Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä haluaisin nähdä yhden kunnon ukkosen tänä kesänä... pari pientä ukkosentapaista on ollu, mutta niitä ei lasketa.

Tännekki nyt luvattu vaikka mitä hirmu-ukkosia, mutta paskaahan ne sääennusteet on ennenkin ollut. Lämmintä kyllä on ja se onkin hyvä, koska muutenhan tämä kesä on säiden puolesta ollut täys paska.
Tääl oli viime yönä aivan huikea salamashow! Pimiää ja taivas vaan välähteli katon yllä.

Oho, mitä siinä unessa tapahtui?

Mua aina harmittaa kun en muista omia uniani. Hirveetä sekametelisoppaa ne onkin, ei sillä.

Pääsääntöisestihän ne on melkosta härdelliä, mutta tämä oli kyllä erikoisen selkeä. Tuota siinä oli ihan vain perus hengailua tämän henkilön kanssa ja taisin jopa pyytää treffeille. Näin jälkikäteen mietittynä olihan se sisällöltään melko outo uni, mutta tosiaan se oudoin juttu olikin se selkeä jatkumo tapahtumasta toiseen.

Tänä iltana mieleeni muistui sumopaini, yksi hienoimmista lajeista mitä on koskaan keksitty. Pitäisköhän perustaa sille oma ketju? Julmia ukkoja ne sumopainijat

Pääsääntöisestihän ne on melkosta härdelliä, mutta tämä oli kyllä erikoisen selkeä. Tuota siinä oli ihan vain perus hengailua tämän henkilön kanssa ja taisin jopa pyytää treffeille. Näin jälkikäteen mietittynä olihan se sisällöltään melko outo uni, mutta tosiaan se oudoin juttu olikin se selkeä jatkumo tapahtumasta toiseen.
Mulla on yleensä todella todentuntuisia unia. Kerran olen jopa nähnyt unta niin että kyseinen henkilö, josta unta näin, nukkui vieressäni ja tapahtumat alkoivat siitä tilanteesta. Ihan kuin oltais herätty. Ne on aika hämäriä. Joskus saa miettiä että oliko joku asia unta vai jopa joku vanha muisto.

Tuli sit heräiltyä ysiltä aamulla vessan lattialta. Muija oli jopa tuonu mulle peiton sinne. Jäätävä olo. Ja huomenna pitäs kyykätä laikö maoffakö..

Minä ajattelin nyt olla juopottelematta vähän aikaa.

Mä kans. Madonnan konsertti jossa vaan yks tai max kaksi olutta. Joulukuussa seuraavan kerran.

Ja naiset kierrän helvetin kaukaa. Ei kestä enempää yhtää nyt.

Ehkä sun pitää tehdä unista totta? ;)

Koko päivä olympialaisia, huisia on ollut. Huomenna työnteko rajoittaa ikävästi penkkiurheilua. Niin ja salillekin pitäis ehtiä. Mutta naisten pn 58kg finaalin katon ainaski. \o/

Minä voisin jonkun naisen pakottaa seurustelemaan kanssani, mutta tuota kännäämistä en ole miettinyt sen enempää, ei vaan nyt oikein maistu enää.

Back
Ylös Bottom