Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu ku sä asut siellä hevonperseessä. Muuta Helsinkiin. Täällä on mukavaa ja halpaa ja kaikkee.
Mä haluun luistelemaan.
Mulla on yleensä todella todentuntuisia unia. Kerran olen jopa nähnyt unta niin että kyseinen henkilö, josta unta näin, nukkui vieressäni ja tapahtumat alkoivat siitä tilanteesta. Ihan kuin oltais herätty. Ne on aika hämäriä. Joskus saa miettiä että oliko joku asia unta vai jopa joku vanha muisto.
Ehkä sun pitää tehdä unista totta? ;)
Koko päivä olympialaisia, huisia on ollut. Huomenna työnteko rajoittaa ikävästi penkkiurheilua. Niin ja salillekin pitäis ehtiä. Mutta naisten pn 58kg finaalin katon ainaski. \o/

Minä ajattelin nyt olla juopottelematta vähän aikaa.
Elä sie hulluja puhu! :D Hienoja hetkiä unissa, mutta parempi jättää ne sinne.
On nuo mahtavat nuo olympialaiset. Naisten fillarointia ja judoa tullu tänään tsekattua. Naisten painonnoston finaalia areenasta. Jos vielä kattois hieman tuota miesten 56kg:sta tuossa illemmalla. \o/

Mukavan lämmin sisällä. Jos täällä saa nukuttua niin voi onnitella itseään :D
Mielummin sitä kuumassa nukkuu ku kylmässä. Örgh
Mielummin sitä kuumassa nukkuu ku kylmässä. Örgh
Onko luistimet?
Mun mielestä joku 30 astetta on kämpässä ihan mukava. Ei palele mennä sänkyyn eikä palele aamulla herätä. Nyt on 27 ja suihkusta tullessa palelee. Ei hyvä.
Mun mielestä joku 30 astetta on kämpässä ihan mukava. Ei palele mennä sänkyyn eikä palele aamulla herätä. Nyt on 27 ja suihkusta tullessa palelee. Ei hyvä.
Sulla, Sahaajalla ja Vilulla pitäisi olla yhteinen kimppakämppä, jossa voitte halirutistella toisianne silleen herkästi ja joskus vähän rajumminkin. :haart:
Huonoin yhdistelmä on kuumaverinen + vilukissa samassa kämpässä. Toisella kun on kuuma, on toisella sopiva. Sit ku vähän viilentää, vilukissa vinkuu, kuinka palelee.