Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Milloinkohan sitä heräisi? 6 tuntia ollut ylhäällä, mutta vieläkin makaan sohvalla peittoon kääriytyneenä. No, mihinkä tässä olisi kiire LOMALLA. :)

Kolme varttia jonsereetin kanssa halkojumppaa... Vähän niinku Arska commandossa , olin ilman suojavaatteita ja eukko oli kokoajan valmiina soittamaan hätänumeroon:D

Den sista lomapäivä on alkanut. Viimeiset ostokset tänään, sitten pikapulahdus Atlantin aalloille ja ilta meneekin mukavasti pakatessa. Huomenna alkaa kotimatka ja keskiviikkoaamuna ollaan Suomessa. Oijoi, täytyy nauttia viimeisistä hetkistä oikein kunnolla :)

^mistä sais puhelimen joka ei tipahtelisi lattialle:lol2: Heti mulle sellainen! Nimimerkillä puhelimentappaja.

^ Osta vakuutus, mulla kännykkä on käyny jo pesukonees ja vesisangos "vahingos" vuodenaikana :) Tosin älä vaan osta gigantista..

Kaikista hajoaa näyttö jos niin haluaa.

Tästä tuli mieleen, kaveri alko pöhnäs esitellä mulle jotaki nokiaansa, lumiaa tai vastaavaa mis on joku tosikestävä näyttö, hakkas sitä pöydänkulmaan ja hoki samaan aikaan et "kato kuinka kestävä", teki kyllä pahaa kattoo :lol2:

Onhan noita kaiken näköisiä muovisia ja kankaisia koteloita kännyköille, joilla saa ehkä pidettyä näytön ehjänä

- - - Updated - - -

Tasan kerran on mennyt näyttö rikki kun puhelin oli housujen etutaskussa ja kävelin pöydänkulmaa päin

^ Osta vakuutus, mulla kännykkä on käyny jo pesukonees ja vesisangos "vahingos" vuodenaikana :) Tosin älä vaan osta gigantista..

Pesukoneessa:lol2: you win:lol2:

e. Mun kännykkä kyllä katkesi kun joku astui sen päälle, oli sitten varmaan joku +90 kg:nen..

Tästä tuli mieleen, kaveri alko pöhnäs esitellä mulle jotaki nokiaansa, lumiaa tai vastaavaa mis on joku tosikestävä näyttö, hakkas sitä pöydänkulmaan ja hoki samaan aikaan et "kato kuinka kestävä", teki kyllä pahaa kattoo :lol2:

Nyt ollu käytössä tuo N9, ja näyttö on aikas kestävä. Tehtiin kaverin kanssa autoremppaa ja putos taskusta terävälle sepelille. Huomattiin vasta jälkeenpäin että puhelin maassa ja kengänkuva sen selässä (Olin astunut päälle). Käänsin puhelimen varovasti ja toivoin ettei olis rikki. Ylläri pylläri, ei naarmun naarmua vaikka oon tämmönen 90+ läskipallo :)

Netis on video, nimi tyyliin "nokia screen hammer test", joku tuollanen, aika hyvin se näyttö kestää kyllä.

Mulla kesti ihmeen tää samsung ku kaaduin pyörällä, en tarkalleen muista et osuko kännykkä vai salilaukku ekana maahan mut ei naarmun naarmua tai mitään halkeemaa tullu.

vaahtokarkki: Tosiaan ihan vahingos se sinne pesukoneeseen meni mut sankoon ei menny :D

Siis mä oon ihan kahen vaiheilla treenaisko tänään vai ei? Polvia kolottaa, mutta muita flunssan merkkejä ei enää näy. Eilen käveleminen oli raskasta, muttei enää tänään.. En osaa reenata kevyesti, se EI ole vaihtoehto.

Pjärkkeles, uskaltaako? Onneks ei oo jalkareeni vuorossa..

- - - Updated - - -

^ Treenaa.

Ittekki pitäis venytellä, hohhoijaa tollasia tyttöjen juttuja ;)

Tältäkin tytöltä on tommoset jääny. Hyi hyi, tuhma.

Paluu arkeen, nyt menee syömiset taas niin persiilleen, kun ei voi joka kahen tunnin välein vetää ruokaa naamaariin. Täytyis varmaan jonkinlaista evästä ottaa kouluunkin oli niin tuuperruksissa kun menin suoraan bussista ulos astuttua salille ja sen jälkee vielä poljin himaan kieltämättä melko raskasta puuhaa.

Back
Ylös Bottom