Ei, vaan otetaan vähemmän. Parhaassa tapauksessa luodaan lisää mistä ottaa, eli tehdään töitä.Otetaan sieltä missä on. Sen sijaan pitäisi ottaa sieltä missä ei ole?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, vaan otetaan vähemmän. Parhaassa tapauksessa luodaan lisää mistä ottaa, eli tehdään töitä.Otetaan sieltä missä on. Sen sijaan pitäisi ottaa sieltä missä ei ole?
Ei, vaan otetaan vähemmän. Parhaassa tapauksessa luodaan lisää mistä ottaa, eli tehdään töitä.
Mutta mun ajatusmalliin ei mahdu se, että otetaan niiltä joilta voidaan ottaa. Ei vain mahdu ja halveksin ihmisiä, jotka näin ajattelevat.
Miltäs susta tuntuis, jos sun lompakossa oleva satanen oliskin vain 50 euroa. 20 seteli oliskin vain 10 euroa?
Niin ne ajaa, vai etkö osaa lukea? Jos joku muu ajaa, ei se tee noista kommareista vähemmän kommareita. Persut ovat tämän maan syöpä, mutta kateuden tyyssijassa ne kateelliset äänestää kateuden pesäkettä mielellään.Ihan pieniä antipatioita tuntuu Mikellä olevan persuja kohtaan :D.
Kun kovasti tunnut Mike olevan sitä mieltä, että persut ajaa veronkorotuksia rikkaille
Ja unohdat lahjakkaasti sairaan verotuksen anti-työllistävän vaikutuksen. Täällä on täysin naurettavan kallista työllistää ketään. Maksat satasen palkan, niin silloin heilahtaa kuluineen 160 euroa firman tililtä. Veronkorotuksia yrityksille ajetaan yhtälailla. Veroa sinne veroa tänne ja lisää pitäisi vielä verottaa, mutta ei toki niiltä, jotka makaa kotona tekemättä mitään. Sairas ajattelutapa ja edelleen sen kannattajat ovat laiskoja paskoja jotka ovat käsiojossa ottamassa tekemättä ite mitään minkään eteen.Huonommaltakin voisi tuntua, jos alunperin lompakossa olisi vaikka vain 2 euron kolikko. Veronkorotus tuntuu AINA suhteessa kovemmalta niitten pussissa, jonka palkka on pienempi.
Ja unohdat lahjakkaasti sairaan verotuksen anti-työllistävän vaikutuksen.
Ei, vaan ne kuolisi pois, ainakin suurin osa. Ja hyvä niin.Meinaat että ne spurgut, narkit ja muut loiset jotka ei tee nyt töitä lähtis töihin tai kouluun siltä istumalta jos sosiaaliturva heidän kohdaltaan jäädytetään?
Näistä osa on sairaita ja työkyvyttömiä omasta syystään (itseaiheutettu ylipaino, itseaiheutettu syrjäytyminen). Niille, ketkä sitä oikeasti tarvitsisivat, riittäisi rahaa vallan mainiosti, kun edellä mainitut saataisiin karsittua pois.Entäs ne jotka on sairaita ja työkyvyttömiä, pitäiskö heidän mielestäsi saada vähemmän rahaa käyttöönsä kuukausittain? Hyvä kun edes nyt saavat jtn syömäkelpoista pöytäänsä päivittäin. Kuhan ei vain missään nimessä ökyrikkailta viedä prosentin verran enemmän veroja joka ei oikeasti tunnu heidän pussissaan missään kuitenkaan. Tuo on sairasta ajattelua jos mikä.
Ja laiskaksi tai työttömäksi on ihan turha alkaa vihjailemaan. Johan tässä 13. vuotta töitä on tehty, ihan siitä asti kun koulunpenkiltä ollaan lähdetty.
Pakko nyt kommentoida, että jos tätä yhteiskuntamallia halutaan ylläpitää, niin rahaa on jostain lisää revittävä ja verotus on se, millä se Suomessa hoidetaan.
Tai jostain leikattava, jolloin kulut suhteutetaan tuloihin...
Totta, paljonkin jota voisi hyödyntää ja paljonkin mistä monen Matti Meikäläisen mielestä voisi leikata, mutta näyttää vähän siltä, että yksikään puolue ei oikein ole meidän Matti Meikäläisten kanssa samoilla linjoilla leikkauksiensa kanssa. Mutta niin tai näin molempia on tehtävä. Leikkauksien kannalla minäkin oon enemmän, mutta mä en siellä pömpelissä istu pölisemässä ja ääneni on annettu.
Et siis Mike edelleenkään muuta kuin jankkaat tota yhtä ja samaa. Ei voi käsittää.
Kerro nyt ihmeessä mitkä persujen tekemät lakialoitteet/uudistukset on niitä jotka ovat esim. tehneet mainitsemasi työntekijän palkkaamisen niin kalliiksi. Vai oliskohan niin että persut ei ihan olekaan ne jotka on syypäitä(?).
Kannattaa harkita Monacoon muuttoa? Siellä on nätti kekkuloida ja ei ole naapuri kateellinen..Ja te äänestätte, mikä ei ole mikään ylläri jos kuulutte siihen 54 prosenttiin, jotka ovat ottavassa päässä.

Niin suomalainen kommentti. Onnea valitsemallasi tiellä. On elämä ikävää kun kateus kalvaa joka päivä. Mä en jaksa uhrata moiseen aikaa, mieluummin koitan itse saada aikaan jotain sen sijaan, että nillitän himassa muiden aikaansaannoksia.Kannattaa harkita Monacoon muuttoa? Siellä on nätti kekkuloida ja ei ole naapuri kateellinen..
Ja kiitos, että maksat osaksi mun tulevan sairaalassa käynnin torstaina![]()
Missä vaiheessa minusta tuli kateellinen? Ei minua haittaa jos toisella on enemmän. Enemmän minä huomaan ahdistuneisuutesi, kuten moni muukin.Niin suomalainen kommentti. Onnea valitsemallasi tiellä. On elämä ikävää kun kateus kalvaa joka päivä. Mä en jaksa uhrata moiseen aikaa, mieluummin koitan itse saada aikaan jotain sen sijaan, että nillitän himassa muiden aikaansaannoksia.