Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähdenpäs aikasemmin töistä, kun on noita ylitöitä päässy kertymään. :D

Mun viikonloppu alko jo, pidän ainakin huomisen ja hyvin hyvin todennäköisesti maanantainkin vapaana. Katotaan jos sitten tiistaina jaksais palata miettimään.

Ei kerpele mitä päikkäreitä. Eilen oli joku maailman isoin jäätelötiski ja tänään suklaakakkua. Kummallakaan kerralla en päässyt syömään asti. Ja nyt tekee mieli herkkuja.

On ollut kyllä niin huono kesä säiden puolesta, etten ole edes Tampereella järvessä viitsinyt uida. Talviturkin jätin vasta juhannuksen aikaan tuonne Itämereen.

Tiiä sitten, että voidaanko tätä mun laskea kun oltiin eräällä hylätyllä louhoksella uimassa, mutta oli ainakin eka kerta tänä vuonna :D Jännä paikka tuo louhos kun vesi on pohjavettä ja niin helvetin kirkasta

Senkin hölmö *reps* :D

You got that right! :D

Piti muuten sanoa, että hapankorput on kyllä hyviä! Vois ostaa niitä, kun tuo näkkäripaketti loppuu. Mulla aina vaan tapana teloa suu, kun ne pirstoutuu pitkin ikeniä. Pitää laskea jo naapurinkin sormet jos lasketaa ne kerrat kun on menny korppu pystyy ja juuri sen maistuvimman purasun seurauksena uppoaa syvälle kitalakeen. :face: Life, why you so difficult? :itku:

Joka saakelin päivä ylitöitä ja niista ei ees makseta. Ihan varmana otan huomenna olutta. Saatana.

Muijan pirulainen toi eilen Pätkis-pussin ja se nyt toista päivää putkeen kuiskailee tuolta. Mutta pysyn lujana, enkä rupea herkuttelemaan!

Muijan pirulainen toi eilen Pätkis-pussin ja se nyt toista päivää putkeen kuiskailee tuolta. Mutta pysyn lujana, enkä rupea herkuttelemaan!

Kuitenkin se pyörii sun ajatuksissa koko ajan eikä jätä rauhaan! Varminta ois hoidella se alta pois, ei ainakaan huutelis enää. :D

Mulla aina vaan tapana teloa suu, kun ne pirstoutuu pitkin ikeniä. Pitää laskea jo naapurinkin sormet jos lasketaa ne kerrat kun on menny korppu pystyy ja juuri sen maistuvimman purasun seurauksena uppoaa syvälle kitalakeen. :face: Life, why you so difficult? :itku:

Pistä kunnolla voita päälle niin ei pistele suussa. :)

Älä nyt perkele, siun pitäis olla kannustava! Laitan tuon jonnekin kaapin perälle, minne toivottavasti unohdan sen.

Aluksi kirjoitinkin kannustavasti, mutta vaihdoinkin mielipidettä. Näin ne naiset tekee. ;)

Kuitenkin se pyörii sun ajatuksissa koko ajan eikä jätä rauhaan! Varminta ois hoidella se alta pois, ei ainakaan huutelis enää. :D

Älä nyt perkele, siun pitäis olla kannustava! Laitan tuon jonnekin kaapin perälle, minne toivottavasti unohdan sen.

Aluksi kirjoitinkin kannustavasti, mutta vaihdoinkin mielipidettä. Näin ne naiset tekee. ;)

Oon huomannu!

Päivän ajatelma:
1022481354.webp

Satamassa kävin kahtomassa ralliautoja. Jos olisin 10min myöhemmin mennyt paikalle en olisi edes nähnyt mitään mielenkiintoista :jahas:

fulvia-coupe-1.webp

Onneksi kerkesin tämän näkemään! Koko pippaloiden hienoin auto :haart: :kuola:

Sääli etten kerennyt kunnolla kattelemaan ja kiertelemään muita historiikkiautoja kun ne jo lähti poijjes. Aika vähän niitä oli kyllä. Joku 15?

Voita!? Eihän bodarit käytä voita. :D

Tämä on Daiina ihan vain ja yksin sulle. ;)

Voi helvetti. :wtf: :D Nyt vähän alkoi kalmaamaan ja piti jalat nostaa hitaasti ja rauhallisesti penkille. :hrrr: Se on joko mä tai hämis joka nukkuu ensi yönsä taivasalla! Ja se on aio olla mä! :evil:

Mitä ne bodarit sit käyttää? Tell me. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom