Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivää. Vai pitäis tänää tulla helle t. Iltasanomat. Epäilen kyllä hyvin vahvasti tätä asiaa tässä vaiheessa.

Nää tyhjät jack3d purkit ja muut on kyl käteviä eväspurnukoita, isot kierrekorkitki jotka tuntus pysyvän hyvin ja tiiviisti kiinni. ...tälläsiä pitkään työttömänä olleen uustyöläisen ihmettelyjä vaan

Tein joskus kiljua semmosiin weiderin prodepurkkeihin joskus 90 luvulla. Joskus vaan sattu jäädä vähän hiivaa ja se kävi, avaaminen sitten loiskautti 1/3 purkin sisällöstä syliin. Eväsrasianahan moinen toimi iihan varmasti kun se on elintarvikemuovia.

Mahtista kun eilen kerkes vihdoin jumpalle. Tänään kerkeää myös...!!! :D Parhautta!
Ja kaiken päälle eilinen jumppa kulki alkutakeltelun jälkeen tosi hyvin!

Vittu mä oon kypsä tohon yhteen työkaveriin. Voi saatana mikä kitisevä eukko joka tekee asioista turhaan vaikeita. Sattuu perkele suuhunkin kun viisaudenhammas puskee just ikenestä läpi. Ai saatana.

Huomenta! Pikkasen meinasi jäädä yöunet lyhyeksi mut jos sitä sit vaikka seuraavana yönä nukuttaisi paremmin... Nyt kuitenkin pirteänä eteenpäin. Ja huomenna vois tavoitella aamutreeneihin pääsyä. :dance:

Olen jumissa.
Kokeile jotain rasvaa? Voista sulla olis jo kokemusta.

Eilen joutui skippaamaan juoksutreenit, mutta joskos tänään vähän kutittelis noita jalkoja. Mäkivetoja tekis hirveästi mieli mennä tekemään, saisinkohan pakotettua ketään seuraksi... Teininä maksoin mun pikkuveljelle, että se tuli mun treenikaveriksi tai avustajaksi treeneihin :D Sitten kun se kasvoi isommaksi, niin mun maksamat palkat ei enää riittäny.

Eka lomapäivä, ja herään yläkerran naapurin remonttiääniin, ja ihan kunnon runkomeluun. Voisi mennä "neuvomaan" niitä remonttiaikataulusta.

Eka lomapäivä, ja herään yläkerran naapurin remonttiääniin, ja ihan kunnon runkomeluun. Voisi mennä "neuvomaan" niitä remonttiaikataulusta.

Tuo on kyllä todella arsesta. Oma naapurini taas aloittaa aina megalomaanisen pianokonsertin juuri kun olen itse päättänyt ottaa päikkärit tai avata vihdoin tenttikirjan.

Kaikkien mielestä näytän kuulemma väsyneeltä, ei voi pitää paikkaansa :zzzz: Arska paistaa, joten illasta autoa vahaan ja tötterölle... tai bisselle :thumbs:

Vittu mä oon kypsä tohon yhteen työkaveriin. Voi saatana mikä kitisevä eukko joka tekee asioista turhaan vaikeita.
No tekisit hommas niin mun ei tarvis koko ajan käydä kitisemässä. :jahas:

Mulla on kyllä maaginen kyky löytää työpaikat rakennuksista joiden vieressä paalutetaan. Voi kiesus tätä ei kestä.

Jaahas, vanhan vessan remontti pitäisi käynnistää tänään. Kolme vuotta olen sitä vasta suunnitellut, ja vihdoinkin on koittanut se päivä. Eihän tuohon pitkään mänisi, mutta kehtuuttaa silti.

Back
Ylös Bottom