Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli onneksi sen verran lyhyen kaavan mukaan vedetty, että jos nyt uskaltaa. :D Pelottavia vaan tommoset enneunet. T: aina krapulassa ratissa...

Jessus sun kanssa, onneksi et laita naamakirjaan noita :D

Mä en uskalla rattiin koko päivänä mutta ehkä ne tissit vois käydä treenaan iltapäivästä, en mä ny NIIN humalassa ollu..

Aurinkoista huomenta/päivää :)
Aamulenkki heitetty, nyt perinteisesti aamupuuroa kera raikkarin ja vadelmien. Hymyilyttää.
Tänään voisi ehkä vähän jotain treenailla ja jos tekisi vaikka illaksi treffit sen Batmanin kanssa.

Pääsit tänään helposti takaisin kotiinkin aamulenkiltä? ;)

Mulla on nyt lappu ovessa :D

Mitä siinä lukee? Vai kerrotaanks sitä kaikille edes? ;)

EDIT: hymiö unohtu

Sitä on liikkeellä itse kullakin pöljällä :D

Mulla mitää lappua oo?? Ihan varmasti pöljä ku mikä. Tää on ny taas niin insaidia !

Et sä mitää lappua tartte ku sul on nii hyvä backup-suunnitelma jo olemassa.

Lihavaksiko haukut?? :D
No joo, kieltämättä meillä on joki kranssi ovessa tai niin se sitä kutsuu. Tais olla hömpän muotoinenki eli sydän.

Mites potkii? Miltä tuntuu? väsyttääkö tms ?

Nyt tuntuu ihan hyvältä, kun tajusin että pitää syödäkin jotain eikä enää pärjää pelkän kahvin voimalla. Väsymystä ei ole odotettavissa, vaan yleensä käy ihan päinvastoin näiden mömmöjen kanssa... seinille kiipeämistä, pään sekoamista, sekavuutta, yliaktiivisuutta yms. kivaa sattaa esiintyä lähitulevaisuudessa. :D Tietysti sivuvaikutukset on täysin yksilöllistä, mutta ei kannata ihmetellä jos kirjoittelen normaalia enemmän ihan mitä sattuu.

Mitä helvettiä?! En todellakaa haukkunu :D

Mä ajattelin että mulla olis persettä omasta takaa.. ;)

vitsivitsi. huono. Meen kohta kauppaan tai oikeastaan meen maksaa vaimon anttila käyntiä..

Nyt tuntuu ihan hyvältä, kun tajusin että pitää syödäkin jotain eikä enää pärjää pelkän kahvin voimalla. Väsymystä ei ole odotettavissa, vaan yleensä käy ihan päinvastoin näiden mömmöjen kanssa... seinille kiipeämistä, pään sekoamista, sekavuutta, yliaktiivisuutta yms. kivaa sattaa esiintyä lähitulevaisuudessa. :D Tietysti sivuvaikutukset on täysin yksilöllistä, mutta ei kannata ihmetellä jos kirjoittelen normaalia enemmän ihan mitä sattuu.

ok. Mun isällä tais olla prednisolon 25mg tabu yks kertaa päivässä. SIllä oli jokin ihme selittämätön episodi 2-3v sitten joka ei oikeastaan koskaan selvinnyt. Joutu karanteeniin hetkeksi jopa. Jostain syystä toi prednisolon jäi kait sen ihottuman takia lääkevalikoimaan..

No ikääki on 77v ja nyt kunnossa.

Itelle ei ole tullut ekan kortisonikuurin jälkeen mitään sivuoireita. Tai ehkä vähän tämä kolmas kuuri on laittanut närästämään, mutta ei sen kummempaa. Ja määrät on kumminkin suht korkealla ollut.

Itelle ei ole tullut ekan kortisonikuurin jälkeen mitään sivuoireita. Tai ehkä vähän tämä kolmas kuuri on laittanut närästämään, mutta ei sen kummempaa. Ja määrät on kumminkin suht korkealla ollut.

:thumbs: Täytyy toivoa ettei tässä mitään pahempia tulisikaan. Toki tilanne voi olla ihan toinen kun/jos näitä lääkkeitä nyt muutaman vuoden ensin nappailee... Mut periksi en aio antaa, pakko tässä on vaan jatkaa elämää ja totutella kaikkeen, on sitä ennenkin selvitty kaikesta... :D

:thumbs: Täytyy toivoa ettei tässä mitään pahempia tulisikaan. Toki tilanne voi olla ihan toinen kun/jos näitä lääkkeitä nyt muutaman vuoden ensin nappailee... Mut periksi en aio antaa, pakko tässä on vaan jatkaa elämää ja totutella kaikkeen, on sitä ennenkin selvitty kaikesta... :D

Juu, ei kannatta hirvesti ottaa stressiä noista lääkkeistä. Nappaa vaan pillerit naamaan, ja elää samalla tavalla kun siihen asti. Niin itekkin olen tehnyt.

Treenannutkin olen paljon ja monipuolisesti vaikka lääkkeitä onkin joutunut syömään. Omasta päästä se vaan on kiinni miten jaksaa / kehtaa reenailla.

kalsiumia vissii pitää vaan syödä paljo ettei osteoporoosi yllätä?

ANTI ALFA ADONIKSEN AAMUNKOI

Hymy ja tahnat suupielissä saavuin mökin pihaan, elämäni kauhein krapula yritti riistää henkeni koko vitun viikonlopun ajan ja oli hauskaa.

ANTI ALFA ADONIKSEN AAMUNKOI

Hymy ja tahnat suupielissä saavuin mökin pihaan, elämäni kauhein krapula yritti riistää henkeni koko vitun viikonlopun ajan ja oli hauskaa.

Saitko pesää edes? ;)

Umtz, umtz, umtz...mut hyvä tää silti on.

e. Ois pitänyt mennä keikalle keväällä kun oli mahis...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom