Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiiä jos ottas tänään kaljaa. Vähän tekisi kyllä mieli, mutta ehkä olen kovaakin kovempi bodari, ja jätän alkoholituotteet nauttimatta.

Eipä ole kummosta. Kolarissa on harmaata tai Ylläsjärvellä kait tässä. Miettikää tätä teknologiaa, kun voi olla netissä korvessa ja selata pakkista. :wtf: Sweeet!

Huomenna Kajaanin suuntaan, katellaas toimiiko siellä:) Saattaa toki polttareissa olla kädet täynnä muutakin puuhaa ettei kerkeä edes kokeileen..:D

En tiiä jos ottas tänään kaljaa. Vähän tekisi kyllä mieli, mutta ehkä olen kovaakin kovempi bodari, ja jätän alkoholituotteet nauttimatta.

Vähän sama, tossa kentällä oli aikamoinen vilkse. Ihmisiä ja kaljottelijoita.
Mutten mäkään voi, huomenna pitää treenata selkää.

Hehe. Köhniön rantsu on kiva, siel tuli joskus käytyy jonkun verran esim. Killeriltä lähtiessä.

Onhan tuo ihan mukava, mutta myös helvetin likainen. Kyllä tuolla kuitenkin lämpimillä keleillä tuli käytyä uimassa muutama kerta viikkoon.

Edit. Jaahas, nyt taas aurinko paistaa kirkkaasti.

Huomenna Kajaanin suuntaan, katellaas toimiiko siellä:) Saattaa toki polttareissa olla kädet täynnä muutakin puuhaa ettei kerkeä edes kokeileen..:D

Pittääkö sun sielläkin runkata? :D

Olisko niin tylsää, että kävisit jääkaapilla kameran kanssa? ;)
Hmm... vaatisi vähän suunnittelua. Ei ehkä tänään.

Ajaisin sinne sua piristään ellei mun tuulilasi ois irti, ei nyt uskalla lähtee kauheen pitkää matkaa ajaan :D
Ihana ajatus :haart: Mäkin jo mietin että jos päästelisin sinnepäin, mutta ärsyttää ajatus ruuhkautuneista teistä ja kaduista.
Huomenna voisi taas harkita uudestaan jos vaikka innostuisi pörräämään popeille :)

Ihana ajatus :haart: Mäkin jo mietin että jos päästelisin sinnepäin, mutta ärsyttää ajatus ruuhkautuneista teistä ja kaduista.
Huomenna voisi taas harkita uudestaan jos vaikka innostuisi pörräämään popeille :)

Ilmoittele jos oot huomenna hoodeilla, mä pyörin iltasella keskustassa kun mennään kaverin kans iltanäytökseen kattoo Ice Age ja käydään sitä ennen syömässä jne. Ois ihana nähdä pitkästä aikaa :haart:

Unohdetaanpa hetkeksi nätit pyllyt kaapilla ja syvennytään miettimään kuinka katoavaista elämä on.
[video=youtube_share;4XZkLmomNgA]http://youtu.be/4XZkLmomNgA[/video]

Ajaisin sinne sua piristään ellei mun tuulilasi ois irti, ei nyt uskalla lähtee kauheen pitkää matkaa ajaan :D

En haluais olla party pooper, mutta ainahan sie voit pakittaa. ;)

Back
Ylös Bottom