Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahka saa tarpeeks istuskeltua ja kahvia hörpittyä, ni mä lähen kyllä varmaan pikkasen polkemaan, vaikka jalat onki aika väsyneet eilisestä. On vaan niin komeen näkönen keli nyt :D Parin viikon huilailujen jälkeen kyllä varmasti alkaa jo treeni maistumaan.

Ehkä se johtuu siitä, että viikonloppusin ei oo sitä arjen rytmiä, ni kerkiää tuntea nälkääkin paremmin. Tai en minä tiiä :D

Mihin toi sun sigu liittyy? Mihin aiheeseen siis?

Mihin toi sun sigu liittyy? Mihin aiheeseen siis?

Matematiikkaan. Täältä sen joskus bongasin. On sen verran yleistä, että jossain prujussa tai kirjassa sanotaan vaan, että helposti nähdään ja sitten sitä ei kuitenkaan kukaan suoraan nää ja saa hajoilla siihen ku ei ymmärrä :D

Itselläni on ollut jo vähän liian pitkään. Toivottavasti elokuun alussa alan saamaan vastauksia työhakemuksiin ja kutsun edes johonkin haastatteluun.

Kyllähän se tietysti pidemmän päälle alkaa varmaan tympimään, jos aina vaan joutuu lorvailemaan. Ootko kuinka ahkerasti hakemuksia pistäny menemään?

Mä meen kohta salille. Sit vois ehkä ottaa aurinkoakin jossaki. ZZ topkin olis täällä ja pin up kisa.. Muttei voi huomenna on rintapäivä..

Huomenta vain. Näyttäis keli ihan kivalta. Harmi että fiilis on vähän matalalla. Jokin siinä on ettei asiat voi määräänsä enempää mennä hyvin, jotain pahaa sattuu kuitenki. Nyt vaan kova tsemppi päällä että pikkumies pääsisi tänään kotiin.

On sen verran yleistä, että jossain prujussa tai kirjassa sanotaan vaan, että helposti nähdään ja sitten sitä ei kuitenkaan kukaan suoraan nää ja saa hajoilla siihen ku ei ymmärrä

Muistan, että aikanaan legendaarinen TKK: lujuusopin perusoppikirja oli kirjoitettu juuri tuolla tyylillä minkä vuoksi siitä oli vaikeaa tajuta mitään eivätkä edes luennoitsijat tykänneet siitä, paitsi jo silloin eläköitynyt kirjoittaja. Erään kerran luennoitsija, joka silloin veti tuota kurssia ensimmäistä kertaa, totesi, että "Tässä kohdassa oppikirja sanoo, että tästä yhtälöstä x nähdään suoraan, että siitä seuraa asia y, mutta minä en kyllä tätä luentoa valmistellessani nähnyt sitä suoraan ja päätin johtaa sen näihin luentokalvoihin. Minulla meni siihen melkein pari tuntia.". Tämän jälkeen seurasi lähes puoli tuntia muuttujien pyörittelyä, apuna useita kaavoja jotka joskus aiemmin oli käyty läpi mutta joihin kirjan tuossa kohdassa ei oltu millään lailla viitattu, kunnes päästiin lopputulokseen toteamalla, "... enkä todellakaan tiedä miten tämän pn oppikirjan kirjoittajan mielestä nähnyt suoraan". Sääli, että nykyään opiskelijat pääsevät liian helpolla kun Pennalan kirjat on ilmeisesti poltettu isolla roviolla parempien tultua tilalle.

Oon tässä kolme tuntia aikonu lähteä pitkälle aamulenkille pyörällä, mutta nyt näyttää siltä, että alkaa satamaan. Oh, well... :jahas:

edit. Hitto, sitähän vois mennä autolla salille jumppaileen jotain kevyttä!

Itselläni on ollut jo vähän liian pitkään. Toivottavasti elokuun alussa alan saamaan vastauksia työhakemuksiin ja kutsun edes johonkin haastatteluun.
Mä oon etsinyt töitä jo puoli vuotta. Tuloksena vasta yksi haastattelu. Ensi viikolla toinen, Helsingissä.

Oon tässä kolme tuntia aikonu lähteä pitkälle aamulenkille pyörällä, mutta nyt näyttää siltä, että alkaa satamaan. Oh, well... :jahas:

Mikset lähde ajamaan sateeseen pyörällä? Voisit ajatella olevasi hardcore, kun pyöräilet sateessa, etkä istu sisällä kuten tavikset.

Oon tällä viikolla alkanu juomaan Fun Lighteja ja muita sokerittomia myrkkymehuja. Piru että ovatkin hyviä, eilen tuli juotua töissä pari litraa vettä ja kotona 4 litraa mehuja vaikka lorvin koko illan kotona.

Höh. Siellä kastuu ja paleltuu, kun on märkä ja tuulee. Enkä laita kesällä päälle kuoripukua...

Pah, ei kesä sateessa palellu. Jos oon lenkillä pyörällä niin se sade on rentouttavaa koska se ei ole kylmää - syksyllä sitten eri kun lämpötila heiluu siinä nollan hujakoilla.

Okei, kuka tunnustaa? Kuka on lähettänyt PT-hakemuksensa yhteydessä valokuvan itsestään pullistelemassa lihaksiaan housut kintuissa? :lol2: :D

Asensin äsken pimennysverhot. Siinä oli yllättävän paljon hommaa yksin katsoa ne ruuvien paikat ja samalla pitää verhoja oikealla paikalla.

Okei, kuka tunnustaa? Kuka on lähettänyt PT-hakemuksensa yhteydessä valokuvan itsestään pullistelemassa lihaksiaan housut kintuissa? :lol2: :D

pt personal trainer?? Semmostako nyt etit?

EDIT: Perhana että meni salitreeni kuin vettä vaan. Pirun hyvin!!

Back
Ylös Bottom