Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipas Myrtsissä metsää, tai piti mennä sinne jonnekin päin mennä ni löyty, vissiin kehälle päin. Kyllä ainaki puoltoista tuntia tuli käppäiltyä. Vieläki pöpö jyllää kyllä, ihan veto pois.

Juu, kyllä jos tonne petikkoon päin lähtee niin mettää riittää ihan perille asti.

Uskomattoman kaunista :itku:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi perkele mikä nälkä tuli kun selailin Mamma Marian sivuja :kuola: Pakko varmaan käydä sielä joskus kun en oo ikänä käynnyt. Vaikutti kohtuu hintaiseltakin.

Vittu syöny pari leipää tänään. Kai sitä vois kohta lähtee ostaa mättöö ja evästä töihin. Örgh

Nyt on kyllä pakko myöntää että jos se tuolla määritellään niin sitten oon kyllä ronkeli. :(

No ehkä se tässä tapauksessa sallittakoon:) Vai en minä löytäny naisille omaa Lainaa..? :(

Nyt on kyllä pakko myöntää että jos se tuolla määritellään niin sitten oon kyllä ronkeli. :(

Sä tykkäätkin enemmän Alexander Ovechkinista.

ringheader-607x429.jpeg

Tuli nälkä kun luki mitä herkkusalaatteja jengi vetää iltapalaksi. Itse olin niin laiska että nappasin jääkaapista vain purkin maitorahkaa ja sotkin sekaan marjoja ja öljyä.

Jalkatreeni takana, jos jo nyt oli tuskaa kävellä portaat alas niin mitenköhän huomenna..

Hei, neuvokaas tyhmää. Mitä pitää tehdä, että saan auton "seisontaan?" Kyseistä termiä ei kai enää ole, mutta siis auto pois ajosta 4kk ajaksi.

Aatun valinnan jogurttirahkaa+ nestemäistä makeutusainetta + ananaspaloja omassa liemessä (ei kaikkea nestettä). Tykkään vielä laittaa rahkaa sekaan että ei oo niin lurua :) Hiilareitakin kohtuu vähän.

Hei, neuvokaas tyhmää. Mitä pitää tehdä, että saan auton "seisontaan?" Kyseistä termiä ei kai enää ole, mutta siis auto pois ajosta 4kk ajaksi.

Itsehän soittaisin tai menisin vakuutusyhtiössä käymään.

No nyt nyt nyt kastu housut ja alko tykyttää tuolla alakerrassa.

Da BOMB!

Mulla on tomaattia, kurkkua, jäävuorisalaattia, tonnikalaa, riisiä ja kananmunaa. Hyvää salaattia, täytyy sanoa

Toi voiskin olla ylihuomenna, kiits! Jäi meinaan tosta meikäläisen setistä vielä huomisellekin..

Back
Ylös Bottom