Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikille kahvin ystäville, kannattaa kokeilla starbucksin double espresso, joka on semmosessa tölkissä. Se on tästä lähin mun uus buusteri, vähän kallis tosin :nolo:

Mikähän siinä on ku mun mielestä toi maistuu ihan silkalle kissankuselle? :D
En tosi ole kissankusta maistanut mutta on saanut haistaa sen monta kertaa..

Mikähän siinä on ku mun mielestä toi maistuu ihan silkalle kissankuselle? :D
En tosi ole kissankusta maistanut mutta on saanut haistaa sen monta kertaa..
Mun mielest maistuu kyllä oikein hyvälle. Ehkä sä sait jonkun erikoisversion maailman toisteks kalleinta kahvia, jonka kissat on kusseet?

Onkohan toi Vantaan Hakunila sellasta aluetta et sinne uskaltaa muuttaa?

On, mutta minä asun siellä.

edit. Se vähän riippuu talosta missä asut siellä. Minä välttelisin Raudikkokujaa siellä on pari tosi huonoa taloa. Luulen että sulle tarjotaan Raudikkokuja 5:sta asuntoa ja se on tosi huono. Siinä rikottiin koko ajan paikkoja ja siellä talossa asuu paljon virolaisia raksamiehiä tai jotain pikkurikollisia jotka riehuu aina kännissä ja mökeltää rapussa.

Päivän aatos.

394635_382291715160173_1902978958_n.webp

On, mutta minä asun siellä.

edit. Se vähän riippuu talosta missä asut siellä. Minä välttelisin Raudikkokujaa siellä on pari tosi huonoa taloa. Luulen että sulle tarjotaan Raudikkokuja 5:sta asuntoa ja se on tosi huono. Siinä rikottiin koko ajan paikkoja ja siellä talossa asuu paljon virolaisia raksamiehiä tai jotain pikkurikollisia jotka riehuu aina kännissä ja mökeltää rapussa.

Eipä ollu Raudikkokuja. Samantien tarjottiin Helsingin puolelta Pukinmäestä yhtä asuntoo mitä oltiin toivottu. Kaveri käy huomen sen kattoon ja jos se on ok niin Pukinmäki here we come.

Eipä ollu Raudikkokuja. Samantien tarjottiin Helsingin puolelta Pukinmäestä yhtä asuntoo mitä oltiin toivottu. Kaveri käy huomen sen kattoon ja jos se on ok niin Pukinmäki here we come.

Se on paljo parempi joo

Puksu on paljon parempi, sinne jos muutatte niin nähdään varmaan useammin kun tulee siinä hoodeilla yleensä käytyä :)

En nyt tiedä onko Pukinmäki niin paljon parempi paikka kuin Hakunila. Asuin siinä vieressä Malmilla joskus ja samanlaista menoa siellä on kuin Hakunilassakin.

Asuuko Foxy nykyään pk-seudulla?

En nyt tiedä onko Pukinmäki niin paljon parempi paikka kuin Hakunila. Asuin siinä vieressä Malmilla joskus ja samanlaista menoa siellä on kuin Hakunilassakin.

Asuuko Foxy nykyään pk-seudulla?
Foxy on edelleen täällä pohjoisemmassa, mutta sieltä suunnaltahan mä kotoisin olen ja puol sukua asuttaa siellä edelleen paikkoja. Eli on tuttua kyllä Hakunilat, Puksut jne jne :)

edit. valehtelin, ehkä 90% suvusta on siellä :D

Malmilla on tillikka, 70 luvullahan siellä oli puukkohippaa vähemmistökansan keskuudessa harva se viikonloppu.

Naurattaa kun siinä ikkunalla lukee yhä "Tillikka, malmin kovin mesta"

offtopiccia mutta sitähän tää ketju on.

valehtelin, ehkä 90% suvusta on siellä :D

Annat miehellesi vain 10% ;)

Foxy on edelleen täällä pohjoisemmassa, mutta sieltä suunnaltahan mä kotoisin olen ja puol sukua asuttaa siellä edelleen paikkoja. Eli on tuttua kyllä Hakunilat, Puksut jne jne :)

Miksi helekatissa sä sinne olet muuttanut ?

Hulluutta muuttaa sivistyksen keskeltä landelle. ;)

Malmilla on tillikka, 70 luvullahan siellä oli puukkohippaa vähemmistökansan keskuudessa harva se viikonloppu.

Naurattaa kun siinä ikkunalla lukee yhä "Tillikka, malmin kovin mesta"

offtopiccia mutta sitähän tää ketju on.

Malmin kovin menomesta on nykyään Luck Lady. Lakkarissa on tullut käytyä monesti ja siellä alakerrassa on täysin oma tunnelmansa. Vitusti turkkilaisia ja tosi häröjä muijia.

Malmin kovin menomesta on nykyään Luck Lady. Lakkarissa on tullut käytyä monesti ja siellä alakerrassa on täysin oma tunnelmansa. Vitusti turkkilaisia ja tosi häröjä muijia.

Pitää ehdottomasti tsekata, miten häröjä?

Hulluutta muuttaa sivistyksen keskeltä landelle. ;)

Järjetöntä !

Olin LL viime viikko sit. Kova meno ! :rock:

- - - Updated - - -

Pitää ehdottomasti tsekata, miten häröjä?

Sellaisia, jotka haluavat väitellä taksitolpalle ;)

Viinan juontia ei kannata sotkea naisilla..
Hyvä ystäväni kiteytti aikoinaan asian hyvin: "Jätkät, pidetään naiset naisina ja viinat viinoina" :D

Olin menossa salille korttia hakemaan pitkän totaalitauon jälkeen ja enhän mää muistanu et omistaja ei päivystä maanantaina, eikä perjantaina...

Back
Ylös Bottom