Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko suomessa vihreitä hämähäkkejä? Minulla on muistikuva lapsuudestani, missä istun siskoni kanssa mummolan saunan portailla, ja siinä näkyi joku sammaleen näköinen köntti, jota tökkäisin jollain tikulla. Tämä lähti sitten liikkumaan, ja osoittautui kasaksi pienenpieniä hämähäkkejä, jotka rupesivat kutomaan verkkoa portaitten väliin. Muistan kuinka seurasimme verkon valmistumista aivan ihmeissämme, ja yritimme pyydystää kärpäsiä jotta voisimme laittaa niitä siihen verkkoon.

Selitin tätä kaverille, kun puhuimme lapsuusmuistoistamme, ja tämä väittää minun nähneen unta. Jotenkin tuo muistikuva on vaan niin vahva, että en jaksa uskoa nähneeni unta.

^ On, ja hämähäkkikammoisena muistan kyllä ne kammottavimmat hämähäkit... :D Olisko ollu juhannuksena venees ihan vihree ja leveydeltään sellanen 4-5cm.

Millainen koripallo kestää parhaiten asfaltilla pomputtelua? Pitäs kesäiltojen iloksi ostaa ja käydä vähän viskomassa.

Kyllähän leipomotkin tekee muutakin kuin leipää :D Kai konditoria on sit enempi se sellainen, missä on esim. oma kahvila missä asiakkaat voipi piipahtaa ja leipomosta sitten lähinnä vaan lähtee tavaraa toimitukseen. Perustuu täysin mutuiluun tämä mun vastaus.
Sit se on kahvila-konditoria tai leipomokahvila tai sinnepäin.

Konditoria sokerileipomo, kondiittori on sokerileipuri. Löytyy jopa sellanen kun leipuri-kondiittorin tutkinto, jossa opiskellaan sekä leipomotuotteita että konditoriatuotteita. Kondiittori ei periaatteessä väännä sämpylöitä vaan leivoksia, kakkuja ja muuta sokerista.

Pystyykö Bassoradion edellisen päivän soittolistoja enään näkemään? Siel oli eilen illalla pari törkeen kovaa biisiä, jotka haluis uudelleen kuunteluun.

Tein viime torstaina dipin sipsejä varten normi kermaviiliin. Se on nyt ollu 5 päivää jääkaapissa. Mahtaisko tuo vielä olla syötävää vai meneekö se näin nopeasti pilalle kun purkki on avattu?

Edit. Täsmennetään vielä, se paperikansi on ollut suht kiinni koko ajan, eli ei ole ollut paljaana jääkaapissa.

^ Itsehän en söis :D

E. Pitäny valmiilla dipillä jotai 2pvä maksimia ja roskiin jos ei tuu siinä ajassa syötyä.

Kyllä sä sitten huomaat tuleeko ylös tai tavanomaista liukkaammin alas.

On siinä kansi ollut päällä, ei nyt ihan ilmatiiviisti kuitenkaan. En oo vielä haistanu, kun oon niin läski etten oo jaksanu liikkua yläkertaan asti vielä. Ajattelin nököttää tässä niin kauan, että saan tietää kannattaako noita rappusia kävellä.

Edit.

Kyllä sä sitten huomaat tuleeko ylös tai tavanomaista liukkaammin alas.

Tai sit te saatte lauantaina miitissä haistella meheviä tuoksuja.

On siinä kansi ollut päällä, ei nyt ihan ilmatiiviisti kuitenkaan. En oo vielä haistanu, kun oon niin läski etten oo jaksanu liikkua yläkertaan asti vielä. Ajattelin nököttää tässä niin kauan, että saan tietää kannattaako noita rappusia kävellä.

Ei kannata. Menee hyvä miitti ohi ku saat jonku sitkeen pöpön siitä :D

Tein viime torstaina dipin sipsejä varten normi kermaviiliin. Se on nyt ollu 5 päivää jääkaapissa. Mahtaisko tuo vielä olla syötävää vai meneekö se näin nopeasti pilalle kun purkki on avattu?

Edit. Täsmennetään vielä, se paperikansi on ollut suht kiinni koko ajan, eli ei ole ollut paljaana jääkaapissa.

Kyllä ne Etiopiassa tuon söisivät.

Hmm, yleinen konsensus googlessa näyttää olevan että säilyisi viikon. Saatanpa syödä sipsejä tänään!

Kyllä ne Etiopiassa tuon söisivät.

Totta, vois lähettää ton dipin jonkun pelastusarmeijan kautta Etiopiaan. Olis niilläki jotain syötävää. Oonpas mä jalolla tuulella.

No pysyypähän ainaki kaikenmaailman nirppanokat loitolla.

Pysyy ne muutenkin, sillä olen harvinaisen mulkku ja lihava kundi.

On se kansi sittenkin ollu vähän auki. Saas nähä miten käy.

Edit. Sain juuri tietää erittäin luotettavasta lähteestä, että dippijauhossahan on suolaa joka saa kermaviilin säilymään pidempään!

Tuplaedit. En uskalla syödä, oon niin ennakkoluuloinen etten nyt osaa nauttia tästä.

Back
Ylös Bottom