Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tissit tössöllään treenasin "tosissani". Toivottavasti tulis tuloksia! Te treenasitte? Tekikö terää? Tuliko (t)uloksia?
Haha, sitä on vissiin jengi ollu eilen hunningolla..

No kun kesä on ja kaikkea. Ens viikonloppuna mä hunningolla ajattelin olla. Tein aerobista. Ens viikon treenit ma, ti, ke salia. To aerobista. pe ja la sali.. La on muute käsipäivä, on sitte hirviät kädet suokissa(luulen vaan) :D

En mie tiiä. Ei ainakaa miulle liäkäri mittään maininnu.
Mun isällä on hirveästi kaikkea pillereitä ton prednisolonin lisäksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun isällä on hirveästi kaikkea pillereitä ton prednisolonin lisäksi.

Varmaan vaikuttaa sekin, kun isäsi on aika paljon vanhempi, niin luut on senkin takia hauraammat. Olettaen että tuota kalsiumia määrättiin juuri sen takia, kun kortisoni haurastuttaa luita.

Ai vitja mikä kesäinen sytytysnesteen käry nousi tänne yläilmoihin... Taidanpa lähtä fiilistelemään ulos...

Vanhaa kunnon... Loistava kappale, loistava video. Ihan sama mitä muuta paskaa tuo bändi sitten on tehnytkin

beginner: Erittäin hyvin sanottu siinä yllä! :rock:

Juu, ei kannatta hirvesti ottaa stressiä noista lääkkeistä. Nappaa vaan pillerit naamaan, ja elää samalla tavalla kun siihen asti. Niin itekkin olen tehnyt.

Treenannutkin olen paljon ja monipuolisesti vaikka lääkkeitä onkin joutunut syömään. Omasta päästä se vaan on kiinni miten jaksaa / kehtaa reenailla.

Juuri näin, asenteella sitä mennään... :puntti: Sain samantien osteoporoosilääkkeet tuohon kaveriksi, lääkärin mukaan toimii myös ennaltaehkäisynä.

Tässä sitä asennetta musiikin muodossa, hyvin :haart: kappale minulle, harmi vaan kun ei löydy kokonaisena tubesta...
LIVE LOUDER!!!

Itsekkin nähnyt tämän leffan varmaan 3 kertaa. Siitä on tosin aikaa jo muutamia vuosia niin päätin että tänään katson ja syön hyvin. Ekan pitää tosin heittää pien rullaluistelulenkki :)

Back
Ylös Bottom