Itsekkin olen "yrittäjä"..
Yritän pysyä tilassa jonka ylläpito on osoittautunut fyysisen kunnon vaarantumisen takia hyvin vaikeaksi.
Kerron vähän siitä miksi olen se "loinen" jota te rockkefellerit niin kovin vihaatte.
Olen tehnyt töitä 12-vuotiaasta ja 15 kesäisestä asti omalla verokortilla, kuitenkin kävi niin että selkäni hajoitin harrastuksen parissa 18 ikävuoden korvilla.
Olen ollut töissä n. 15 eri työsuhteessa joista 12 on ollut sellaisia että minua on kusetettu mm. koeaika purkua 4kk vikana päivänä, irtisanottu mutta merkattu omaksi pyynnöksi ja muutettu palkkauksen ehtoja yksipuolisesti vain muutamia mainitakseni. Kun rikoin selkäni ja kipu kroonistui toisiksi viimeisimmässä työssäni, niin sainko kuntoutus tukia tai jotain yhteiskunnan apua? EN saanut, ja täytyy sanoa että rahatilanne on ollut jossain kohti sellainen että piti päättää ostanko kipulääkkeitä vai leipää koska molempiin ei ollut varaa. Olin osittain isäni varassa, hän käytti kaupassa ja niinpoispäin.
Nyttemmin kun olen saanut selkäni kuntoon, koitin työkokeilun kautta päästä työn syrjään kiinni, ja sainkin työsuhteen.. mutta taas, mua kusetettiin huolella. Olenkin ollut viimeisen vuoden aikana 5kk karenssissa. Ja taas leipä karannut suusta ja psyykkinen kunto huonontunut kun vituttaa tämä että minun kohdallani yhteiskunta ei ole koskaan tullut avuksi vaan hankaloittaa systemaattisesti rimpuiluani sairautta ja nälkää vastaan.
En ole katkera, ihmettelen vain että samalla kun minä, entinen kova työmies yritän parhaani mutten saa siihen tukea... samalla kuitenkin tulee käsi ojossa kaiken maailman kerjäläiset ja neekerit tänne loisimaan ja mitä he saavat? HOTELLI MAJOITUKSET JA DISCO RAHAT lämästään heti kättelyssä ja sopeutumis rahaa ja autot hankitaan että saavat käydä töissä kilsan päässä pitseeriassa. Minua kieltämättä ihmetyttää.
Viellä enemmän ihmetyttää tollaiset Mike the yrittäjät. Mitä vittua oikeesti nariset. Helpolla olet elämässäs päässyt jos suurin huoli on joku marginaali puolueen höpöhöpö verotusmalli. Tässä maassa kuten kaikkialla tällä pallolla vallitsee ja tulee aina vallitsemaan KÖYHÄT KYYKKYYN JA RIKKAILLE LISÄÄ meininki, ja sähän haluat sen niin joten tilanne on hallussa ja narinat vittuun. En tiedä mitä sun yrittäjyytesi on.. toivottavasti ei sitä että otat jollain vähä paremmalla kameralla kuvia pullistelevista punttipelleistä. Sehän ei ole työtä nähnytkään.
Itse en äänestä, juurikin sen takia etten luota politiikan tuovan helpotusta ihmiskunnan ongelmiin. Muistakaa että viime kädessä te demokratian palvojat aiheutatte kaiken pahan.
Diktatuurissa on se hyvä että kaikesta paskasta voi syyttää yhtä ihmistä, demokratiassa kaikkia jotka äänestävät.