Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun elämä on tylsää. Facebook, pakkotoisto, sali, ruoka, lapsen harrastukset, telkkari, joskus harvoin köyrin...

No entäs mulla sitten. Pakkotoisto, youtube, sali, ruoka(sekin vähäistä). Ei muuta.
Nyt vaan tuli muutoksia. Aamul töihin klo6. Suap nähä mitä tapahtuu.

No entäs mulla sitten. Pakkotoisto, youtube, sali, ruoka(sekin vähäistä). Ei muuta.

Ai niin hitto unohdin että oonha mäkin töissä.. :D
Hyvin se menee, loppuelämä on tämmöstä. 13v päästä oot yhtä paatunut kuin minä nyt.

Muuten hyvä diili mut sehän tais ampuu haulikolla? Mä en oo koskaan ampunu laukaustakaan haulikolla :D

Enemmän sillä taitaa olla parannettavaa kiväärillä ampumisessa. Se vois sitten opettaa mua (oon kuulemma vittumainen opetettava, tumpelo ja lyhyt pinna).

:D

Ota kuvia, kun olet öljyssä :)
Pitäis varmaan kyllä jotain tilannekuvia ottaa ihan jo vain todistusaineistoksi että nainen ropaa autoa.

Mulle aina ihmiset lupaa et ne opettaa mulle kaikenlaista auton huoltamiseen liittyviä asioita, mut never happens, perkele. Vaihtaisin ihan mielellään öljyt ja tekisin pikkurempat ite. Nyt pitäis liimata tuulilasi uusiksi. Missähän hinnoissa noi liimaukset pyörii? Ois yhtään ylimäärästä pistää nyt mihinkää ku reissuunki lähös.
Heh, oman auton rempassa kysyin että kauan tässä hommassa menee? No jos hän tekee tämän yksin niin tunti, mutta jos sä autat niin kaksi :D
Opetti silti ja meni toista päivää (johtuen kylläkin muutamasta muusta yllätyksestä ja lisäosien hankinnoista).

On muuten harvinaisen tyhmä olotila etsiä kaikenmaailman työkaluja ja osia varaosaliikkeestä niin että ei edes tiedä minkänäköisiä vempeleitä on hakemassa :rolleyes:

Huomenia!
Mie en ossaa ku lisätä nestettä siihen laitteeseen joka ruikuloi aina ikkunalle. Vieläkö keksin miten aukastaan konepelti. :dance:

Huomenia!
Mie en ossaa ku lisätä nestettä siihen laitteeseen joka ruikuloi aina ikkunalle. Vieläkö keksin miten aukastaan konepelti. :dance:

Ei tarvi, ruiskautat sivulasista. Apukuski hoitakoot omansa jos tahtoo maisemia kattella.

Pitäis varmaan kyllä jotain tilannekuvia ottaa ihan jo vain todistusaineistoksi että nainen ropaa autoa.

:thumbs:

Mä kans joskus halusin opetella tekeen tommoset ite. En vaan enää jaksa. :D Ei ei, mies saapi hoitaa kun alan yrittäjä on. Kyllä se joku kerta mun autoa tsekatessa katsoi että täällähän on jäänyt väärälle jengalle öljynsuodatin, kuka tän on laittanut...?? Itehän minä. Teen ite ja säästän! :D Hehe, no, ei maksa enää vaivaa. Syksyllä kyllä käytiin vääntö josko tuo laittais mulle talvikiekot alle kun siinä menee 5min, ite kun alan vaihtaa menee tunti... Lopun vänkäyksen jälkeen suostuin että vaihtakoon sitten. Saa kyllä hoitaa jatkossakin. Piisaa mulle että tiiän miten noi hoidetaan. :)

Jossainha oli se autokorjaamo, jossa korjaus maksoi 40e/h, 60e/h jos asiakas halusi katsoa ja 80e/h jos asiakas halusi auttaa :D Ainakin legendan mukaan

Aamulla töihin?? Örgh

Autokuumetta kyllä pukkaa valtaisasti päivästä toiseen..

Aamulla töihin?? Örgh

Autokuumetta kyllä pukkaa valtaisasti päivästä toiseen..

Se on aika perseestä. Ite pääsen yli kun en kattele autosivustoja enkä selaile mitää autolehtiä. Naapureilla on paskat autot nii katon niitä.. ;)

Jossainha oli se autokorjaamo, jossa korjaus maksoi 40e/h, 60e/h jos asiakas halusi katsoa ja 80e/h jos asiakas halusi auttaa :D Ainakin legendan mukaan

korjaamohinnasto.webp

Ai niin hitto unohdin että oonha mäkin töissä.. :D
Hyvin se menee, loppuelämä on tämmöstä. 13v päästä oot yhtä paatunut kuin minä nyt.
Njaaa, eikö se ole enempi asenteesta kiinni ku siitä että pitäs konkreettisesti haalia ihan hirvee kasa erilaisia harrastuksia ja aktiviteetteja? Pienistäkin jutuista tulee mielenkiintoisia kun asennoituu silleen. Teillä kuiten ON harrastus/harrastuksia, jonka parissa jopa vielä näkee muita ihmisiä. Jos se harrastus maistuu puulta niin sitte vaan keksimään vähän jotain variaatiota tai vaihtelua siihen. Jos ei kisamielessä treenaa, niin pääasiassa sen treenin olis kai olla ihan itseä varten ja että on hyvä olo. Sitten luulisi olevan sen verran jouston varaa, että treeneistä voi muokata myös mielenkiintoisia ja hauskoja. Itse just meinaan mennä tänään urkkakentälle kokeilemaan vähän aitoja ja ehkä jotain ryömimistä tms. mitä hauskaa sitä nyt siellä keksis, kun ajatus tasavauhtilenkistä ei nyt kiehdo kauheesti.

Njaaa, eikö se ole enempi asenteesta kiinni ku siitä että pitäs konkreettisesti haalia ihan hirvee kasa erilaisia harrastuksia ja aktiviteetteja? Pienistäkin jutuista tulee mielenkiintoisia kun asennoituu silleen. Teillä kuiten ON harrastus/harrastuksia, jonka parissa jopa vielä näkee muita ihmisiä. Jos se harrastus maistuu puulta niin sitte vaan keksimään vähän jotain variaatiota tai vaihtelua siihen. Jos ei kisamielessä treenaa, niin pääasiassa sen treenin olis kai olla ihan itseä varten ja että on hyvä olo. Sitten luulisi olevan sen verran jouston varaa, että treeneistä voi muokata myös mielenkiintoisia ja hauskoja. Itse just meinaan mennä tänään urkkakentälle kokeilemaan vähän aitoja ja ehkä jotain ryömimistä tms. mitä hauskaa sitä nyt siellä keksis, kun ajatus tasavauhtilenkistä ei nyt kiehdo kauheesti.

Tommonen urheilukenttä on kivaa kyllä. Joo hyvin tää näin menee mutta kauhistuttaa ku tulee istuttua niin vietävästi. Selän kannalta olis parempi touhuta enempi.

Siinä oli taas sellasta puutaheinää että oksat pois.

Tommonen urheilukenttä on kivaa kyllä. Joo hyvin tää näin menee mutta kauhistuttaa ku tulee istuttua niin vietävästi. Selän kannalta olis parempi touhuta enempi.

Mä en tee käytännöllisesti katsoen mitään muuta kun makaan ja istun autossa, tietokoneella ja töissäkin jonkin verran istumatyötä. Ei hyvä.

Totta joo ja eihän sitä tietysti voi koko aikaa treenatakaan. Jos itsellä sattuu olemaan sellanen päivä, että olen paljon kotona niin teen ihan sellasia arkisia juttuja esim. käyn kaupassa kävellen, tuuletan sänkyvaatteet tai käyn syömässä safkan jossain ulkosalla (pakkaan eväät reppuun ja menen jonnekin luontoon/puistoon, teen tätä sekä kesällä että talvella) tai muuta semmosta, että tulee välillä pientä liikettä eikä tuu istuttua koko iltaa. Toisaalta en edes omista tv:tä, että en mä oikein tiedä miksi mä kotona istuisinkaan. Töissä joutuu istumaan paljon, mut töissäkin käyn välillä ihan vaan liikkumisen takia viemässä tavaroita yks kerrallaan esim. jotain kirjekuoria tai sitten käyn kahvilla tai keksin jonkun muun tekosyyn nousta koneen äärestä hetkeksi.

Siinä oli taas sellasta puutaheinää että oksat pois.
No niin no, et oo ikinä kokeillut :hyper:

Totta joo ja eihän sitä tietysti voi koko aikaa treenatakaan. Jos itsellä sattuu olemaan sellanen päivä, että olen paljon kotona niin teen ihan sellasia arkisia juttuja esim. käyn kaupassa kävellen, tuuletan sänkyvaatteet tai käyn syömässä safkan jossain ulkosalla (pakkaan eväät reppuun ja menen jonnekin luontoon/puistoon, teen tätä sekä kesällä että talvella) tai muuta semmosta, että tulee välillä pientä liikettä eikä tuu istuttua koko iltaa. Toisaalta en edes omista tv:tä, että en mä oikein tiedä miksi mä kotona istuisinkaan. Töissä joutuu istumaan paljon, mut töissäkin käyn välillä ihan vaan liikkumisen takia viemässä tavaroita yks kerrallaan esim. jotain kirjekuoria tai sitten käyn kahvilla tai keksin jonkun muun tekosyyn nousta koneen äärestä hetkeksi.

Joo no tottahan mä imuroin kerran viikossa, tiskailenkin joka toinen pvä, laitan ruokaa sun muuta, lapsen kanssa häärimistä ja välillä kaupassakin kävellen (me vaan syödään niin sairaasti että ne kassien kotiin tuonti on 500 kalorin keissi).
Jotenkin vaan tuntuu että välistä tylsää ja istuu vaan koneella (töissä ja kotona). Noihin arkiaskareisiin kun ei uppoa kuin tunti max 2 päivässä. Perse kasvaa ja naama paisuu. Kait se on vähän kaikilla samanlaista. Sosiaalinen media tehny hallaa.

Ihmiset virkistyis ihan sikana jos netti pistettäis poikki. Tosin itsareita tulee alkuun huolella.

Kohta pitäs vaihtaa kahden huoneen paikat keskenään, pojan ja tietsikkahuoneen. Siinä on maalausoperaatiota ja vähän kaikkea. Vaimon idea, kuis muuten ;)

Back
Ylös Bottom