Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No se on hyvä, että opetin sullekki jotain! "Grauh" on taas sellanen villikissamainen äännähdys, ettei voi tietää mitä tapahtuu seuraavaks :D

Voi teitä :D

Niin ettei tiedä tuleeko naarmuja selkään villin seksin seurauksena vai tuleeko pää syödyksi? Molemmat toisaalta käy: 1. hyvä seksi -> parempi mieli tai 2. Pikainen kuolema.. Molemmilla puolensa.

ja mitä meistä? Vaihdellaan kokemuksia/tuntemuksia toistemme kanssa..

Niin ettei tiedä tuleeko naarmuja selkään villin seksin seurauksena vai tuleeko pää syödyksi? Molemmat toisaalta käy: 1. hyvä seksi -> parempi mieli tai 2. Pikainen kuolema.. Molemmilla puolensa.

Niin sanotusti seksiasento nimeltään "Musta leski". Naaras syö miehen seksin päätteeksi, mutta ainakin mies kuolee onnellisena.

Tuo on suht karu maailma tuo mustien leskien maailma. Neitsyys menee, niin samalla lähtee henki. Sitten kaverit kiusaa "Haha, katso kuinka vanhaksi tuo uros on elänyt, mikä luuseri!"

Uutta salia testaamaan! Pitää koettaa pyörtyä jos sais tekohengitystä.

Uutta salia testaamaan! Pitää koettaa pyörtyä jos sais tekohengitystä.
Tai sit vaan läpsitään kasvoille :D

Olen jonkinlaisessa stressitilassa työttömyyden ja työhaun suhteen. Katselin juuri vapaita työpaikkoja ja tuntuu, että kaikkiin hommiin pitäisi olla kovin paljon työkokemusta ja sellaisia taitoja, joita minulla ei ole. Kai se pitää tyytyä Intersportiin.

Hae Hartwallille jaffaa pullottamaan. Vaikka sulla on ollut ongelmia aamupullotuksen kanssa niin eiköhän ne pestaa sut vaikka vaan ilta- ja yövuoroon kun cv:ssä lukee Jaffakeisari.

Voi mahoton kun osaa väsyttää näin pirusti, en edes muista milloin viimeksi näin laiskotuttanut. Salitreenitkin oli luokkaa hyvin löysät treenit.

E: Eikä tänää oo edes maanantai

E2: Sekä kaikki loppuu, maanantaina loppu palkkarit, perjantaina menee salikortti umpeen ja sitten loppuu loma.

Enköhän minä oikeasti paina noin 80 kiloa. Unet ovat vään välillä aika metkoja.

Olen jonkinlaisessa stressitilassa työttömyyden ja työhaun suhteen. Katselin juuri vapaita työpaikkoja ja tuntuu, että kaikkiin hommiin pitäisi olla kovin paljon työkokemusta ja sellaisia taitoja, joita minulla ei ole. Kai se pitää tyytyä Intersportiin.

Tehtaaseen oikeisiin töihin! Örgh

Käväsin pasilassa niin vähän satoi, semmoset 10-20 pisaraa. :D

Haha, mekin oltiin asiakkaiden kanssa Lintsillä just tohon aikoihin (tai vähän ennen) ja koettiin ne pari pisaraa :)

Lähti muuten inkkarit kanootista ja muumit laaksosta just kun pääsin kehuskelemaan! On meinaan sellanen piikittely ja kuhina tuolla kurkunpäässä, että taitaa pöpölöillä olla jotain ilakointia siellä. ÄLKÄÄ PÄÄSTÄKÖ KERSOJANNE KIPEENÄ HOITOON PRKL!!! Tää tietää ny sitte ainaki viikon reenitaukoa..

Onks teijän vaikeeta olla saikulla? Siis mun on vaan törkeen vaikeeta olla himassa, jos on vaan "vähän" kipee (mut selkeesti enemmän kipee kuin työkykynen). Silti töissä ei voi olla puolikunnossa. Siksi toivonkin, että sairastuisin nytkin kerralla kunnolla, ettei tuntis lintsaavansa.

Perustat uuden natsipuolueen. Myöhemmin voit sitten valittaa Führerinä, että on liikaa duunia.

Enköhän minä oikeasti paina noin 80 kiloa. Unet ovat vään välillä aika metkoja.

Ei tosiaan kannata pelästyä noita vaatimuksia työilmoituksissa, itsekin hain tätä nykyisatä paikkaa niin piti hallita sitä ja tätä.. Loppuviimein kaikki me jotka päästiin ollaan sellaisia joilla ei ole tälläisesta hommasta mitään kokemusta koska eivät halunneet kuulemma väärinoppineita töihin :D

Ja en olis uskonu tätä ikinä sanovani mutta tähän asti oon tykänny olla 'töis' :D Koulutusreissua ollu 4viikkoa, pari viikkoa 'itseopiskeltu' ja pikkuhiljaa opetellaan itse hommaan tässä syksyn aikana :) Palkkakin ihan kohtuullinen, tähän asti ei mitään valittamista. Eli kannattaa hakea kaikkea mikä vois kiinnostaa, työilmoituksen vaatimuksista huolimatta!

Haha, mekin oltiin asiakkaiden kanssa Lintsillä just tohon aikoihin (tai vähän ennen) ja koettiin ne pari pisaraa :)

Onks teijän vaikeeta olla saikulla? Siis mun on vaan törkeen vaikeeta olla himassa, jos on vaan "vähän" kipee (mut selkeesti enemmän kipee kuin työkykynen). Silti töissä ei voi olla puolikunnossa. Siksi toivonkin, että sairastuisin nytkin kerralla kunnolla, ettei tuntis lintsaavansa.

On vaikeata. Mieluusti treenaan itselleni jonkun taudin kuin että on vain vähän pipi. Vähän kipeenä kun voi tehdä ihan mitä vaan mutta töihin ei viitsisi mennä tartuttamaan muita. Ei siitä huonoa omaatuntoa tarvi potea, ei kukaa kiitä vaikka menisit kipeänä töihin..

...tämähän kertoo vain, että olen oikeasti pirun laiska ja väärässä työpaikassa, kun mieluummin olen kotona sairaana jumimassa.

Ei kyllä rupee järjestämään ittelleni mitään supertautia. Vituttaa jo kun taitaa hieronta jäädä tän takia pois =(, myh.

...tämähän kertoo vain, että olen oikeasti pirun laiska ja väärässä työpaikassa, kun mieluummin olen kotona sairaana jumimassa.

Ei kyllä rupee järjestämään ittelleni mitään supertautia. Vituttaa jo kun taitaa hieronta jäädä tän takia pois =(, myh.

Itellä ollu viime viikonlopusta flunssaa päällä, just sen verran että töissä joutunu kulkemaan mutta salille ei viitsi kuitenkaa lähtä. Ja jouduin maanantaina perumaan tämän päiväisen hieronnan, perkule!

Itellä ollu viime viikonlopusta flunssaa päällä, just sen verran että töissä joutunu kulkemaan mutta salille ei viitsi kuitenkaa lähtä. Ja jouduin maanantaina perumaan tämän päiväisen hieronnan, perkule!

Ei oo kivaa tää!

Pitää vaan vissiin window(s)shoppailla netissä ja kattoo uusin Kai Greene -pätkä..

Ei oo kivaa tää!

Pitää vaan vissiin window(s)shoppailla netissä ja kattoo uusin Kai Greene -pätkä..

No ei todellakaan! Maanantaina teki mieli ampua haulikolla nuo räät pois päästä..:D

Minulla senkuin Breaking Bad putki jatkuu kun joutuu öllöttään kotona..:(

Juu alkuunhan se on kivaa, mut ihmeen nopeesti alkaa puuduttamaan.. Siis se jumiminen!

Back
Ylös Bottom