Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikös Daiina ollut näitä Epic Meal vosuja? Ainakin kävit kovasti kannustamassa muita sielä :D Multakin jäi se roiskeläppä mässäys tekemättä/kokeilematta. Höh

Olisit parempi jos tilaisit hirveästi purilaisia, mutta et jaksaisi kun puolikkaan ja antaisit loput mulle. (tän takia kannattaa muuten käydä naisten kanssa syömässä, jos mahdollista, ja kannustaa niitä tilaamaan annoksia joita ne ei varmasti jaksa syödä)

On muuten yksi syy, miksi haluan joskus muksuja. Voin vaan katsella, mitä muksut tilaa ja itse olla tilaamatta mitään, ja silti isä saa mahan täyteen.

Eikös Daiina ollut näitä Epic Meal vosuja? Ainakin kävit kovasti kannustamassa muita sielä :D Multakin jäi se roiskeläppä mässäys tekemättä/kokeilematta. Höh

No juu, eeppisyydessä on sitä jotain. Jonku mätön voisi itsekkin jossain vaiheessa suunnitella khyl toteuttavansa. :)

On muuten yksi syy, miksi haluan joskus muksuja. Voin vaan katsella, mitä muksut tilaa ja itse olla tilaamatta mitään, ja silti isä saa mahan täyteen.

Tuo on kyllä totta. :D

Mä en kyllä jaksais varmaan mättää mitään isoja settejä kerralla. En oikein ymmärrä miksi kaikesta pitäisi aina kilpailla. Oonkin kai melko tylsä tapaus.

Mä en kyllä jaksais varmaan mättää mitään isoja settejä kerralla. En oikein ymmärrä miksi kaikesta pitäisi aina kilpailla. Oonkin kai melko tylsä tapaus.

Heti löit jarrua päälle. Eiköhän sulla olisi aikalailla etumatkaakin jo meihin nähden? Älä ole turhan vaatimaton! :)

Heti löit jarrua päälle. Eiköhän sulla olisi aikalailla etumatkaakin jo meihin nähden? Älä ole turhan vaatimaton! :)

Eiköhän joku aktiivisesti liikkuva ja hyvän aineenvaihdunnan omavaa bodymölli jaksa mättää paremmin kun tällänen intiaani Istuva Peruna. hehe

Toohard ei selvästi ole koskaan eksyny samaan hampurilaisravintolaan mun kanssa yhtä aikaa. Viitaten siis tuohon naisten syömään määrään, tai pikemminkin sen vähyyteen.

Kuinka alas mä meen?

Sitten kun alkaa kuumottamaan olet oikealla suunnalla.

En kyllä taas edes muista koska oisin viimeeks käyny suihkussa tai paitaa vaihtanut. Aika turhaa puuhaa jos yksin kotona möllöttää tai tuol pajalla äijien kesken.

Kuulostaa ihan joltain Uuno Turhapuro -touhulta. :confused:

En kyllä taas edes muista koska oisin viimeeks käyny suihkussa tai paitaa vaihtanut. Aika turhaa puuhaa jos yksin kotona möllöttää tai tuol pajalla äijien kesken.

Back
Ylös Bottom