla puhalluttaas jos mahdollista? Tai no ei se mitään auta jos pitää ajaa jo yhdeksältä. Minen joisi.

Vihaan tuosta syystä jotain mökeille järkättyjä juttuja, ärsyttävä lähteä mökkiviikonlopun jälkeen sunnuntaina katsomaan ajokuntoa vaikka olisi koko päivä aikaa niin jo heti aamusta menottaa.

Mökit ei oo mun juttu.. ei todellakaan.

Back
Ylös Bottom