Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi olla, mutta se oli ihan järkyttävän kova se piippaus, ihan korvissa soi (johtui varmaan pienestä tilastakin). Eikös ne yleensä piippaa vaan sillai hillitysti jos paristo on lopussa? Vois olla muuten karu kun toi olis piippi päällä kun en oo kotona.

Meillä muistaakseni 3 lyhyttä piippiä. Kait se on merkistä kiinni. En tiedä, vitunmoinen ääni se on! Nimimerkillä oon joskus kokannu ruokaa.

Meillä muistaakseni 3 lyhyttä piippiä. Kait se on merkistä kiinni. En tiedä, vitunmoinen ääni se on! Nimimerkillä oon joskus kokannu ruokaa.

Joo. Mulla se jäi vaan päälle se ääni, oli PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. Kesti jotian 20 sekuntia että toivuin järkytyksestä, kaivoin itteni ylös sängystä ja sain revittyä ton irti seinästä. Mut kaipa se voi tuo paristokin olla sit, en tiiä mitä muuta se vois olla. Ellei mun kuivumassa ollut hikinen paita sit vaan myrkyttäny ilman ihan täysin.

Hyömentä. Kävin eilen katsomassa lepakon, oli kyllä trilogian paras vaikka jokeri on silti se arkkivihollinen.

Hyömentä. Kävin eilen katsomassa lepakon, oli kyllä trilogian paras vaikka jokeri on silti se arkkivihollinen.

Onko Jokeri vielä kehissä ? Jos on niin kuka sitä näyttelee ?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko Jokeri vielä kehissä ? Jos on niin kuka sitä näyttelee ?

Käsitit väärin, ei ole kehissä. Tarkoitin tuolla sitä että Dark Knightia ja Ledgeriä Jokerina on vaikea pistää paremmaksi, vaan tämäpä pisti. Bat-bike on muuten tällä hetkellä Suomessa, maailmassa on vain 2 ihmistä jotka osaa ajaa sillä. Mika Kallio oli eilen ollut pyörän päällä poseeraamassa vaan eipä saanut ottaa tyyppejä:D

Käsitit väärin, ei ole kehissä. Tarkoitin tuolla sitä että Dark Knightia ja Ledgeriä Jokerina on vaikea pistää paremmaksi, vaan tämäpä pisti. Bat-bike on muuten tällä hetkellä Suomessa, maailmassa on vain 2 ihmistä jotka osaa ajaa sillä. Mika Kallio oli eilen ollut pyörän päällä poseeraamassa vaan eipä saanut ottaa tyyppejä:D

En ole käsittänyt mitään väärin. En olettanut, että on kehissä. Halusin asialle vaan varmistuksen. :D

Ei oo ihan pikkutemppu värjäyttää kotona hiuksia harmaiksi. Tein värinpoiston 2x ja hiukset oli melkein valkoiset. Siihen väriä päälle niin tulee semmonen kevyenkevyen hopean sävy. Ei paljon mitään siis. Silver on ehkä väärä harmaa ainakin VALKOISEEN tukkaan, pitäs olla jokin dark grey tai jotain.

No eipä haittaa, ihan siisti kokeilla. Väriä on jäljellä eli laitan tänään vielä.

Kampaaja on pirusti helpompi mutta maksaa tietty 3-4x enempi.

Minkä värisestä lähdit liikkeelle alussa?

Keskiruskea.. 2x värinpoisto tuju semmonen.. Ikinä en oo niin vaalea ollu kun rupesin väriä laittaa. Nyt valaistuksesta riippuen on harmahtava, mutta niin hiton kevyen harmaa ettei oo se väri mitä mietin, enempi tummanharmaa olis parempi.

Väri siis silver

EDIT: no tänään toisen kerran päälle, jos vähän tummus lisää niin voi olla buenoki.. Tosin epäilen. Ei uskalla sotkea tummempaa väriä joukkoon. Olkoot näin sit.

Pääseekö sitä prätkää kattelee missään vielä?

En perkele tiedä, aamu uutisissa siitä tuli ja siinä se prätkä oli. En nähnyt vaan sen jutun alkua joten ei mitään hajua, joku firma mikä tuo leffaroinaa Suomeen. Aikovat seuraavaksi tuoda uudesta Bondista jotain gadgettejä.

Ei taida päästä, ainakin Finnkinon sivuilla luki että oli esillä eilen 25.pvä klo 14-19 välisenä aikana. Ainahan sitä voi mennä kattomaan oisko vielä, mutta luulen että viety jo seuraavaan kohteeseen näytille.

Mä poistin oman viestini kun huomasin että se video oli jo videot-ketjussa. En tiiä sit oliko turha poisto. Laitetaan ny sit varmuuden vuoksi tänne ettei kukaan missaa mun uutta idolia:

Tolla on vielä paljon lisää videoita youtubessa. Kattelen niitä koko ajan ja repeilen :D.

Edit. En oo koskaan nähny mitään yhtä eeppistä. Mun elämäni on nyt täydellinen.

Täähän on ku Karstis mutta tanssii paremmin ja voimanpaskaakin tuntuu olevan. Hieno mies :).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Keskiruskea.. 2x värinpoisto tuju semmonen.. Ikinä en oo niin vaalea ollu kun rupesin väriä laittaa. Nyt valaistuksesta riippuen on harmahtava, mutta niin hiton kevyen harmaa ettei oo se väri mitä mietin, enempi tummanharmaa olis parempi.

Väri siis silver

EDIT: no tänään toisen kerran päälle, jos vähän tummus lisää niin voi olla buenoki.. Tosin epäilen. Ei uskalla sotkea tummempaa väriä joukkoon. Olkoot näin sit.

Itse poltin kerran päänahkani rakoille kun varoituksista huolimatta yritin muuttaa mustaa blondiksi. Ostin apteekista pussin vetyperoksiidia tms. ja vedin päähän. No oranssihan siitä tuli. Toinen satsi heti perään joka sitten poltti rakkoja nahkaan ja oranssiksi se jäi:jahas: Mulla oli pitkät hiukset jotka halusin pitää pitkinä mutta vaaleina, kyllä kannatti:wall:

Itse poltin kerran päänahkani rakoille kun varoituksista huolimatta yritin muuttaa mustaa blondiksi. Ostin apteekista pussin vetyperoksiidia tms. ja vedin päähän. No oranssihan siitä tuli. Toinen satsi heti perään joka sitten poltti rakkoja nahkaan ja oranssiksi se jäi:jahas: Mulla oli pitkät hiukset jotka halusin pitää pitkinä mutta vaaleina, kyllä kannatti:wall:

:o

Joo mulla meni heti kerrasta tosi vaaleaksi, pikkusen ehkä keltaisen sävyä. Toinen poisto niin käytännössä valkoinen. Oli kiva mennä salille kun jengi katto.
Parempi tää värjäys nyt on kuin ilman värjäystä, se valkoinen ei vaan kauhian hyvin sovi mulle vaikka yleensä sopii mikä tahansa. Pitkää lettiä en oo kokeillu, ei jaksa. Kalju tekee tosi karun näköiseksi, mutta muuten se olis jees.

Lyhyt tukka mulla on kuin mikä. 1 väripurkki riittää varmaan 3 värjäykseen :D

Back
Ylös Bottom