Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nastaa! Pitääkin lähteä hakee pikavoitto jeppe-asemalta. Toivotaan että tulee hyvä potti.![]()
Onko sitä taas lähetty änkyröisessä kiesillä tyäriä rii(v)aamaan??
Mä voisin himassakin lueskella kielikirjoja, mutta ei vaan tunnu energia riittävän. Harmittaa, kun ei saa tuon venäjän kanssa mitään aikaiseksi.Onhan tässä flunssassa hyvätkin puolensa. Vaikka on lomalla, niin flunssan takia ei tule ihan niin paljoa puhuttua norjaa vessaharjalle, niin riittää enemmän aikaa opiskella oikeita kieliä. Vielä kun säät olisi paremmat, niin voisi mennä nurtsille pötköttelemään kielikirjojen kanssa.
Mä voisin himassakin lueskella kielikirjoja, mutta ei vaan tunnu energia riittävän. Harmittaa, kun ei saa tuon venäjän kanssa mitään aikaiseksi.

Mä aloittelin venäjää viime vuoden puolella juuri ammatin takia, tosin silloin se kiinnosti ihan muutenkin. Kyllä mä edelleen lähtisin noista vaikeammista yleiskielistä priorisoimaan alaspäin (arabia, venäjä yms.), kun ne on jo nykyhetkellä tarpeellisia ja helpottaisivat työn tekoa aika lailla.удачи. Minun venäjän opinnot ovat olleet nyt yli 6kk jäissä, ja veikkaan, etten sen pariin enää jaksa palata. Priorisoin muihin kieliin, kun tuota venäjää lukisin vain ammatin takia, kun muissa kielissä on sellainen oma into mukana.
Onhan tässä flunssassa hyvätkin puolensa. Vaikka on lomalla, niin flunssan takia ei tule ihan niin paljoa puhuttua norjaa vessaharjalle, niin riittää enemmän aikaa opiskella oikeita kieliä. Vielä kun säät olisi paremmat, niin voisi mennä nurtsille pötköttelemään kielikirjojen kanssa.
Mä aloittelin venäjää viime vuoden puolella juuri ammatin takia, tosin silloin se kiinnosti ihan muutenkin. Kyllä mä edelleen lähtisin noista vaikeammista yleiskielistä priorisoimaan alaspäin (arabia, venäjä yms.), kun ne on jo nykyhetkellä tarpeellisia ja helpottaisivat työn tekoa aika lailla.
Saatana, kiintolevyllä meni eilen bitti solmuun ja Windowsin levyä ei löydy mistään!
Minä vein sen.
Saatanan varas, tänne se!
Oon katala katti ja varastin sen hidastaakseni sun postailuja tänne.