Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viestiesi yleisilme on sellainen, että mulle tulee jatkuvasti mieleen, että mä en tykkää tosta tyylistä. Masterpiecelle laittamasi koko viesti oli hyökkäävä. "Millä tavoin mä sun mielestäsi olen" on hyökkäävä muoto.Powerhousu, millä tavoin mä sun mielestäsi olen hyökkäävä? Ihan vaan jotain raamatun paikkoja heittelin vastaväitteeksi aapisen paikkoihin valottamaan sitä miksi minusta raamatussa ilmaistaan Jeesuksen olevan sama persoona kuin "ylienkeli" Miikael. Jos raamatusta puhuttiin, ja siitä mitä siellä lukee, niin tarvitaanko ketään väliin laukomaan jotain vajakki juttua siitä että kyseiset asiat todellakin ovat "raamatun mukaan".. kai ny vitus ne on sen mukaan jos ne sieltä on poimittu. komprende?
Jos sun tietämys raamatusta ja sen kirjoittajista on tota tasoa niin kannattaisi varmaan pitää suu kiinni ettei nolaa itseään? Meinaatko että Juudaan kirjeen takana olisi ollut Juudas Iskariot vai?
Jännää sikäli, kun kirjoitus ajankohtana Iskariotin kirotun lihan olivat korpit kaluneet jo monet vuodet aiemmin.
Kummallista että uskovaiset lukee hirveän tarkkaan raamatun rivit, säkeet ja rivinvälit mutta se kohta jää järjestään huomaamatta että ihmisten tuomitsemisen oikeus on vain Jumalalla.
Noi juudaksen jutut voi jättää omaan arvoonsa,sehän kavalti Jeesuksen tusinasta kulta rahoja!
Jos sun tietämys raamatusta ja sen kirjoittajista on tota tasoa niin kannattaisi varmaan pitää suu kiinni ettei nolaa itseään? Meinaatko että Juudaan kirjeen takana olisi ollut Juudas Iskariot vai?
Jännää sikäli, kun kirjoitus ajankohtana Iskariotin kirotun lihan olivat korpit kaluneet jo monet vuodet aiemmin.
Jeesus antoi anteeksi Juudakselle!
Jokainen uskovaisen kuolema tekee tästä maailmasta hieman paremman paikan.
Ei tässä itellä ainakaan oo ollu tarkoitus ketään tuomita. Se on totta, että viimeinen sana on Jumalalla, mutta Jumala ei kuitenkaan kiellä arvioitsemasta toisen ihmisen hengellistä tilaa vaan päinvastoin kehottaa siihen monessa eri kohtaa Raamatussa.Kummallista että uskovaiset lukee hirveän tarkkaan raamatun rivit, säkeet ja rivinvälit mutta se kohta jää järjestään huomaamatta että ihmisten tuomitsemisen oikeus on vain Jumalalla.
Tähän postaukseesi kiteytyy loistavasti se miten paljon sulla on aiheeseen annettavaa.
Voisi melkeen olla kohdallaan ettet osallistu aiheesta keskusteluun kun et siihen mitään kykene tarjoamaan?
No jos nyt jätetään tästä pois sellaiset "tapauskovaiset", jotka eivät todellisuudessa usko siihen hölynpölyyn eivätkä ainakaan tee elämään ja kuolemaan liittyviä valintoja sen pohjalta, niin silloin tuo väite on totta. Jokainen ihminen, joka on valmis antamaan oman lapsensa kuolla verenhukkaan koska jossain satukirjassa ehkä saatetaan kieltää verenluovutus, on ihmiskunnalle haitallinen yksilö.No kukkuu. Järkeä nyt päähän siellä "oikein" ajattelevienkin puolelle.
Mua rupes ihan oikeasti vituttamaan tämmöiset kommentit. Voi hyvänen aika, mitä aikuiset ihmiset saa tuotettua näppikseltään. Vielä, kun on tottunut, ettei tämmöistä paskaa tarvitse lukea kuin maahanmuuttoketjussa..
No jos nyt jätetään tästä pois sellaiset "tapauskovaiset", jotka eivät todellisuudessa usko siihen hölynpölyyn eivätkä ainakaan tee elämään ja kuolemaan liittyviä valintoja sen pohjalta, niin silloin tuo väite on totta. Jokainen ihminen, joka on valmis antamaan oman lapsensa kuolla verenhukkaan koska jossain satukirjassa ehkä saatetaan kieltää verenluovutus, on ihmiskunnalle haitallinen yksilö.
Samoin on kuka tahansa joka on valmis esim murhaamaan oman tyttärensä jos tämä paneskelee vääräuskoisen kanssa, tai sellainen joka haluaa kieltää tieteen opetuksen kouluissa koska se on ristiriidassa hänen ylistämänsä satukirjan opetusten kanssa. Siis käytännössä kuka tahansa sellainen uskovainen, joka todellisuudessa toimii uskontonsa ohjeiden mukaisesti eikä ainoastaan käy kirkossa kerran vuodessa koska niin on aina ennenkin tehty.
Jokainen ihminen, joka on valmis antamaan oman lapsensa kuolla verenhukkaan koska jossain satukirjassa ehkä saatetaan kieltää verenluovutus, on ihmiskunnalle haitallinen yksilö.
Kai sä nyt ymmärrät että tuo kaikki on ihan täyttä paskapuhetta alusta loppuun. Jos ihminen kärsii esim onnettomuuden seurauksena henkeä uhkaavasta verenhukasta niin ainoa keino pelastaa tämä on antaa lisää verta.Jotain rajaa jo näihin hölmöilyihin. Se että vakaamus noudattaa veren pyhyyttä koskevaa Luojan suoraa käskyä estää ottamasta vierasta verta itseensä ei todellakaan tarkoita sitä että antaisi kenenkään kuolla verenhukkaan.
Ei tunnu paljon lääketieteen saralla tietämys täällä loistavan. Joten lienee paikallaan vähän tietopakettia pistää tulemaan:
Ihan lupaavasti alkanut viesti.Jotain rajaa jo näihin hölmöilyihin.
Joka ei sitten pääty ihan yhtä lupaavasti...NO NIIN.. Nyt kun sinäkin tiedät ettei verellä lotraamiselle ole mitään lääketieteellisiä perusteita, voinet myöntää että JOKAINEN joka vaatii parempaa hoitoa, todellisuudessa välittää mm. lapsestaan enemmän kuin sellainen joka on valmis riskeeraamaan komplikaatioiden ym. todellisien vaikkakaan ei kovin yleisien riskien takia terveytensä tai lapsensa terveyden.
Ällöttää ajatuskin siitä että pitäisi jonkun tuntemattoman verta ottaa, jos vaihtoehtona on puolenkymmentä muuta, paljon turvallisempaa menetelmää.
En minä ole sanonut että ketään pitäisi alkaa mennä tappamaan. Kunhan totesin että maailma olisi meille muille parempi paikka ilman näitä uskovaisia. Siinä on aika iso ero että ehdotetaanko jonkinlaista puhdistusta vai todetaanko vain tosiasia. Olen edelleen sitä mieltä että merkittävä osa maailman ihmisistä, luultavasti yli 50%, on kokonaisuuden kannalta haitallisia yksilöitä.Uskomuksia ja tapoja on ollut kautta aikojen. Jotkut niistä on vähän erikoisia länsimaisesta näkövinkkelista, jotkut ovat erikoisia uskonnottoman näkövinkkelistä, mutta tuollaiset kommentit ovat silti melkoinen rimanalitus ihmiseltä, joka samaan aikaan yrittää esiintyä jonkinlaisena järjen äänenä.
En minä ole sanonut että ketään pitäisi alkaa mennä tappamaan. Kunhan totesin että maailma olisi meille muille parempi paikka ilman näitä uskovaisia. Siinä on aika iso ero että ehdotetaanko jonkinlaista puhdistusta vai todetaanko vain tosiasia. Olen edelleen sitä mieltä että merkittävä osa maailman ihmisistä, luultavasti yli 50%, on kokonaisuuden kannalta haitallisia yksilöitä.
Josko nyt kuitenkin erotellaan sun mielipiteet ja tosiasiat toisistaan, niin tässä säilyy jonkinlainen mielekkyys. Maailma olisi parempi paikka, jos ihmisillä ei olisi pipo niin kireällä sen suhteen, että mitä naapuri on mieltä tai mihin se uskoo.En minä ole sanonut että ketään pitäisi alkaa mennä tappamaan. Kunhan totesin että maailma olisi meille muille parempi paikka ilman näitä uskovaisia. Siinä on aika iso ero että ehdotetaanko jonkinlaista puhdistusta vai todetaanko vain tosiasia. Olen edelleen sitä mieltä että merkittävä osa maailman ihmisistä, luultavasti yli 50%, on kokonaisuuden kannalta haitallisia yksilöitä.