Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vissiin niin :D

No juuuu... onko sulla ketää kaverin kakaraa jonka voit napata selustaksi? Tai sitten hengaat vaan siel teatterilla kaikkien muksujoukkojen seassa. Toimii. Tai sitten sut pidätetään epäiltynä lasten ahdistelusta.

No kyllähän noita kakaroita ois. Mutta mie olen vähän semmonen, että yritän pitää kaikki välit viileinä noihin kakaroihin. Tuppaavat olemaan sellasia, että heti ihastuvat ja aina pitää olla leikkimässä sitä ja tätä ja kylään tulossa sitten aina. Pyr0 on niin kiva ku se leikkii ja aina sitten raahataan lasten huoneeseen ja siellä pärryytellään leegorekalla ja tää barbi kävis kaupassa ja se barbi tulis hakee autolla ja sitten tulis tämä panssarivaunu ja PLOSSSSHH SHHHHH! Ja sylki lentää kolmen metrin päähän. HUH HUH traumat puski pintaan. Kiitos, taidan imuttaa sen leffan. :D

No kyllähän noita kakaroita ois. Mutta mie olen vähän semmonen, että yritän pitää kaikki välit viileinä noihin kakaroihin. Tuppaavat olemaan sellasia, että heti ihastuvat ja aina pitää olla leikkimässä sitä ja tätä ja kylään tulossa sitten aina. Pyr0 on niin kiva ku se leikkii ja aina sitten raahataan lasten huoneeseen ja siellä pärryytellään leegorekalla ja tää barbi kävis kaupassa ja se barbi tulis hakee autolla ja sitten tulis tämä panssarivaunu ja PLOSSSSHH SHHHHH! Ja sylki lentää kolmen metrin päähän. HUH HUH traumat puski pintaan. Kiitos, taidan imuttaa sen leffan. :D

:lol2: Oot kyllä mahti. Mut mulla on lasten kanssa vähän samoja viboja, tahtovat kovasti ihastua. Oon kerran istunu viikon samoissa tiloissa yhden pikkutytön kanssa, joka halus läpsytellä koko ajan. Ihan. Koko. Ajan. Olin opettanu sille erehdyksissäni jonkin läpsyttelyleikin ja jumankavi se ipana muisti sen vielä puoli vuotta myöhemminkin :D

Kanelipullapatukka on ihan maailman parasta, mutta sillä on juurikin Vee-illen mainitsemia sivuvaikutuksia... Ei sovi hienojen naisten syödä niitä enää.

Tän siitä saa kun herää vasta kahdelta päivällä :D Nukkumaan haluttais mennä jo mutta tulee vain pyörittyä..

Ohan tätä perjantaita jo odoteltukin.. Harmi vaan ettei aamu alkanut niinkuin piti. Niska ihan käsittämättömässä jumissa ja tänään olisi ollut tarkoitus pyöräillä tonni rikki tältä kesältä. Taitaa jäädä maanantaille.

9h työpäivä edessä jonka jälkee pääsee treenaaamaannn :) Ja päivä ihan pilalla ku unohdin eilen salille mun aurinkolasit................ ja tottakai tuol paistaa nyt aurinko

Saatte muuten onnitella minua syntymäpäiväni johdosta.

Parasta vanhana kääkkänä olemisessa on se, että saat olla omituinen ja nuorten on käyttäydyttävä kohteliaasti ja nieltävä tempauksesi.

Back
Ylös Bottom