Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinhän se vähän on. Paitsi aamulla.
Unohdin sillon kysyä, että onko naiset lesboja, jos nukkuvat? Vaikkakaan homo-sana ei ole varattu yksinomaan miehille, niin miehiin sillä yleensä viitataan.

Oon reenannu tänää komesti, niin testotasot on sen verran koholla, että vaikka nyt teen syntiä, niin kohta se taas hiipii yllätten pöksyihini.
Jaa, palautat tasot normaaliin? No sitte, anti palaa. Tai ropista? Toivottavasti ei kuitenkaan tiputtelua.

Unohdin sillon kysyä, että onko naiset lesboja, jos nukkuvat? Vaikkakaan homo-sana ei ole varattu yksinomaan miehille, niin miehiin sillä yleensä viitataan.

Elä kysy tyhmältä noin vaikeita. Saatan seota. Onneks oon lääkkeiden vaikutuksen alaisena ja lääkkeitä on vielä lisää jos meinaa vipata. Lääkkeen vaikuttavana ainesosana on chocolatus omnius namimus

Elä kysy tyhmältä noin vaikeita. Saatan seota. Onneks oon lääkkeiden vaikutuksen alaisena ja lääkkeitä on vielä lisää jos meinaa vipata. Lääkkeen vaikuttavana ainesosana on chocolatus omnius namimus
Tuo on parasta lääkettä vaivaan ku vaivaan. Mä nautin sitä yleensä ennaltaehkäisevästi hyvällä menestyksellä. Ei tuu turhan usein sairastettua ja olo on muutenkin mainio. Paitsi nyt, lapa aivan jumissa tuntemattomasta syystä. Näkyy niitä tähtiä tälläki tavalla.

Ei ne tämmösellä testosonnilla oikein pääse missään vaiheessa laskemaan vaikka tekisi mitä :(
Takuuvarma teston lasku: oikeanlainen emäntä. Taatusti tipahtaa, yks jos toinenki asia, eikä nousua ole luvassa.

Tuo on parasta lääkettä vaivaan ku vaivaan. Mä nautin sitä yleensä ennaltaehkäisevästi hyvällä menestyksellä. Ei tuu turhan usein sairastettua ja olo on muutenkin mainio. Paitsi nyt, lapa aivan jumissa tuntemattomasta syystä. Näkyy niitä tähtiä tälläki tavalla.

Joo kyllä tää on niin buenoa tavaraa notta oksat pois. Euforiakin on vertaansa vailla, eikä tule edes krapulaa tmv sivuoireita! Toi sun lapa vaatis jotain kovakouraisempaa rouhimista. Suklaarouhetta :kuola: Täh??

Kaiken voi nainen miulta viedä, mutta testotasoja ei. Ne on ja pysyy.
Voi poika sinuu, et tiiäkään, mihin naiset pystyy. Ei toki kaikki - onneksi! Muutenhan olis miehet pulassa.

Joo kyllä tää on niin buenoa tavaraa notta oksat pois. Euforiakin on vertaansa vailla, eikä tule edes krapulaa tmv sivuoireita! Toi sun lapa vaatis jotain kovakouraisempaa rouhimista. Suklaarouhetta :kuola: Täh??
Ainoat sivuoireet on vatsaan kertyvät makkarat. Ennen sentään päätyivät tisseihin ja perseeseen, mutta vanhuuden myötä jumittuvat keskivartaloon.
Löytäisin ees sen kipukohdan, ni pääsisin kiduttaa itteäni, mutta ku ei. Se vaa pakoilee, selvästi tietää mitä yritän ja vittuilee mulle minkä kerkiää.

Voi poika sinuu, et tiiäkään, mihin naiset pystyy. Ei toki kaikki - onneksi! Muutenhan olis miehet pulassa.

Voi mummo sinnuu, tiiän suunnilleen mihin ne pystyy, ja olenkin ihmetellyt miksi olen vielä hetero.

Jos en tykkäisi että nainen on keittiössä, ja hoitamassa kotia, niin olisin varmasti lopun elämää ilman naista, tai homo. Toki kävisin edelleen huorissa tms.

Voi mummo sinnuu, tiiän suunnilleen mihin ne pystyy, ja olenkin ihmetellyt miksi olen vielä hetero.

Jos en tykkäisi että nainen on keittiössä, ja hoitamassa kotia, niin olisin varmasti lopun elämää ilman naista. Toki kävisin huorissa tms.
Suunnilleen ei auta mitään. Luulen, ett oot hetero viel siitä syystä, että nautit haasteista. Niitä taatusti saa naisesta, paitsi jos valitsee sellaisen hajuttoman ja mauttoman, tapettiin häviävän. Haastettahan siinäki tietysti, että löytää sen sieltä tapetin seasta.

Helpommalla pääsee, ku jättää naiset kirmailemaan vapaana. Tylsäksihän se pidemmän päälle käy, mutta kai niitä muitakin jännittäviä asioita on.

Ainoat sivuoireet on vatsaan kertyvät makkarat. Ennen sentään päätyivät tisseihin ja perseeseen, mutta vanhuuden myötä jumittuvat keskivartaloon.
Löytäisin ees sen kipukohdan, ni pääsisin kiduttaa itteäni, mutta ku ei. Se vaa pakoilee, selvästi tietää mitä yritän ja vittuilee mulle minkä kerkiää.

Nojaa.. Voiko tuota nyt varsinaisesti edes laskea sivuoireeksi. Heikot elävät yhteiskunnan ulkonäköihanteiden mukaan! Röyhkeät on ylpeästi läskejä eivätkä välitä muiden mielipiteistä :D Sitä paitsi, lekureillakin olis paljon vähemmän töitä jos ihmiset ei sairastelisi lihavuuden takia. Saati elintarvikealalla. Mieti miten paljon se vaikuttaisi maailmantalouteen jos kaikki eläisiväit säälittävästi pihistellen ruokansa kanssa kuten fitnessihailijat? Huhhuh. Toki suklaan ja hampurilaisten valmistajat voisivat ruveta myymään kaikenmaailman proteiinijauhoja ja lyödä pussin kylkeen tekstin Lean Body! ni johan menee kaupaksi! Hehe No, kukin tyylillään. I love choco.

Nojaa.. Voiko tuota nyt varsinaisesti edes laskea sivuoireeksi. Heikot elävät yhteiskunnan ulkonäköihanteiden mukaan! Röyhkeät on ylpeästi läskejä eivätkä välitä muiden mielipiteistä :D Sitä paitsi, lekureillakin olis paljon vähemmän töitä jos ihmiset ei sairastelisi lihavuuden takia. Saati elintarvikealalla. Mieti miten paljon se vaikuttaisi maailmantalouteen jos kaikki eläisiväit säälittävästi pihistellen ruokansa kanssa kuten fitnessihailijat? Huhhuh. Toki suklaan ja hampurilaisten valmistajat voisivat ruveta myymään kaikenmaailman proteiinijauhoja ja lyödä pussin kylkeen tekstin Lean Body! ni johan menee kaupaksi! Hehe No, kukin tyylillään. I love choco.
Voi sen laskea siksi, että seurauksena joutuu ostamaan isompia vaatteita. Muuten mulle on ihan se ja sama, mitä naapurin Leena tai joku muu ajattelee mun ulkonäöstä, kunhan ite oon tyytyväinen peilikuvaani.
Mä en tykkää käydä lekurissa, välttelen viimeiseen asti. Onneks suklaa on toistaseks pitäny jotakuinkin terveenä. :D
Onneks on meidän kaltaisia, jotka tasapainottaa suklaan menekkiä (hampurilaisia unohtamatta!), jotta ei suklaanvalmistajat joudu konkkaan!

Back
Ylös Bottom