Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ja vielä tosta ranskalaisesta punnerruksesta että se sattuu helvetisti mulla ranteisiin. Kokeilin pitää ranteita eri asennoissa ja kokeilin vielä käsipainolla suoritettavaa ranskista. Kaikki vihloo perkuleesti. Olisiko haittaa jos korvaisin ranskiksen dipillä? Vai tarviiko ojentajat jonkin eristävän liikkeen? Jos vaikka korvaisin sen taljalla? Olen kokeillut aikaisemmin myös rannesiteillä ranskista ja sekin sattui, tosin ei yhtä paljon.![]()
Oletko tehnyt ranskiksen suoralla vai z-tangolla? Itsellä ainakin kyseinen liike vihloo ranteita juuri suorallatangolla tehdessä..
^lopeta se polvi-varvas linjan kattominen, täyttä shaibaa.. Mitä enemmän yrität ola suorassa eli yrität pitää polvet varvaslinjan takana, sit enemmän rasitusta tulee alaselälle taas koska joudut niaamaan enemmän. Sun polvet ei pamahda jos ne ylittää varvaslinjan, trust me.
Käyrällä tangolla oon tehny. :( Joskus ekalla kerralla ku kokeilin ranskista suoralla ni ai saatana. :D
Onko sulla jotain rannevamma historiaa?
Itellä on murtunu kummatkin ranteet 2 kertaa ja vasen ei oo toisen kerran jälkeen luutunu kunnolla.
Sen lisäks sairastan reumaa ja moni on ihmetelly ku ei ranskalaisessa ranteet huuda damagee.
Käyrällä tangolla oon tehny. :( Joskus ekalla kerralla ku kokeilin ranskista suoralla ni ai saatana. :D
Tuli aikanaan rasitettua omat ranteet ilman siteitä nyrkkeillessä. Isompiin painoihin siirryttäessä rupes penkit, ransk. punnerus yms. sattumaan perhanasti ranteisiin. Ostin kunnon rannesiteet salille ja sen jälkeen ei mitään ongelmaa, suosittelen kokeilemaan!
E: Itsellä ainakin myös dipeissä sattu ranteisiin, että en usko onko sen parempi. Hajoo ranteet vaan enemmän.
Kannattaa pitää joku vaihtelu noissa toisto määrissä, vaikka A:ssa 6-8 ja b:ssä 10-12, tai sitten ihan alkuperäinen jolla tulee lihasmassa ihan yhtä hyvin. Kyllä voit kyykätä ja vetää 2x viikkon, tee vaikka toinen kyykky taka ja toinen etu.Vaihdoin tuossa jokin aika sitten G6:sta tähän ohjelmaan. Tein G6:sta n. 3-4 kuukautta kunnes se alkoi maistumaan puulta ja päätin siirtyä tähän. Semmoinen kysymys olisi, että kannattaisiko nuo 1a ja 1b reenit tehdä vaikka 8-10 toiston sarjoina, jos haluan ennemmin kasvattaa lihasmassaa kuin voimaa? Vai kasvaako ne lihakset ihan yhtä hyvin tuolla alkuperäiselläkin systeemillä? Lisäksi, voinko vaihtaa 2a reenin jalkaprässin ja reiden ojennuksen takakyykkyyn, ja 2b reenin reiden koukistuksen maastavetoon? Tekisin kuitenkin nuo 8-15 sarjat niinkuin alkuperäisessäkin ohjelmassa. Tykkään vain enemmän kyykystä ja maastavedosta, kuin prässistä ja noista reisilaitteista.