Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Et mene kuitenkaan! Lomalla sitä paitsi pitää tehdä kaikkea, mitä normaalisti ei voi, eli valvoa pitkään.

Kuka sanoo ettei sitä voi tehdä normaalistikkin? :lol2: Mut nyt meen. Finito! Over! Quit!

Hitto mitä showta. Heti, kun joku asukkaista on heikommassa hapessa, niin jopas se työllistää ja paljon.

Aamulla pitäis heräillä aikaisin ja suunnata perse päiväksi Terre Hauteen. Ihan huikee reunion luvassa. Oon kyllä ihan onneni kukkuloilla. Kaikki menee huikeesti, saatiin asunto ja ihmiset on ihania ja voi elämä tätä elämää ja paras loma ikinä ja aaaah! PAKAHDUN ONNESTA!!! :hyper:

Huomenta.. Taas oli jännittäviä hetkiä VR:n kyydissä. Nytkin myöhästyin jatkoyhteydestä. Onneksi sentään bussit kulkee ajallaan. Seuraavan kerran en edes yritä mennä junalla, jos tarjolla on luotettava bussi.

Mun pitää varmaan tätä menoa harkita pitempiä yöunia.. Ellei kohta tapahtu jotain, niin nukahdan :D Vähän liiankin hiljainen hetki töissä siis.

Ihme meininki ollu. Oon töissä nyt vissiin kolmatta viikkoa pitkällä ja vitutukset päivän aikana on vähentyny helvetin paljon vaikka työ aika paskaa onki.

Kolme päivää ollu lomalla ja neljäs alkaa. Joskohan tänään sais tehtyä jotain. Motivaatio ollu vähän karilla sykkimisen suhteen.

Jes, huippu olo eilisen treenin ansiosta! Ei haitannut yhtään, vaikka piti kolmelta yöllä lähteä koiran kanssa ulos. Itse asiassa oli ihanan raikasta ja rauhallista ulkona siihen aikaan.

Kurkku pikkasen pipi.. Ei haittaa.. Töiden jälkeen selkä ja olkapäät.

Tänään on mun perjantai, sitten kaksi lauantaita! :) Katotaan vieläkö sitä salilla pyörähtäisi ennen mökille lähtöä. Vähän paha toki kun eilen oli ojentajia ja sivussa olkapäitä jonkin verran. Tänään sitten ois hauberi ja olkapää... Ei varmaan täysillä saa tehtyä, mutta jos vähän lyhennettynä ees.
Pääasia että kuitenkin saa rentoutua ja laitella omaa pientä mökkiä.

Barbequepossupihvien jäänteet aamupalaksi, teetä nassuun ja töihin. Paikat vähän jumissa eilisen treenin jäljiltä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Barbequepossupihvien jäänteet aamupalaksi, teetä nassuun ja töihin.
Hui, en ikinä pystyisi vetämään aamulla mitään pihviä, melko hurjaa. Välillä sen rahkankin kanssa on taistelemista, että saa alas.

Hui, en ikinä pystyisi vetämään aamulla mitään pihviä, melko hurjaa. Välillä sen rahkankin kanssa on taistelemista, että saa alas.

Yleensä vedänki aamupuuroa, paitsi jos oon IF:llä. Tuossahan mutustellessa menee kyllä aikaa, mutta pysyypä nälkä pois kauan. :)

Oon tämmöinen pikkubarbaari, joka syö LIHAA! :lol2:

Yleensä vedänki aamupuuroa, paitsi jos oon IF:llä. Tuossahan mutustellessa menee kyllä aikaa, mutta pysyypä nälkä pois kauan. :)
Juu, ei liha tolleen olekaan yhtään pöllömpi aamiainen, jos sitä vaan pystyy syömään :D Itse asiassa olis varmaan paljon parempi kuin tuo rahka.

Aamutreeni takana ja taas töissä. Saiskohan tänään keksittyä jotain järkevää?

Aamutreeni takana ja taas töissä. Saiskohan tänään keksittyä jotain järkevää?

Tottakai! Mietit tulevaa pyörälenkkiä. :D

Hyvää huomenta ja näkkäriä namaan! Pitäisköhän lähteä aamukahville paikalliseen Coffee Houseen.

Back
Ylös Bottom