Maahanmuutto

BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Eli mitä sä yrität tässä sanoa? Kieltää sen, ettei suomalaisissa perheissä esiinny väkivaltaa? Että maahanmuuttajat tuo jotain uutta negatiivista tähän kulttuuriin perheväkivallan muodossa? Jotain mitä Suomessa ei jo esiinny? Suomalainen mies lyö naista ja se on fakta.. alkoholi valitettavasti näyttelee suurta roolia, mutta se on vaan tekosyy.

Sieltä niin lukemaan karua faktaa ja katsomaan tilastoja, ennen kuin yhtään enempää yrität päteä noilla sun tilastoilla. Ei ole kaunista luettavaa, ole hyvä:

http://www.optula.om.fi/1247667026356
Minä näkisin eron siinä, miten toisessa kulttuurissa perheväkivalta on paheksuttavaa ja tuomittavaa poikkeavaa käyttäytymistä, kun taas toisessa miehen suorittamana hyväksytty ilmiö ja jopa suotava, mikäli nainen ei käyttäydy kulttuurinsa ja uskontonsa sanelemalla naurettavalla tavalla.

^Siinä on vaan se ero et kun Pertti kilahtaa ja tappaa koko perheensä hän tekee sen sekopäissään ilman mitään sen kummempaa uskonnollista, syitä voi olla monia mutta harvemmin ne liittyy mihinkään uskontoon, mutta kun mamu perheessä tapetaan esim, tytär tai hakataan vaimo jonkun idioottimaisen asian takia se tapetaan tai hakataan syystä että allah käski tehdä niin.

Disgust mitä mieltä olet yleisesti naisen asemasta muslimimaissa?

Eli mitä sä yrität tässä sanoa? Kieltää sen, ettei suomalaisissa perheissä esiinny väkivaltaa? Että maahanmuuttajat tuo jotain uutta negatiivista tähän kulttuuriin perheväkivallan muodossa? Jotain mitä Suomessa ei jo esiinny? Suomalainen mies lyö naista ja se on fakta.. alkoholi valitettavasti näyttelee suurta roolia, mutta se on vaan tekosyy.

Sieltä niin lukemaan karua faktaa ja katsomaan tilastoja, ennen kuin yhtään enempää yrität päteä noilla sun tilastoilla. Ei ole kaunista luettavaa, ole hyvä:

http://www.optula.om.fi/1247667026356

Joo parempi se on selvinpäin täräyttää sitä akkaa naamaan, niin ei jää epäselväksi olisiko viinan vika...

Voi reppanaa.. oikeesti? Olet kyykyttänyt mua? Vittuillut kyllä, mutta huonolla menestyksellä, koska mä en ole vittuuntunut. Huomaat varmaan kuinka usein sä olet mennyt henkilökohtaisuuksiin viime postauksissas, mutta mä olen siitä huolimatta pysynyt asialinjalla.

Kyllä. Asialinjalla vai mitä tukari ja juntti ja mitä näitä oli ;) Kyllä teitä marakatteja on täällä vuosien saatossa muitakin pyöriny....

Valitettavaa, mutta kuten todettua; Suomi on euroopan keskikastia tuossa asiassa. Mites musulmaanit?

Et vieläkään vastannut eli Disgust pyhittää ja hyväksyy pedofilian pyhittävän kirjan...hieno mies.

Mene nyt vaan lukemaan lukemaan ton mun postaaman linkin tilastot, ettet enempää ajaudu harhateille. Älä yritä niin paljoa keskittyä mun kimppuun käymiseen vaan yritä edes jotenki pysyä aiheessa.

Ja kyllä, aina kun mä tuun duunista kotiin niin ihan ensimmäiseksi mä annan hyppypolven ja avarin mun vaimolle.

Minä näkisin eron siinä, miten toisessa kulttuurissa perheväkivalta on paheksuttavaa ja tuomittavaa poikkeavaa käyttäytymistä, kun taas toisessa miehen suorittamana hyväksytty ilmiö ja jopa suotava, mikäli nainen ei käyttäydy kulttuurinsa ja uskontonsa sanelemalla naurettavalla tavalla.

Nimenomaan. Tämän sanoinkin tuolla aikaisemmin mutta Disgust jättää aina vastaamatta niihin kysymyksiin joihin ei uskontonsa puolesta voi vastata (eli kieltää tai tuomita jotain koraanista) tai sitten niihin, joihin vastaaminen johtais kunnon lynkkaamiseen täällä.

Ympäröivän yhteisön suhtautuminen parisuhdeväkivaltaan on merkittävä ero. Sen lisäks, että suomalaiset ei pakota muijaansa säkkiin, järjestä pakkoavioliittoja ynnä muuta.

Kyllä. Asialinjalla vai mitä tukari ja juntti ja mitä näitä oli ;) Kyllä teitä marakatteja on täällä vuosien saatossa muitakin pyöriny....

Sä tiedät mistä mä puhun ja mä huomaan kun sulta alkaa karkaa argumentit käsistä, niin menet henkilökohtaisuuksiin.. Mun ei sitä tarvitse tehdä.

Mene nyt vaan lukemaan lukemaan ton mun postaaman linkin tilastot, ettet enempää ajaudu harhateille. Älä yritä niin paljoa keskittyä mun kimppuun käymiseen vaan yritä edes jotenki pysyä aiheessa.

Ja kyllä, aina kun mä tuun duunista kotiin niin ihan ensimmäiseksi mä annan hyppypolven ja avarin mun vaimolle.

Mitä jos sä linkittäisit samaan tapaan kuin minäkin ne kohdat tuolta, jotka kumoaa mun väitteet. Ei mun tehtävä ole perustella itseäni kumoon vaan sun. Mäkin voin heittää linkin johonkin 2000 sivuiseen tutkielmaan ja sanoa että kato sieltä. Oot ihan salettii väärässä...

- - - Updated - - -

Sä tiedät mistä sä puhut ja mä huomaan kun sulta alkaa karkaa argumentit käsistä, niin menet henkilökohtaisuuksiin.. Mun ei sitä tarvitse tehdä.

Kerros missä kohtaa argumentit karkas käsistä. Perusteluineen ja faktoineen.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Jos sanotaan näin. Minä ja naapurin pentti sekä seppo ollaan ammattivarkaita. Pöllitään öisin kaikki mikä irti lähtee ja yleensä se mikä mitenkään irrotettavissa on.
Me nyt sitten muutetaan naapurikylään ja jatketaan sielä tätä omaa menoamme ja pöllitään kaikki sieltäkin. Niin vaikka siellä naapurikylällä silloin tällöin tai vaikka vähän useemminki kantaväestökin varastelisi niin kyllä me nyt sepon ja pentin kanssa silti sinne jotain negatiivista lisää tuodaan siihen varastelukulttuuriin. Turha selitellä että no kyllä jotku noistaki.

Eli sitten kun nämä samat ihmiset tulevat tänne elämään, niin ei tarvitse välittää naisten asemasta, koska "suomalaiset miehet lyö kanssa. Ja perhesurmat!"

niin kauan ku näistä asioista on väännetty niin aina on kaikki perusteltu tuolla han-argumentilla eli raiskaavatHAN suomalaisetkin jne. ja yhtä monta kertaa se on sit loppupeleissä yhteistuumin todettu virheargumentiks.

- - - Updated - - -

Liikaa.. aivan niin kuin Suomessakin.

Esiintyykö enemmän kuin euroopassa tai suomessa keskimäärin? Onko naisen asema muutoin vahva?

Mitä jos sä linkittäisit samaan tapaan kuin minäkin ne kohdat tuolta, jotka kumoaa mun väitteet. Ei mun tehtävä ole perustella itseäni kumoon vaan sun. Mäkin voin heittää linkin johonkin 2000 sivuiseen tutkielmaan ja sanoa että kato sieltä. Oot ihan salettii väärässä...
.

Kyseessä pdf tiedosto, josta yritin, mutta en onnistunut linkittämään haluamiani tilastoja. Sen takia sanoin, että kun sua kiinnostaa noi perheväkivallan luvut Suomessa ja Suomessa suhteessa muihin maihin, ni käy lukemassa sieltä..

(Eikä siellä ole 2000 sivuinen tutkielma, vaan selkeitä ja helppolukuisia tilastoja, jotka osottaa sen että sä olet väärässä..)

Jos Disgust totetat, että naisen asema on liian huono muslimimaissa, eikö sinuntulisi tuomita sama asia myös täällä.

Suomessa nainen ja mies on samanarvoinen. Piste. Jos muslimi tulee suomeen, ja saa vielä SUOMEN kansalaisuuden, eikö häneltä tulisi myös suomalaisena vaatia tämän suomalaisen ja länsimaisen tasa-arvo -käsityksen noudattamista? Tältä osin minun mielestäni pitäisi uskonnonvapautta rajoittaa lakisääteisesti, että kiellettäisiin ja kitkettäisiin pois ne käyttäytymismallit jotka ovat suomessa kiellettyjä niin lakisääteisesti, moraalisesti kuin eettisestikin. Meidän yhteiskunnassa toitotetaan kovaan vauhtiin tasa-arvoa miesten ja naisten välillä, mutta samalla SUOMALAISILTA muslimeilta tätä ei vaadita??!!! Minun mielestäni muslimiperheen hierarkia naisen ja miehen välillä on sama kuin minä ostaisin itselleni neekeriorjan. Miksi en saa ostaa orjaa?

Edit: enkä minä väitä että asiat näin olisivat jokaisessa muslimiperheessä. Ongelma kuitenkin on se, että tällainen käyttäytyminen on hyväksyttävää, vaikka se tulisi olla ehdottoman kiellettyä.

Kyseessä pdf tiedosto, josta yritin, mutta en onnistunut linkittämään haluamiani tilastoja. Sen takia sanoin, että kun sua kiinnostaa noi perheväkivallan luvut Suomessa ja Suomessa suhteessa muihin maihin, ni käy lukemassa sieltä..

(Eikä siellä ole 2000 sivuinen tutkielma, vaan selkeitä ja helppolukuisia tilastoja, jotka osottaa sen että sä olet väärässä..)

No sit sä varmaa helposti ja selkeesti laitat ne tänne.

Jos sanotaan näin. Minä ja naapurin pentti sekä seppo ollaan ammattivarkaita. Pöllitään öisin kaikki mikä irti lähtee ja yleensä se mikä mitenkään irrotettavissa on.
Me nyt sitten muutetaan naapurikylään ja jatketaan sielä tätä omaa menoamme ja pöllitään kaikki sieltäkin. Niin vaikka siellä naapurikylällä silloin tällöin tai vaikka vähän useemminki kantaväestökin varastelisi niin kyllä me nyt sepon ja pentin kanssa silti sinne jotain negatiivista lisää tuodaan siihen varastelukulttuuriin. Turha selitellä että no kyllä jotku noistaki.

Ihan kuin se olisi jotenkin default oletus, että "muslmimies lyö naista". Joo sitä esiintyy joissain musuperheissä, mutta ei se ole mikään vakio. Varsinkaan Suomessa asuvissa perheissä. Ne tuppaa ne tavat hyvin usein jäädä sinne mistä on lähdetty..

Otetaan esimerkkinä ramadanin aikana paasto. Henkilö on saattanut koko elämänsä paastoa asuessaan synnyinmaassa, mutta kun tulee Suomeen, niin se paastoaminen jäiki sitten siihen. Eli ympäristö tekee kaltaisekseen.

Ihan kuin se olisi jotenkin default oletus, että "muslmimies lyö naista". Joo sitä esiintyy joissain musuperheissä, mutta ei se ole mikään vakio. Varsinkaan Suomessa asuvissa perheissä. Ne tuppaa ne tavat hyvin usein jäädä sinne mistä on lähdetty..

Otetaan esimerkkinä ramadanin aikana paasto. Henkilö on saattanut koko elämänsä paastoa asuessaan synnyinmaassa, mutta kun tulee Suomeen, niin se paastoaminen jäiki sitten siihen. Eli ympäristö tekee kaltaisekseen.

Sä tarkoituksella ilmeisesti rajaat tän asian pelkkään lyömiseen vaikka väkivaltaan kuuluu paljon muutakin, jotka on tuossa hetki sitten sulle lueteltu. Toki sulle on kätevintä puhua vain lyömisestä, koska sitä tapahtuu kaikissa kulttuureissa.

Kyllä, ympäristö tekee kaltaisekseen kuten ex-ministeri Thors sen totesi:
Joka viides nainen on kokenut fyysistä väkivaltaa parisuhteessaan. On surullista, jos maahanmuuttajat oppivat huonoille tavoille Suomessa. [3] Astrid Thors maahanmuuttajien kunniaväkivallasta Kotimaa-lehdessä 14.3.2008

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom