Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kahvista ja kaljasta ei luovuta! Ennemmin vaikka pillusta!

Kahvitta elämistä en osaa kyl heti kuvitella. Kaljansiemailu on ihan homojen hommaa & muutenkin naurettavaa ja tuosta kolmannesta kohdasta mun ei tarvitse välittää sen enempää kuin Judiksenkaan..

E: Oispa mukava jos sais kärjistyksillä haastettua vähä riitaa..

Hitto että oli pipi elokuva Frenemy.. Komedia mukamas mutta ei oo hetkeen paskempaa ja hämärempää kattonu.

Tukusta tilasin kaikkee ryönää monella sataa, ny pärjää muutaman kuukauden. Vitamiineja ja kalaöljyjä reilulla kädellä, kreatiinia 2kg ja maltoa 16kg. Seuraavaks Manniselta heraa.

Tukusta tilasin kaikkee ryönää monella sataa, ny pärjää muutaman kuukauden. Vitamiineja ja kalaöljyjä reilulla kädellä, kreatiinia 2kg ja maltoa 16kg. Seuraavaks Manniselta heraa.

Mä tilailen kuukauden välein about. 2,6kg herapönttö menee kuukaudessa kun kaks syö.

Mä tilailen kuukauden välein about. 2,6kg herapönttö menee kuukaudessa kun kaks syö.
Mä tilaan aina volyymilla ja maksimissaan kolmesti vuodessa, ei tunnu niin jatkuvalta rahanmenolta ku kirpasee vaan pari kertaa vuoteen. Selffin isolaattia menee rontti parikytä kiloa vuodessa, eli 55g päivässä, maltoa suunnilleen sama määrä ja aminoja aika reilusti myös.

Mä tilaan aina volyymilla ja maksimissaan kolmesti vuodessa, ei tunnu niin jatkuvalta rahanmenolta ku kirpasee vaan pari kertaa vuoteen. Selffin isolaattia menee rontti parikytä kiloa vuodessa, eli 55g päivässä, maltoa suunnilleen sama määrä ja aminoja aika reilusti myös.

Self omninutrition tms ? Onko hyvänmakusta? Isolaattia pitäs kyllä ostaa, se on tosin huono illalla. Aina pitäs olla kahta kaseiinia ja isolaattia. Muuta ei ees tarvi. Maltoa mä en juuri käytä. Syön mieluummi sit enempi safkaa.

Self omninutrition tms ? Onko hyvänmakusta? Isolaattia pitäs kyllä ostaa, se on tosin huono illalla. Aina pitäs olla kahta kaseiinia ja isolaattia. Muuta ei ees tarvi. Maltoa mä en juuri käytä. Syön mieluummi sit enempi safkaa.
Juuriki tuota, tilaan aina maustamatonta ja nakkelen sekaan fun lightia fiilikseen mukaan niin ei ehdi kyllästyyn makuun. Ihan hyvää toi on, vaahtoaa vaan niinku isolaatit yleensä. Tossa ei oo ees hinnassa kovin paljoo eroo syökö isolaattia vai konsentraattia, ja laatu on kumminki eri maailmasta. Maltoa menee ennen treeniä, treenin aikana ja treenin jälkeen, saa helposti kaloreita ja pysyy energiatasot hyvänä vaikka treenit välillä venyiski ruuhkien takia. Lisäks mä oon niin huono syömään että kaikki juotavat kalorit on plussaa.

Hyviä öitä toverit. Huomenna vähän jäissä, pienissä häissä. No en tiä minkä kokoiset edes ovat mut mä oon ainakin poissa sunnuntaihin. Hauskat viikonloput!

En vaan osaa... häpeän tunne. Koitin laittaa kuvia taska - ketjuun ja sain vaan linkit näkyviin... autttakaa ja muuntakaa ne kuviksi.

Insert Image -näppäin on tässä vastauslaatikon yläpalkissa. Siihen url.

Yeah, hyvä fiilis, sain puolentoistakilon taimenen yhdestä metsäjoesta kaverin kanssa! Koko kesän olen tuota kalaa metsästänyt, ja tänään se jäi koukkuun. Päästin sen takaisin kasvamaan, haluan sen ensi vuonna vielä isompana koukkuun.

Hirveä hype päällänsä. Miten tässä malttaa nukkumaan mennä. :D Huomenna kuitenni duuniin vielä.

Back
Ylös Bottom