Maahanmuutto

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Tuon harkinnanvaraisen tuen jousto on aika iso, harkinnanvarainen on nimensä mukainen ja se voi olla isokin summa mitä myönnetään jos vaan perusteet jotka ovat löysät toteutuu. Nuo pitää täysin paikkaansa et joillekkin kustannetaan autot ja kämpät ja kalliit kalusteet, toki niitä ei kaikki mamut saa. Sitä en tiedä mihin lainkohtaan tuollainen tuki perustuu. Ja tuokin pitää paikkaa et mamuille sitä harkinnanvaraista tukea annetaan paljon avokätisemmin kuin meille suomalaisille.
Jos sinä tai joku jaksaa etsiä Finlexistä kyseisen artiklan, missä tuo mahdollistetaan, niin olisi mielenkiintoista tutustua. Tuollaisenaan kuulostaa kaupunkilegendalta, joka menee viemäreissä vaanivien alligaattorien sarjaan. Olen itse tosiaan jonkin verran noiden sossun harkinnanvaraisten tukien kanssa saanut työskennellä eivätkä ne tosiaan ole olleet mitään tällaista: -"ma tarviin uudet mööbelit", -"njoo, ota tuosta 3000e ja mee hakee". Sieltä saadaan ostolaput, yleensä erittäin tarkkaan yksilöidysti (jopa tuotteen tarkkaa nimeä myöden) ja sosiaalipummi luovuttaa ne liikkeeseen. Liike laskuttaa niiden papereiden tietojen avulla rahansa sossusta, lähettäen myös ostokuitit sinne tarkastettavaksi. Pummi ei näe sentin senttiä, vain mustavalkotulosteen. Ja näitä siis näin viiden vuoden aikana max. kymmenen kertaa eikä liike ollut edes kalleimmasta päästä. Kannattaa siis oikeasti varmistuttaa siltä broidiltasi, että mikä tuo homman nimi oikeasti oli. Itseäni ainakin kiinnostaisi tietää.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
- Ensinnäkin ei taida täällä pks ulkopuolella noita 5 eken pitserioita paljoa olla. Tänä kesänä olen syönnyt kaksi kertaa eri paikkakunnilla turkkilais pizzaa ja molemmissa paikoissa hinta oli 8-9 ekeä.

-Toiseksi näin yritystoiminnassa parikymmentä vuotta pyörineenä voisin sanoa että verottajaa ei ihan helpolla kuseteta ja toisaalta aika moni suomalaisomisteinen pikkuluukkukin yrittää kaikin mahdollisin keinoin välistä vetää.

-Kolmanneksi tuosta ei voi syyttää suomalais- tai turkkilaistaustaisia yrittäjiä koska verottaja pyrkii kaikin toimin estämään ja hankaloittamaan pienten yritysten toimintaa.

-Neljänneksi on se nyt ihme että joku ulkomaalaistaustainen tekee täällä duunia niin siitäkin vittu itketään. Kyllä jokainen suomalainenkin kusettaa verottajaa jos siihen on tilaisuus ja sehän on vittu ihan oikein koska sinne kreikkaan ne rahat kipataan joka tapauksessa.

Joten ottakaa meloni pois perseestä ja kohdistakaa kiinnostus vaikka noihin mustalaisten velmuiluihin tai somaleiden laiskotteluun :D

Ensinnäkin: höpö höpö
Toiseksi: han-argumentti
Kolmanneksi: sehän on just yrittäjästä kiinni kusettaako vai ei
Neljänneksi: ei täällä työnteosta yleisesti valiteta vaan tukien kusettamisesta ja veronkierrosta. Ja kyllähän jokainen suomalainenkin...hohhoijaa...

No sovitaan että töitä (osa pimeänä) tekevä turkkilainen ja loisiva somali on sun mielestä yhtä paha. Mua nuo somalit vituttaa enemmän.

No sovitaan että töitä (osa pimeänä) tekevä turkkilainen ja loisiva somali on sun mielestä yhtä paha. Mua nuo somalit vituttaa enemmän.

Ensinnäkin: luetun ymmärtäminen
Toiseksi: koita kestää että ihmiset puhuu myös sun henkilökohtaisen asialistan ulkopuolisista asioista.
Kolmanneksi: ketäpä ei

Offtopiccia mutta mikä vittu on han-argumentti?

edit: jaa eipä mitään: Han-argumentti yrittää useimmin perustella mamujen rikollisuutta sillä, että mamu-rikollisuus olisi hyväksyttävä, koska myös suomalaiset tekevät rikoksia.

Hommasta lähtenyt juttu ilmeisesti.

- Ensinnäkin ei taida täällä pks ulkopuolella noita 5 eken pitserioita paljoa olla. Tänä kesänä olen syönnyt kaksi kertaa eri paikkakunnilla turkkilais pizzaa ja molemmissa paikoissa hinta oli 8-9 ekeä.

-Toiseksi näin yritystoiminnassa parikymmentä vuotta pyörineenä voisin sanoa että verottajaa ei ihan helpolla kuseteta ja toisaalta aika moni suomalaisomisteinen pikkuluukkukin yrittää kaikin mahdollisin keinoin välistä vetää.

-Kolmanneksi tuosta ei voi syyttää suomalais- tai turkkilaistaustaisia yrittäjiä koska verottaja pyrkii kaikin toimin estämään ja hankaloittamaan pienten yritysten toimintaa.

-Neljänneksi on se nyt ihme että joku ulkomaalaistaustainen tekee täällä duunia niin siitäkin vittu itketään. Kyllä jokainen suomalainenkin kusettaa verottajaa jos siihen on tilaisuus ja sehän on vittu ihan oikein koska sinne kreikkaan ne rahat kipataan joka tapauksessa.

Joten ottakaa meloni pois perseestä ja kohdistakaa kiinnostus vaikka noihin mustalaisten velmuiluihin tai somaleiden laiskotteluun :D

Mä oon samaa mieltä.

Itse voin pizza addiktina kertoa tän...

Noissa viiden euron pizzoissa on karkeasti pelkkä pohja, pikkasen tomaattia ja juustoa.Syy miksi noista joutuu käytännössä maksamaan sen 8 euroa, on että niihin kuitenkin tulee otettua kunnon täytteet.Se 5 euron kebab voi myös olla ihan pienempi kuin ihan oikea annos, tuplaliha tulee silti otettua käytännössä aina.

Lähinnä ihmettelen joidenkin Rax ketjujen 8 euron syö niin paljon kun jaksat diilejä, väitän ettei tarvitse olla kovakaan ahmatti että ravintolan saa tekeen ton tappiolla...

Raxit ja muut.. niiden tilaus volumi koko suomen syöttölöiden kohdalla lienee pari rekka-autollista per päivä (raxeja löytyy joka kaupungista).

Mitäpä luulet.. paljonko voisi tulla paljous alennusta kun tilaat suoraan raaka-aine valmistajalta kymmeniä tonneja jotain mönjää tai laatikollisen kuten yksityisomisteiset pitseeriat. Niinpä.. Rax ostaa 5 laatikkoa samaan hintaan kuin pikku lafka yhden.

Ihme juttuja pizzerioista.

Kyllä se suomalaista yrittäjää verottaja vituttaa vähintään yhtä paljon kuin turkkilaistakin. Ja aivan varmasti pyritään vetämään pikkupuljuissa välistä ihan samalla tavalla. Ja hyvä niin, verottaja ei pahemmin täällä pienyrittäjää suosi. Lievästi sanottuna.

Useammin minä olen kuitin saanut pizzeriasta kuin kotimaisesta pienestä autokorjaamosta ;)

- - - Updated - - -

Ihme juttuja pizzerioista.

Kyllä se suomalaista yrittäjää verottaja vituttaa vähintään yhtä paljon kuin turkkilaistakin. Ja aivan varmasti pyritään vetämään pikkupuljuissa välistä ihan samalla tavalla. Ja hyvä niin, verottaja ei pahemmin täällä pienyrittäjää suosi. Lievästi sanottuna.

Useammin minä olen kuitin saanut pizzeriasta kuin kotimaisesta pienestä autokorjaamosta ;)

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Kiertäväthän suomalaisetkin veroja :D

Mä tiedän yhden pizzerian jossa maksetaan varmuudella verot ja siellä ne annoshinnat onkin sitten kympin huitteilla ja yli. Vieressä kolme mestaa, jotka myy melkein puolet halvemmalla.

http://www.hs.fi/kotimaa/Itiksen+k%C3%A4vij%C3%A4m%C3%A4%C3%A4r%C3%A4+l%C3%A4htenyt+selv%C3%A4%C3%A4n+laskuun/a1305587973759
Itiksen kävijämäärä lähtenyt selvään laskuun
Viime vuonna Itiksessä kävi 18,7 miljoonaa shoppailijaa, kun vuonna 2007 heitä oli 22 miljoonaa.

HS:n saamien tilastojen mukaan lasku on jatkunut tänä vuonna: kesäkuussa kävijöitä oli noin 80 000 vähemmän kuin viime vuoden kesäkuussa.

Kaikki varmaan tietää miksi tää on tässä ketjussa. Kommenttiosiossa "yllättäviä" syitä esitetty tälle ilmiölle.

^Eipä tuo mikään ihme ole et kävijämäärät on tippunu noinkin paljon itiksessä. Samaa ongelmaa ei ole muissa pääkaupunki seudun ostoskeskusissa. Itiksessä kun pyörii sen puol tuntia niin näkee kaiken paskan mihin tää maa on kovaa vauhtia menossa. Ja onhan siinä Vuosaari tuleva ghetto ihan vieressä, sieltä on lyhyt matka itikseen.

^Eipä tuo mikään ihme ole et kävijämäärät on tippunu noinkin paljon itiksessä. Samaa ongelmaa ei ole muissa pääkaupunki seudun ostoskeskusissa. Itiksessä kun pyörii sen puol tuntia niin näkee kaiken paskan mihin tää maa on kovaa vauhtia menossa. Ja onhan siinä Vuosaari tuleva ghetto ihan vieressä.

Ja tuossa puhutaan kävijämääristä, mitenköhän paljon maksavien asiakkaitten määrä on tippunut....pari vuotta sit kävin joulun alla ostoksilla, mulle riitti puol tuntia sitä lystiä enkä oo sen jälkeen käyny..tilanne tuskin on yhtään parempi näin pari vuotta myöhemmin.

Niin, no sittenhän sen ymmärtää kun kaikilla ei ole mitään rikastajia vastaan...

Ei muakaan rehellisesti liiemmin täällä helsingissä se häiritsisi jos saamelaiset rupeais inarissa raiskaamaan ;)

Ei voi muuta kuin sanoa, että sääliksi käy teitä. Ei voi käydä edes kauppakeskuksessa shoppailemassa, kun ulkomaalaisia näkyy siellä enemmän. Hohhoijaa, ei ole helppoa teillä ei. Itis alkaa olemaan jo nuhjuinen, vanha ja ränsistynyt, kun samaan aikaan Selloa ja Jumboa rempataan minkä keritään. Itis on ollut jo viimeiset 10 vuotta semmonen kulahtanu ja harmaa. Eiköhän se syy noihin kävijämäärien laskuun piile jossain siinä ennemmin..

Tota mä kutsun jo suoraan muukalaispeloksi.

edit. Ne on sitäpaitsi ne spurgut ja narkkarit, jotka siellä ovien suulla ja Tallinnanaukiolla heiluu, jotka sitä levottomuutta aiheuttaa.

Niin, no sittenhän sen ymmärtää kun kaikilla ei ole mitään rikastajia vastaan...

Ei muakaan rehellisesti liiemmin täällä helsingissä se häiritsisi jos saamelaiset rupeais inarissa raiskaamaan ;)

Saamelaisiin verrattuna me suomalaiset ollaan maahanmuuttajia ;)

Ei voi muuta kuin sanoa, että sääliksi käy teitä. Ei voi käydä edes kauppakeskuksessa shoppailemassa, kun ulkomaalaisia näkyy siellä enemmän. Hohhoijaa, ei ole helppoa teillä ei. Itis alkaa olemaan jo nuhjuinen, vanha ja ränsistynyt, kun samaan aikaan Selloa ja Jumboa rempataan minkä keritään. Itis on ollut jo viimeiset 10 vuotta semmonen kulahtanu ja harmaa. Eiköhän se syy noihin kävijämäärien laskuun piile jossain siinä ennemmin..

Tota mä kutsun jo suoraan muukalaispeloksi.

edit. Ne on sitäpaitsi ne spurgut ja narkkarit, jotka siellä ovien suulla ja Tallinnanaukiolla heiluu, jotka sitä levottomuutta aiheuttaa.

En oo ihan varma, mut ihanku lähi-itäkeskustakin olis laajennettu ja artikkelin mukaan jälleen laajentamassa? Itse asiassa asiointipaikan vaihtaminen oli oikein helppoa. Kääntää vaan rattia toiseen suuntaan eikä tarvi kattella alibaboja. Niin se vaan on, halusit tai et, että ihmiset viihtyy ja haluaa olla omanlaistensa seurassa. Sama pätee myös teihin ei-suomalaisiin.

On on. Kamala pelko on jatkuvasti ilmassa. Mistään muusta ei ole kyse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom