Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ne ei muista minkälaista se helle on sillon kun ne sitä toivoo. Mun puolesta sais olla vaikka 35 lämmintä koska talvella kaikki on perseestä paitsi sisällä lämpimässä oleminen.

Kuinka hyvin kaupunkiasunnot (uudet kerrostalot lähinnä) ovat suojattu jännitepiikkejä yms. vastaan ukkosella? Kun olen lapsuuteni omakotitalossa asunut ja siellä vedettiin kyllä viimeistä pistoketta myöten kaikki irti kun alkoi kunnolla paukkumaan ettei laitteet hajoa, ADSL-modeemi hajosi muutaman kerran vaikkei kuulunut kuin etäistä jyrinää.
Eli uskaltaako ukkosella datailla? :D

Haluaisin mun jenkkiauton konepeltiin jonkun siistin grafiittimaalauksen, mutta mistä semmosen saa? Kaveri ehdotti että tuo vaan firman pihalle niin se on varmasti maalattu viikon jälkeen : D mutta tekeekö joku noita oikein laillisesti?

Mistäköhän saisi ostettua sellasen käteen laitettavan härpäkkeen mihin saisi soittimen kiinni lenkin ajaksi?

Voiko poliisi mennä tutkimaan käyttäjän facebookia (mennä ns. tunnuksilla sisään) ?
Mitä pitää tapahtua että on lupa mennä (yksityisyydensuoja) ilman käyttäjän suostumusta penkomaan tietoja?

Roskakuskien näkee aika usein vetelevän niin, että toinen ajaa ja toinen roikkuu siellä perässä. Näinhän se on kätevää ja nopeaa, mutta onko laillista, vai mennäänkö ihan omalla luvalla?

Roskakuskien näkee aika usein vetelevän niin, että toinen ajaa ja toinen roikkuu siellä perässä. Näinhän se on kätevää ja nopeaa, mutta onko laillista, vai mennäänkö ihan omalla luvalla?

Ilmeisesti tarkotat jotain jenkkileffoja? Suomessahan roskakuskit ajaa yksin

Mahtaakohan vesipatterit olla yleensä maadoitettuja? Voikohan asian jotenkin varmistaa?

Onhan ne. Pystyy myös varmistamaan, mutta tähän en pysty antaan selviä ohjeita.

Eikö LM röökiaskeissa ollut ennen (joskus 90-luvulla) 18 tai 19 kpl? Oli myös muutaman pennin halvempi?

Mulla on veto duunissa tästä asiasta. Googlettamalla en löytänyt näin äkkisältään.

wikipedia sanoi:
L&M-savukkeita myydään maailmalla useissa eri pakkausko'oissa:
10 kappaletta (myynti kielletty Suomessa lakiuudistuksen myötä)
14 kappaletta
17 kappaletta (saksalaisten pakkauskokojen uudistuksen jälkeen)
18 kappaletta (saksalaisissa automaateissa sekä Suomessa)
19 kappaletta (Belgian verolakiuudistuksen jälkeen)
20 kappaletta
23 kappaletta (Alankomaissa)
24 kappaletta (Suomessa ja Belgiassa verolakiuudistuksen jälkeen)
25 kappaletta
27 kappaletta (Alankomaissa ja Suomessa)
28 kappaletta
29 kappaletta (Belgian verolakiuudistuksen jälkeen)
30 kappaletta

Näin ainakin wikipedia väittäisi

Mahtaakohan vesipatterit olla yleensä maadoitettuja? Voikohan asian jotenkin varmistaa?

Koske tietokoneen kotelon paljaaseen metalliosaan ja patteriin paljaaseen metalliosaan samaan aikaan.Jos saat sähköiskun niin se tarkoittaa että on joko maadoitettu tai maadoittamaton ;)

Kaveri roikkuu auton perässä paikoissa joissa paljon pysähdyksiä. Kyllä työnjohto ainaki tietää ku ovat 2 äijää yhteen autoon laittaneet

Ilmeisesti tarkotat jotain jenkkileffoja? Suomessahan roskakuskit ajaa yksin
Aika nätisti ne meilläpäin osaa sitten ajaa samalla kun roikkuvat siellä perässä. Varmaan jollain joystickilla ohjailevat...
Kaveri roikkuu auton perässä paikoissa joissa paljon pysähdyksiä. Kyllä työnjohto ainaki tietää ku ovat 2 äijää yhteen autoon laittaneet
Juu niin tietenkin, mutta mitä poliisi mahtaisi sanoa? Ei tää mua oikeastaan edes kiinnosta, mutta tuli vaan mieleen kun tollasen taas eilen näin.

Miten voi saada selville sairastaako MS-tautia? Voiko vaan marssia suoraan lääkärille ja kertoa vaivoistaan ja että epäilee tällaista sairautta? Jotenkin tuntuu siltä etteivät ottaisi tosissaan. Olen viime aikoina ollut todella huolissaani tästä asiasta. On ollut jo jonkin aikaa kaikenlaisia pikkuvaivoja jotka täsmäävät suoraan ms-taudin oireisiin. Ja nämä vaivat ovat jo ilmaantuneet ennen kuin olen lukenut asiasta, eli en ole vain "löytänyt" näitä vaivoja. Lisäksi tautia esiintyy suvussa ja oma ikä täsmää taudin normaaliin puhkeamisikään.

Back
Ylös Bottom