Maahanmuutto

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Eikö se nyt ole hieno juttu että edes jotku maahanmuuttajat työllistävät itsensä. Sitä paitsi perseestä tuollaiset verottajan laskelmat että olisi olemassa joku minimi hinta tuotteelle. 4 eken pizza toimii epäilemättä sisäänheitto tuotteena ja siihen kun sitten ostat sen 5 euron kaljan niin alkaa jo katekkin olemaan kokonais ostossa kohdallaan.

...ei riitä sittenkään vielä millään. No jos myyt 500 kipaletta arkisin ja tuhat viikonloppuisin niin sitten ehkä.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
...ei riitä sittenkään vielä millään. No jos myyt 500 kipaletta arkisin ja tuhat viikonloppuisin niin sitten ehkä.

Tuollahan saat jo 40 teur liikevaihdon kuukaudessa pelkälle kaljalle ja toinen mokoman pitsoille. En ole pitserioiden liikevaihtoihin perehtynyt mutta suurimman osan pitserioista tuskin tarttee tehdä 80 teur liikevaihtoa kuussa. Minkä takia ABC saa myydä seisovaa pöytää kympillä vaikka saat juoda ja syödä niin paljon kuin jaksat ja kiinteät kulut on varmaan aika saatanasti paljo isommat kuin jonku karvakäden pitseriassa :)

Pyöritetään firmaa se vuosi ettei tarvi maksaa veroja täysimääräisesti ja sit myydään eurolla serkulle et saadaan starttirahat taas uudestaan. Et kyl noi kebabbilat on kaikkiaan varmaankin miinusmerkkisiä yhteiskunnan taloutta ajatellen

Pyöritetään firmaa se vuosi ettei tarvi maksaa veroja täysimääräisesti ja sit myydään eurolla serkulle et saadaan starttirahat taas uudestaan. Et kyl noi kebabbilat on kaikkiaan varmaankin miinusmerkkisiä yhteiskunnan taloutta ajatellen

Joku voisi kyllä melkeen tarkistaa faktat, että vetääkö tää porsaanreikä enää. Meinaan, tosta kerrottiin tarinoita jo 15 vuotta sitten.
Toki se voi toimia edelleen noin, mutta pikkasen epäilen etteikö ne jopa tässä sossulandiassa olis jo osannut tilkitä mahdollisuuden perustaa samaa firmaa uudestaan ja uudestaan vähän eri spekseillä? Siis paljon mahdollista, mutta voipi myös olla wanhaa tietoa.

Pari tuttua mutua(muualta tullut) oli pitsaa vääntämässä parissakin putiikissa, ja tämä kaveri kertoi että verokortilla on omistajan lisäksi yksi tyyppi töissä, loput on "siivousapuna" tai "toimittamassa unohtunutta puhelinta kaverille" jos joku veroviranomainen sattuu paikalle. Että silleen.
Ei mulla mitään sitä vastaan ole että veroa kierretään, kaikkihan sitä tekee.. hyvä vain että tekevät töitä elatuksensa eteen.

Rasistista tämä teema on siinä kohti kun suomi juntti vinkuu että siellä se karvaranne tekee ohi verokortin pitsaa, ja itse lompsii aamulla raksalle tekeen vähän "urakkaa" ohi kortin ja. Itse en tykkää veroja maksaa enään kun valtion instanssit säännöstään vetää mua perseeseen jokaisessa mahdollisessa yhteydessä. Olen menettänyt minulle kuuluvia etuuksia tuhansien ja tuhansien eurojen edestä joten jätän jos vain mahdollista.. tuhansien ja tuhansien edestä noita verojakin maksamatta että saan minulle kuuluvia mutta evättyjä rahoja takaspäin. MIINUKSELLA mennään ja rajusti, terveisin 5kk karenssia lusittu/lusittavana täs vuoden aikana.

Joku voisi kyllä melkeen tarkistaa faktat, että vetääkö tää porsaanreikä enää. Meinaan, tosta kerrottiin tarinoita jo 15 vuotta sitten.
Toki se voi toimia edelleen noin, mutta pikkasen epäilen etteikö ne jopa tässä sossulandiassa olis jo osannut tilkitä mahdollisuuden perustaa samaa firmaa uudestaan ja uudestaan vähän eri spekseillä? Siis paljon mahdollista, mutta voipi myös olla wanhaa tietoa.

Kerrottu tarinoita 15 vuotta sitten vaikka starttirahajärjestelmä on vakiinnutettu pysyväksi järjestelmäksi väliaikaisesta kokeilusta vuonna 2007?

Samassa talossa asuu pizzerioita pyörittävä kaveri, joka ainakin vaihdatuttaa paikkojensa "omistajaa" tietyin väliajoin ja itse noissa paikoissa pyörii. Eipä se mua haittaa, Suomen valtion verotus on niin perseestä, joten sanompa että jos tsäänssit on, niin senkus kiertävät veroja. Tutut romanit pitävät pariskuntana kirjaa erillään, niin voittavat tuossakin jonkun euron, kun kummatkin saavat täydet tuet. Se on systeemin vika se ja minulla ei ole mitään sanottavaa asiaan.

Tuollahan saat jo 40 teur liikevaihdon kuukaudessa pelkälle kaljalle ja toinen mokoman pitsoille. En ole pitserioiden liikevaihtoihin perehtynyt mutta suurimman osan pitserioista tuskin tarttee tehdä 80 teur liikevaihtoa kuussa. Minkä takia ABC saa myydä seisovaa pöytää kympillä vaikka saat juoda ja syödä niin paljon kuin jaksat ja kiinteät kulut on varmaan aika saatanasti paljo isommat kuin jonku karvakäden pitseriassa :)

...niinhän kirjoitinkin, että noilla määrillä saattaa riittää. Omaa johtamiskokemusta on 700 K liikevaihdosta vuodessa tekevästä lakipykäliä noudattavasta ravintolasta, jossa päätuote on ruoka. Onhan noita kuluja. Ja osuuskaupparyhmittymien ravintolatoiminta on ollut pääsääntöisesti tappiollista monta vuotta, ainakin Kymenlaakso-Päijät-Häme- akselilla, josta kokemusta ja näkemystä on myöskin ( 19 v).

Samassa talossa asuu pizzerioita pyörittävä kaveri, joka ainakin vaihdatuttaa paikkojensa "omistajaa" tietyin väliajoin ja itse noissa paikoissa pyörii. Eipä se mua haittaa, Suomen valtion verotus on niin perseestä, joten sanompa että jos tsäänssit on, niin senkus kiertävät veroja. Tutut romanit pitävät pariskuntana kirjaa erillään, niin voittavat tuossakin jonkun euron, kun kummatkin saavat täydet tuet. Se on systeemin vika se ja minulla ei ole mitään sanottavaa asiaan.
Kyllä se firman omistajan vaihtaminen on melko yleistä noissa etnisissä ravintoloissa. Täällä Tampereellakin kun on menoa katsellut, niin eräässäkin pitseriassa, jonka ohi päivittäin kuljen, oli vuosi sitten talvella todennäköisesti joku omistajanvaihdosverokikkailu, koska yhtäkkiä paikka oli viikon suljettuna ja ikkunateippaukset vaihdettiin uuden pitserian nimiin. Kaikesta huolimatta tässä uudessa ravintolassa jatkoi täysin sama henkilökunta ja sama BWM X5 22-tuumaisilla kromivanteilla seisoo vieläkin päivittäin sakkopaikoilla lafkan edessä. Poliisia ei ilmeisesti kiinnosta sakottaa tosta jatkuvasta väärinpysäköinnistä tai sitten niillä ravintolanpyörittäjillä on jokin erivapaus.

Sinänsä noi turkkilaiset on kyllä helvetin kovia tekemään töitä, joten ei paljoa voi kadehtia.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Rasistista tämä teema on siinä kohti kun suomi juntti vinkuu että siellä se karvaranne tekee ohi verokortin pitsaa, ja itse lompsii aamulla raksalle tekeen vähän "urakkaa" ohi kortin ja. Itse en tykkää veroja maksaa enään kun valtion instanssit säännöstään vetää mua perseeseen jokaisessa mahdollisessa yhteydessä. Olen menettänyt minulle kuuluvia etuuksia tuhansien ja tuhansien eurojen edestä joten jätän jos vain mahdollista.. tuhansien ja tuhansien edestä noita verojakin maksamatta että saan minulle kuuluvia mutta evättyjä rahoja takaspäin. MIINUKSELLA mennään ja rajusti, terveisin 5kk karenssia lusittu/lusittavana täs vuoden aikana.

Etköhän sä niitä yhteiskunnan palveluita ole kuitenkin käyttänyt koko rahalla ja enemmänkin. Infra aina teistä vesi- ja jätehuoltoon, koulutus, terveydenhuolto, julkiset palvelut, koko paska, että tää yhteiskunta ylipäätään pyörii...

Kerrottu tarinoita 15 vuotta sitten vaikka starttirahajärjestelmä on vakiinnutettu pysyväksi järjestelmäksi väliaikaisesta kokeilusta vuonna 2007?

Et ehkä lukenut kommenttia aivan ajatuksen kanssa. En kyseenalaistanut, etteikö starttirahoja jaettaisi tänäkin päivänä. Kyseenalaisten jaetaanko niitä edelleen saman firman uudelleenperustamiselle eri nimellä, joka on ollut tunnettu porsaanreikä jo 15 vuotta sitten. Olisiko mahdollista, että niitä starttirahojen jakamisperusteita olisi tässä välissä keretty rukkaamaan jo vähäsen? En tiedä, kysyn.

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh...tettiin-raiskata-turussa---sivullinen-puuttui

Epäilty on tummaihoinen, mahd. afro-amerikkalainen. Ei ois uskonu et tällasta tekee. :)

Saahan noi karvakädet verohelpotuksiakin kun firmaa pallotellaan sukulaiselta toiselle. Sanomattakin on selvää, et os samalla kadulla kaks rannebaaria myy samaa kebapia ja puhuu kebapin kieltä, ni ei ne voi voitollisia olla laillisesti. Jos asiantuntijat on laskenu, et pk seudulla pitää pitsan olla yli 6 euroa reippaastikin, ois toiminta laillista, siis maksetaan oikeat palkat tekijöille ja tilitetään kaikki maksut mitä pitää. Eihän noilla ole edes työsoppareita, joku serkkupoika vaan tulee duuniin ja Ibrahim iltavuoroon. maksat vaikka viidelle tyypille edes liksaa, raaka-aineet, auton bensan, vuokran? Pistää miettimään. Jos TODELLA noi mestat on kannattavia laillisesti, ni onhan se perkele kultakaivos, ku elättää pari sukua ja tarjoaa duunia valehtelematta 6 tyypille ja autollakin saa ajaa. :) Mäkin perustan pizzerian.

Afro-Amerikkalainen, just joo, yritetään viedä huomio pois siintä että ollut moniosaaja. Olisi kiva kysäistä tältä naiselta että mitä olet äänestänyt aikaisemmin ja mitä meinasit äänestää tulevaisuudessa, jospa olisi elämänkoulu laittanut vähän järkeä päähän.

Et ehkä lukenut kommenttia aivan ajatuksen kanssa. En kyseenalaistanut, etteikö starttirahoja jaettaisi tänäkin päivänä. Kyseenalaisten jaetaanko niitä edelleen saman firman uudelleenperustamiselle eri nimellä, joka on ollut tunnettu porsaanreikä jo 15 vuotta sitten. Olisiko mahdollista, että niitä starttirahojen jakamisperusteita olisi tässä välissä keretty rukkaamaan jo vähäsen? En tiedä, kysyn.
Mun ihmettely koski lähinnä sitä että noita stsrttirahajuttuja olis puhuttu jo 15 vuotta sitten vaikka koko järjestelmä on vakinaistettiin vasta 5 vuotta sitten. 15 vuotta sitten maassa tainnu kolmea kebumestaa enempää ollakaan.

Suomalainen (tuttu) laski pizzan hinnaksi 7-8 € että olisi kannattavaa Rovaniemellä, btw.

Tän kesän aikana rollossa on kaksi pizzeriaa "vaihtanut" omistajaa. Molemmat oli viikon kiinni, lappu ovessa että vuosi remontti menossa. Sisällähän oli molemmilla kerroilla tapahtunut hurjia muutoksia. Toisessa vaihtui tuolit ja salaattipöytä, muuten sama henkilökuntaa myöten. Toisesta mestasta en tiedä, mutta kuulemma ei ole suuria muutoksia ollut sielläkään. Joku tässä haisee. Haisee vielä enemmän, kun kortti ei välttämättä käykään viikolla maksuvälineeksi, tai kuittia ei saa edes pyydettäessä.

Homma on varmasti kannattavaa starttirahan ja verohelpotusten avulla., niin kauan kuin niitä riittää. Sitten vaihdetaan omistajaa.

Omin silmin tuli taas (tänäkin) viikonloppuna havaittua vaikka ja mitä, mutta koska isommassa jutussa tutkinta kesken niin olen hiljaa. Yllättäen, moniosaajat näytti taas hienoutensa.

Totean tähän kaksi asiaa, ensinnäkin se starttiraha on kyllä kohtuu pieni, kun puhutaan yritystoiminnasta. Toiseksi lienee kaikille liiketoiminnan perusteet ymmärtävälle selvää, että 5e pizza menee ihan vitusti tappiolla, ellei sitten sitä 10e tuoppia myydä ihan perkeleesti.

Totean nyt kuitenkin vielä sen, että täällä voisi nyt useampi kirjoittaja laittaa jäitä hattuun. Ihan sen takia, että ilmaisutapa alkaa olemaan sitä luokkaa, että rupeaa olemaan juridisesti harmaalla alueella. Tollasella ilmaisutyylillä tehdään ensinnäkin hallaa koko maahanmuuttokriittisyydelle ja toiseksi parhaassa tapauksessa päästään itse vielä sinisten setien juttusille.

Totean tähän kaksi asiaa, ensinnäkin se starttiraha on kyllä kohtuu pieni, kun puhutaan yritystoiminnasta..

Joidenkin mielestä se rontti 18 000 euroa vuodessa on isokin raha noin niinku ihan muuten vaan kusetettavaks...

Ei se missään tunnu, kun tulee veronmaksajien pussista ja meitähän riittää ja rahaa on!

- Ensinnäkin ei taida täällä pks ulkopuolella noita 5 eken pitserioita paljoa olla. Tänä kesänä olen syönnyt kaksi kertaa eri paikkakunnilla turkkilais pizzaa ja molemmissa paikoissa hinta oli 8-9 ekeä.

-Toiseksi näin yritystoiminnassa parikymmentä vuotta pyörineenä voisin sanoa että verottajaa ei ihan helpolla kuseteta ja toisaalta aika moni suomalaisomisteinen pikkuluukkukin yrittää kaikin mahdollisin keinoin välistä vetää.

-Kolmanneksi tuosta ei voi syyttää suomalais- tai turkkilaistaustaisia yrittäjiä koska verottaja pyrkii kaikin toimin estämään ja hankaloittamaan pienten yritysten toimintaa.

-Neljänneksi on se nyt ihme että joku ulkomaalaistaustainen tekee täällä duunia niin siitäkin vittu itketään. Kyllä jokainen suomalainenkin kusettaa verottajaa jos siihen on tilaisuus ja sehän on vittu ihan oikein koska sinne kreikkaan ne rahat kipataan joka tapauksessa.

Joten ottakaa meloni pois perseestä ja kohdistakaa kiinnostus vaikka noihin mustalaisten velmuiluihin tai somaleiden laiskotteluun :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom