Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisit parempi jos tilaisit hirveästi purilaisia, mutta et jaksaisi kun puolikkaan ja antaisit loput mulle. (tän takia kannattaa muuten käydä naisten kanssa syömässä, jos mahdollista, ja kannustaa niitä tilaamaan annoksia joita ne ei varmasti jaksa syödä)
Eikös Daiina ollut näitä Epic Meal vosuja? Ainakin kävit kovasti kannustamassa muita sielä :D Multakin jäi se roiskeläppä mässäys tekemättä/kokeilematta. Höh

On muuten yksi syy, miksi haluan joskus muksuja. Voin vaan katsella, mitä muksut tilaa ja itse olla tilaamatta mitään, ja silti isä saa mahan täyteen.
Mä en kyllä jaksais varmaan mättää mitään isoja settejä kerralla. En oikein ymmärrä miksi kaikesta pitäisi aina kilpailla. Oonkin kai melko tylsä tapaus.

Heti löit jarrua päälle. Eiköhän sulla olisi aikalailla etumatkaakin jo meihin nähden? Älä ole turhan vaatimaton!![]()
On muuten yksi syy, miksi haluan joskus muksuja. Voin vaan katsella, mitä muksut tilaa ja itse olla tilaamatta mitään, ja silti isä saa mahan täyteen.
Hyvää yötä rakkaat!
Vitun narkkari vittu kriminaali vittu eka piikki tappaa vittu.Ganjaa?
Vitun narkkari vittu kriminaali vittu eka piikki tappaa vittu.
Vitun narkkari vittu kriminaali vittu eka piikki tappaa vittu.
Samalla vois siistiä loputkin kropasta, oli hikinen päivä. Ärsyttäis mennä nukkuun näin saastasena.
Örgh Örgh :D:lol2: Spontaani repeäminen :D Örgh
Samalla vois siistiä loputkin kropasta, oli hikinen päivä. Ärsyttäis mennä nukkuun näin saastasena.Siisti suusi!
Kuinka alas mä meen?U dirty little... :whip: Alas mennä.
Kuinka alas mä meen?
En kyllä taas edes muista koska oisin viimeeks käyny suihkussa tai paitaa vaihtanut. Aika turhaa puuhaa jos yksin kotona möllöttää tai tuol pajalla äijien kesken.

Nyt en enää keksi hyvää vastausta, sanan säiläsi lävisti haarniskani ja kolmannen kylkiluun välistä suoraan sydämeen. Touché.Sitten kun alkaa kuumottamaan olet oikealla suunnalla.