Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en uskalla. Urheiluhieroja frendi murjois varmaan sen verran kovaa että löisin takaisin, sen verta hajalla noi nyt on. :D
Mä yleensä tykkään, että hierominen tuntuu reilusti. Kerran kuitenkin olin yhdellä urheiluhierojalla, jolla oli todella kovat otteet. Hieroja kehoitti, että sano sitten jos tuntuu liian kovaa. No, olisin mä sanonut, jos olisin pystynyt puhumaan :D Painoi nimittäin just keuhkojen päältä ja sattui niin paljon, ettei siinä sit mitään puhuttu vaan keskityttiin selviämään hengissä..

Ihme meininki ollu. Oon töissä nyt vissiin kolmatta viikkoa pitkällä ja vitutukset päivän aikana on vähentyny helvetin paljon vaikka työ aika paskaa onki.

Hieno homma. Tottumiskysymyshän tuo vaan ompi. Et vastannu mun seksiviestiin eilen. Runkku. Tänää vahtii ralleyautoja!

- - - Updated - - -

Ihme meininki ollu. Oon töissä nyt vissiin kolmatta viikkoa pitkällä ja vitutukset päivän aikana on vähentyny helvetin paljon vaikka työ aika paskaa onki.

Hieno homma. Tottumiskysymyshän tuo vaan ompi. Et vastannu mun seksiviestiin eilen. Runkku. Tänää vahtii ralleyautoja!

Mä en oikein luota yleisesti urheiluhierojiin. Tai siis toki joukossa on hyviäkin, mutta osa ei oikeasti osaa kuin runnella. Toki se on parempi kuin ei mitään, mutta mieluiten jollekin hyväksi havaittu vanhempi hierojahieroja, joka tosiaan tietää mistä painaa ja miten että joku tietty paikka aukeaa. Vaikea selittää. :D

Mä yleensä tykkään, että hierominen tuntuu reilusti. Kerran kuitenkin olin yhdellä urheiluhierojalla, jolla oli todella kovat otteet. Hieroja kehoitti, että sano sitten jos tuntuu liian kovaa. No, olisin mä sanonut, jos olisin pystynyt puhumaan :D Painoi nimittäin just keuhkojen päältä ja sattui niin paljon, ettei siinä sit mitään puhuttu vaan keskityttiin selviämään hengissä..

Tossa tilanteessa pitää varmaan itekin ottaa kovat otteet käyttöön ja neppasta toista jalkaan. :D

Mä en uskalla. Urheiluhieroja frendi murjois varmaan sen verran kovaa että löisin takaisin, sen verta hajalla noi nyt on. :D
Sut pitää laittaa johki lepositeisiin siksi aikaa että säilyy hierojalla turvalliset oltavat :D

Mun kaveri on kanssa urheiluhieroja ja sen runnottavana yleensä käyn. Mulla on tosi korkea kipukynnys niin sitä ongelmaa ei oikeastaan ole että liian kovaa ottaisi tuon asian kannalta. Ainut oli viimeksi että tuo lihas alkaa jotenkin supistamaan kun "liian kovaa" painaa niin sen takia sen oli pakko höllätä vaikka itse sen olisin kestänytkin... Mutta en muista koska mä olisin niin jumissa ollut kuin silloin alkukuusta, se oli jotain ihan järkyttävää.

Kohta pitäs huvikseen lähtee käymään tutun ja turvallisen salin sijaan uimahallin salilla, jossa ennen kävin... Mitähän siitäkin tulee :D Varmaan on sademetsäilmasto ja hirvee ruuhka siellä.

Sut pitää laittaa johki lepositeisiin siksi aikaa että säilyy hierojalla turvalliset oltavat :D

Kauhein mahdollinen skenaario tuo. :D

Yks kerta kun eräs toinen frendi, joka kans urheiluhieroja, availi mun takareisiä ja pohkeita, niin kiemurtelin koko ajan eteenpäin kun sattu sen verta vaikka se omien sanojensa mukaan vaan "hipaisi". Sano mulle kovaan ääneen että "älä ny vittu karkaa minnekään!". :D Enpä.

Bondage touhua täällä heti. Thrash disko? Meinaatko mennä t-byrd?

Helvetti mitä käänteitä elämässä. Ei tiedä mihin nyt hyppäis olen kuin innostunut koira.

Helvetti mitä käänteitä elämässä. Ei tiedä mihin nyt hyppäis olen kuin innostunut koira.
Mullakin ollut melkein koko kesän niin ADHD -meininki että ei meinaa yhtään pysyä paikoillaan. En kohta kyllä kestä itseäni enää :hyper:
Taidan harkita itsekin piakkoin niitä lepositeitä.

Bondage touhua täällä heti. Thrash disko? Meinaatko mennä t-byrd?

Kaipa se olis tarkotus, sitten kun jossain vaiheessa lähetään duunikavereiden kanssa valumaan Myötiksestä kohti keskustaa.

Minne innostunut koira nyt hyppää?

Kävin vaihtaa naisten pökät seksikkäisiin henkselipyöräilyhousuihin. Meleko seksikkäät etten sanois! Nämä kävis niin painonnostoon että kreikkalais-roomalaiseen. Ekan kerran elämässä meni kivekset tunnottomiksi ja on muuten jännä fiilis! :hyper: Vissiin asennossa hieman vikaa tai sitten taas kerran ostin liian kireät pökät. Ei minua sais päästää yksin kauppaan ja jos joku ois mukana niin sanoisin vain että nämä on hyvät. :dance: WIN-WIN! :D

Kävin vaihtaa naisten pökät seksikkäisiin henkselipyöräilyhousuihin. Meleko seksikkäät etten sanois! Nämä kävis niin painonnostoon että kreikkalais-roomalaiseen. Ekan kerran elämässä meni kivekset tunnottomiksi ja on muuten jännä fiilis! :hyper: Vissiin asennossa hieman vikaa tai sitten taas kerran ostin liian kireät pökät. Ei minua sais päästää yksin kauppaan ja jos joku ois mukana niin sanoisin vain että nämä on hyvät. :dance: WIN-WIN! :D
Senkin hölmö *reps* :D

Samperi kun meinasin äsken vetäistä tutun tasa-arvoisen risteyksen läpi suoraan sivuille katsomatta pienen häiriötekijän takia.

Juuri ennen risteystä havaitsin näköaistimillani etuoikealla kaksi naarasta, joista toinen talutti polkupyörää. Neitokaisilla oli mukavan pyöreiden pyllyjensä peittona pienimmät micro-shortsit mitkä olen ikinä nähnyt ja jotka korostivat tuota ah niin ihanaa pepun keinuntaa puolelta toiselle, vasemmalta oikealle. Hypnoottisesti... Näin miten nuo mahtavan muotoiset pakarat joka askeleella värähtivät kuin huutaen käsieni kosketusta.

Niin meinasin sitten ajella suoraan sinne risteykseen kun havainnointini oli jostain syystä kiinnittynyt siihen polkupyörän takarenkaaseen, että oliko se puhki kun näytti niin löysältä.

Uimahallin salin meno käyty kattomassa. Käden ympärysmitta kasvo ainaki 5 senttiä. Ranskista kokeilin pitkästä aikaa tangolla ja kyllähän siihen sai lyödä kympin enemmän painoa, kun viimeks. Se sademetsääkin kosteampi ja kuumempi ilmasto mikä siellä salilla vallitsi oli aivan perseestä! Uikkarit jalassa tuolla olisi paras reenata :D Pidän enemmän tuosta nykyisestä väestönsuojassa olevasta salista, koska siellä on sentään tuuletukset sun muut pelit kunnossa ja voi reenata vaikka huppari päällä!!!

Pienen tauon jälkeen kävin hakkaamassa potkusäkkiä, ja aiettä tuli hyvät treenit. Vähän haittasi tuo eilinen käsitreeni, mutta ainakin sykkeet pysyi korkealla, koska treeni loppui veren makuun suussa. Huomenna sitten tauon jälkeen uimaan, kuinka helmeä se on.

Back
Ylös Bottom