Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koneelta -> telkkarille. Aika sporttista touhua. Matkalla olis jääkaappiki jos iltapalan tekis samalla.

En haluais olla party pooper, mutta ainahan sie voit pakittaa. ;)

No sehän se oiski ku mä vetäisin tuol valtatiellä pakittaen :D Eilen kävi yks pakkislainen stalkkerikin ihaileen sitä irtonaista lasia. "Mää ajelin ohi ja aattelin tulla kattoon. Täällä mä seison sun ooppelis luona ja jumalauta irtihän tää oikeesti on!" No niinhän mä sanoin!

Mun biisi! Shall we dance?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ajaisin sinne sua piristään ellei mun tuulilasi ois irti, ei nyt uskalla lähtee kauheen pitkää matkaa ajaan :D

voi sillä ajaa ilman lasiakin, suojalasit varuiksi päähän, mutta älä tee sitä virhettä että avaat sivuikkunan...

ps. juovuttaa eneNpi kuin äskeisessä viestissä.

edit : miksi se lasi on irti ?

siis onko se ihan kokonaan irti irti ? tai siis kokonaan pois lähtenyt ? vai vuotaa vaan jostain ?

Siis on se tossa auton nokalla edelleen, kyl mä autol ajelen lyhyitä matkoja hitaasti, mut noi tiivisteet nyt lerpattaa. Sunnuntaina vien ton kaverille joka sit saa kolme viikkoo aikaa fiksailla sitä kun mä oon lomalla.

Antakaa mulle intoa, että jaksan vielä harrastaa putkirullailua ja venyttelyä.

Antakaa mulle intoa, että jaksan vielä harrastaa putkirullailua ja venyttelyä.

Do it, you lazy bastard!

eli tiiviste vain huonosti, on kuitenkin liimalla kaiketi kiinni, eli pitäisi pysyä. liima pitää lasin kiinni, tiiviste vain on ulkonäkökysymys. uusissa autoissa, onhan vanhoissa tiivisteelläkin.

Joo, no tää nyt on kuitenki ihan oikeasti irti. Alareunasta vissiin vähä viel liimausta jäljellä, mutta muuten se on irti.

eli tiiviste vain huonosti, on kuitenkin liimalla kaiketi kiinni, eli pitäisi pysyä. liima pitää lasin kiinni, tiiviste vain on ulkonäkökysymys. uusissa autoissa, onhan vanhoissa tiivisteelläkin.

Se tunne, kun oot venytelly ja oot rentoutunut, maha täynnä ja nukkumaan. seuraava jumppa, venyteltynä, uusissa voimissa.

Tästä ei kyllä kovin rentoutunutta oloa taida saada aikaseks :D Ois ehkä sittenkin pitäny koittaa hoitaa toi ennen iltapalaa, sillä nyt maha täynnä tekis mieli vaan kaatua vaaka-asentoon.

E: tai ei kyllä maha oikeesti oo täynnä, vaikka jo söin. Nälkä on edelleen ja tekis vaan mieli mässätä lisää :/

Back
Ylös Bottom