Ei ne surkeita ole. Yhteen maailman aikaan sai puhalluskoneen rautakaupasta veloituksetta lainaan, kun osti villat kyseisestä lafkasta. Mää puhaltaisin itse ja jopa tamppailisin/tiivistelisin villoja hiukan. Ovat puhalluksen jäljiltä luvalla sanoen niin höttöisesti, että oksat pois. Oli taas kerran sellainen HC-fiilis (lue HV-fiilis), kun alapohjan selluvillat päätin sekoitella porakoneella ja laastivispilällä sekaisin ja asennella käsipelillä. Se oli pitkä viikonloppu... Kuistin ylä- ja alapohjiin hain sitten jo puhalluskoneen.K-Raudasta aattelin vuokrata koneet. Onko tosi, että nuo vuokravehkeet on surkeita?
Minkä verran teillä akat oikein on osallistuneet rakentamiseen? Ok, tokihan lapsiperheissä huonomman rakentajan pitää pyörittää taloutta, mutta mites lapsettomilla pareilla? Mulla vaimoke ei tehnyt tunteja läheskään niin paljon kuin itse, koska ei talosta siivuakaan omista, mutta teki kuitenkin paljon. Pistin myös tekemään aivan kaikkea eli omalta raksalta ei sellaista konetta/aparaattia löydy, jota tuo ei pystyisi käyttämään. Kun akka tekee hommia ja oppii sen, että raksaaminen on hidasta, v*ttumaista ja energiaa vievää puuhaa, niin ei tasan tarkkaan nalkuta tekemättömistä jutuista.Sitten kun satutkin sopiin että käyt vaikka kaverin kanssa kahvilla, niin akka vittuilee kotona että ois ollut tämä ja tämä homma tehtävänä ja oli sitten aikaa luuhata kahvilla. Akkaväki tuntuu unohtavan heti muuton jälkeen että mikä se raksarupeama oli.